Turkey's Car TOGG 24 Hours on Stage

Turkey's Car TOGG 24 Hours on Stage
Turkey's Car TOGG 24 Hours on Stage

Gürcan Karakaş, CEO di l'Automobile TOGG di Turchia, hà dettu: "Semu nantu à a scena 24 ore à ghjornu cù tutti l'ochji nantu à noi. Travagliemu ghjornu è notte per rializà stu sognu. L'Europa ci seguita da vicinu, ùn avemu micca u lussu di fà sbagli ", disse.

Semu à a basa di u Gruppu d'Iniziativa Automobile di Turchia (TOGG), chì realizà u nostru sognu di l'automobile di sessant'anni, in Gebze Informatica Valley. Ci hè un travagliu febbrile in a fabbrica di l'automobile domestica, chì a fundazione hè stata stabilita in lugliu in Gemlik. À u centru in Gebze, e squadre ùn si fermanu mai. Dichjarà chì i travaglii di rinfurzamentu di a terra di a fabbrica in Gemlik cuntinueghjanu, Gürcan Karakaş, CEO di l'Automobile TOGG di Turchia, dice: "Ùn ci hè micca ritardu in u prucessu". Spieghendu chì si sentenu in scena 24 ore à ghjornu, Karakaş enfatiza chì parechji paesi in Europa anu l'ochji nantu à TOGG.

Cumu si sente à esse à u capu di u prughjettu di sognu di Turchia di 60 anni ?

Fà un pruduttu tecnologicu da zero hè u sognu di ogni ingegnere. Ùn hè micca pussibule per tutti. U fattu chì u veiculu hè fattu per u nostru paese aghjunghje à a nostra eccitazione. Facemu un prughjettu chì hà assai pochi esempi in u mondu. Parlemu di a creazione di l'ecosistema di mobilità core. Ci hè una continuazione di un sognu di l'automobile di 60 anni. Hà u so cumpletu. Ci sentimu sempre cum'è semu in scena 24 ore à ghjornu. Sicondu noi, avemu u duvere di compie un sognu è di purtà à a vita. Ci dà una grande energia.

FEMME REVERSE BRAIN DRAIN

Quante persone sò a vostra squadra?

Semu 195 persone, 215 di i quali sò ingegneri. Prestu, 15-20 ingegneri più, soprattuttu ingegneri, si uniscenu à noi. Una parte assai impurtante di i nostri impiegati sò persone chì anu participatu à prughjetti internaziunali ... Ci sò ancu stranieri in a nostra squadra ... Facemu una fuga di cervelli inversa. Avemu amichi da l'America è l'Europa. Un amicu turcu espertu chì hà travagliatu in Tesla è Faraday Future ci hè unitu. Quasi truvamu è purtemu persone chì sò esperti è cumpetenti in i so campi. Avemu attualmente più di 30 candidati in u nostru pool HR. Pudemu facilmente passà 2023 in 500. L'impiegazione tutale di u prugettu hè più di 4.300. Avemu 1-2 anni per uttene novi graduate. Ùn avemu ancu principiatu u reclutamentu di u collu blu per a fabbrica.

U 51 PERCENT RATIO DOMESTICO hè AMAZING

Pudete identificà i vostri fornituri?

Avemu strintu a manu cù 95-98 per centu. Avemu quasi 300 gruppi principali di fornitori. Quessi sò cumpagnie chì pruducenu 51 per centu di u valore in quantu à u voluminu in Turchia. U prucessu di furnimentu di a fabbrica principia in uttrovi. Se truvamu u pruduttu di qualità tecnica chì vulemu, preferimu u domesticu, ancu s'ellu hè un pocu più caru.

Questu investimentu hè seguitu da l'esteru, dicenu "Chì facenu i Turchi" ?

Di sicuru hè ... Se u Google, vi vede. Avemu apparsu in i riviste di Germania dapoi qualchì settimana. In fatti, i ghjurnali tedeschi dicenu: "Tu dorme, e nanotecnologie si sviluppanu". Facenu sta critica annantu à l'attitudini di i Tedeschi, micca di i Turchi. Ùn vogliu micca esagerà a nostra forza, ma i so ochji sò nantu à noi, ci seguitanu. Da u mumentu chì entremu in u mercatu, seremu a prima cumpagnia in Europa à cuncepisce un veiculu elettricu.

Sì avete 15 anni di tempu è risorse infinite per sviluppà un novu pruduttu, sicuru, una vittura pò esse 100 per centu domestica. Certi cumpunenti sò pruduciuti à l'esteru in 39-40 milioni di unità. Ùn hè micca sensu cummerciale per fà questu investimentu per a nostra capacità di destinazione di unità 175. Avemu principiatu à pruduce una marca chì cumpete à una scala glubale. Se produci duie volte u prezzu per scopi domestici, ùn hà micca sensu cummerciale. Questa hè una impresa cummerciale dopu tuttu. Avemu da mantene e nostre promesse à noi stessi è à u nostru statu. Chjamemu 51 per centu locale. Questu hè un numeru assai bonu per una cumpagnia di startup.

SENTIMU U SUPPORTU DI U NOSTRE PRESIDENTE

Parlate à u presidente Erdogan di l'investimentu?

U nostru presidente ùn mi chjama micca o ùn và micca fisicamente è dà infurmazione. Ma si cura assai di u prugettu è ci face sente u sustegnu chì ci dà ogni volta. Ùn avemu micca da parlà unu à unu per sente sustegnu. Sentemu per mezu di i ministri. Rifat Hisarcıklıoğlu, u nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, si riunisce regularmente.

L'EXPORTAZIONE hè ESSENZIALE PER U SUCCESS PERMANENT

L'esportazioni seranu fatte, chì sò i vostri piani?

In u mo parè, a prova di a sustenibilità di u nostru successu in u mediu è longu tempu hè a nostra esportazione. A vostra esportazione significa chì simu cumpetitivi in ​​u mondu. Hè per quessa chì vulemu esse in l'esportazione, avemu fattu u nostru pianu in cunseguenza. Hè imperativu chì avemu successu, è Turchia ùn hà micca tempu per perde di novu. Perchè sapemu chì nunda di ciò chì facemu serà senza significatu dopu avè mancatu a finestra di l'opportunità in questu segmentu ...

40 MIL COLONNI SERRANNI PUZZATI IN TERRA DI FABRICA

Ci era 3 criterii chì cercavamu quandu sceglite stu locu. Avemu avutu esse in a Regione di Marmara. In ogni casu, a terra di Marmara hè prublema per a custruzzione, hè una zona di terramotu è micca abbastanza forte. Ùn era micca qualcosa chì ùn avemu micca calculatu. Rinforzemu u pianu cun una tecnulugia speciale in linea cù l'opinioni di i prufessori 6 chì sò esperti in i so campi. Custruemu torri è culonni sotterranei 1.5 metri di larghezza è 15-20 metri di prufundità. Facemu questu 40 volte. Facemu u nostru pianu di roccia. Questi ùn sò micca costi enormi per noi. Dicenu: "Hà passatu 2 mesi da quandu hà cuminciatu, nunda ùn hè visibile". Procedemu in cunfurmità cù u nostru pianu di cummerciale. Dopu à u travagliu di rinfurzamentu, u muvimentu di custruzzione principia. Avemu scraping a terra 1.2 metri nantu à una zona di 1.5 milioni di metri quadrati. Dopu questu, u rinfurzamentu di a terra hè fattu. A terra serà piazzata nantu à ellu per portà carichi più qualificati è serà custruitu un edifiziu. À u principiu di l'investimentu hè u brasilianu Sergio Rocha, chì hà gestitu fabbriche in General Motors per quasi 40 anni.

SI DURME 4.5 ORE, DURMU TROPPO

Gürcan Karakaş, chì hè natu in u 26 in Antalya Akseki, hà lasciatu u top manager di German Bosch 1965 mesi fà è diventa u CEO di TOGG à l'invitu ch'ellu hà ricevutu, hà dettu chì travaglianu duramente cù tutta a so squadra. Dicendu chì a so alarme si spegne à 6 ore di matina ogni ghjornu, Karakaş hà dettu: "Siccomu i prughjetti d'amatori di l'automobile di Turchia sò iniziati è stati interrotti parechje volte, avemu dettu chì travaglià, travaglià, travaglià, è pruduceremu un pruduttu in un annu. Avemu veramente fattu. Se dorme per 4.5 ore, dormeraghju. Calchì volta ùn possu mancu dorme finu à a matina. Pensu chì duvemu fà cusì o cusì. Ancu à 2-3 am, avemu a currispundenza cù i nostri cumpagni di squadra. A mo moglia qualchì volta mi stuzzica chì "sì maritatu cù u travagliu". Ma postu chì avemu scontru à u travagliu, cunnosce è capisce u mo modu di travaglià ".

AMU STABULATU UN GROUP TALK CUN BABAYİĞİTLER

Dumandatu cumu si sentia di esse u capu di l'investimentu di u Gruppu Joint Venture di u Prughjettu Automobile di Turchia, chì hè statu stabilitu in partenariatu cù TOBB è BEŞ babayiğit, Karakaş hà dettu: "Iè, aghju parechji capi, ma questu significa chì ci sò persone. chì m'aiuta, mi sustene è mi ponenu dumande quandu mi sò bloccatu. U nostru cunsigliu di direzzione si riunisce ogni mese. Avemu scontru micca solu cù i babbi, ma ancu cù i so CEO è CFO. Avemu vistu diverse perspettivi nantu à a creazione di una mente cumuna. In questu rispettu, u nostru mudellu hè abbastanza forte ". Rispondendu à a quistione "Avete un gruppu WhatsApp in u telefunu cù Babayigits", Karakaş hà dettu chì u nome di u gruppu hè "TOGG YK" è u nome di l'altri gruppi hè "Cumitatu d'investimentu TOGG". Karakaş hà dettu chì anu scambiatu opinioni rapidamente quandu avianu bisognu di scuntrà cù i membri di u gruppu o quandu avianu una opinione nantu à un sughjettu, aghjustendu: "Questu hè assai impurtante. Avemu cessatu di riuniscenu fisicamente durante u periodu pandemicu. Avemu riunione nantu à l'urdinatore. A notte passata, u decretu presidenziale nantu à l'espropriazione hè ghjuntu, l'aghju spartutu immediatamente cù u gruppu.

Fonte: MORNING

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*