Aiutà a famiglia di u machinista chì hà persu a so vita in u crash di u trenu di Malatya

Aiutà a famiglia di l'ingegnere chì hà persu a so vita in u crash di u trenu in Malatya
Aiutà a famiglia di l'ingegnere chì hà persu a so vita in u crash di u trenu in Malatya

A Fundazione di l'Assistenza Soziale per l'Impiegati è i Retirati di TCDD hà dichjaratu chì un totale di 13 TL hè statu pagatu à a famiglia di u meccanicu chì hè mortu in l'accidentu di trenu chì hè accadutu in Malatya u 2020 di ghjugnu 162.612,49, cum'è una cobertura d'assicuranza persunale, una garanzia d'assicuranza di vita è una morte attiva di a Fundazione. benefiziu annunciatu chì serà datu.

In l'accidentu chì hè accadutu in u risultatu di a scontru di dui treni di merci in u distrittu di Kemerköprü di u distrittu Battalgazi di Malatya, dui meccanichi, Mahmut Kaya è Mehmet Ulutaş, sò morti. U cuntrollu riguardanti u pagamentu di 15.000 XNUMX TL di assicurazione di l'assicurazione persunale di u gruppu à l'eredi di Mehmet Ulutaş, unu di i meccanichi morti, hè statu consegnatu da u Vicepresidente di a Fundazione Yalçın Atak, i Membri di u Cunsigliu di Amministrazione İbrahim Uslu è Gürdal Öz.

Inoltre, 7.250 TL attivu di l'aiutu di morte attiva da a Fundazione per i membri chì sò morti in a linea di u duvere sò stati trasferiti à i cunti di l'eredi. U saldo restante di 5.362,49 TL da i soldi prestitu da u membru da a Fundazione hè ancu sguassatu in u scopu di l'assicuranza di vita di creditu chì avia fattu per i membri. Cusì, un totale di 162.612,49 TL hè statu pagatu à i beneficiari di u membru defuntu Mehmet Ulutaş attraversu u canali di a fundazione.

In a dichjarazione fatta da a Fundazione d'Assistenza Soziale per l'Impiegati è i Retirati di TCDD; "Nunda ùn alleviarà u dulore di i nostri cunduttori persi in l'accidentu, nunda li riporterà. Tuttavia, credemu chì u pagamentu chì facemu da a Fundazione cum'è un esigenza di a nostra rispunsabilità suciale hà da almenu una cuntribuzione ecunomica à u maritu è ​​i figlioli di u nostru membru.

Vulemu chì u nostru altru amicu meccanicu Mahmut Kaya, chì hè mortu in l'accidentu, era ancu un membru di a fundazione è pudemu cuntribuisce à a famiglia chì hà lasciatu in u listessu modu. Siccomu ùn ci hè nisuna prestazione in a nostra Attu di Fundazione, cum'è furnisce assistenza o furnisce servizii altri chì i membri, ùn pudemu micca fà questu.

U nostru presidente di a Fundazione Nurettin Girginer hà manifestatu e so condolenze à a famiglia è hà dichjaratu chì l'applicazione di l'assicuranza di l'assicuranza persunale di u gruppu chì avemu fattu per i nostri membri è l'aiutu chì furnimu cum'è a Fundazione continuarà à aumentà da avà.

Durante a visita fatta à a famiglia di u defuntu Mehmet Ulutaş, in più di i nostri dirigenti di a fundazione, u secretariu di a filiale di Demiryol-İş Union Malatya Macit Yorulmaz, l'ufficiale di trasportu Sen Malatya, presidente di a filiale, Mustafa Adak, è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione è u presidente di a filiale di Sen Malatya di u Trasportu Turcu. Önder Akgül era ancu presente. l'espressioni sò state usate

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*