Ataturk è u Museu di a Guerra di l'Indipendenza

Ataturk è u Museu di a Guerra di l'Indipendenza
Ataturk è u Museu di a Guerra di l'Indipendenza

Atatürk è u Museu di a Guerra di l'Indipendenza hè un museu chì hè statu apertu à i visitori u 3 di ghjugnu 21, situatu in una zona di 1960 metri quatratu sottu à a Sala d'Onore, induve si trova u mausoleu di Atatürk, in Anıtkabir.

A parte di u museu situata trà a Torre di u Pattu Naziunale è a Torre di a Rivuluzione serve cum'è "Museu Atatürk" dapoi u 1960. Questa sezione hè stata cumminata cù novi sezioni à a fine di un travagliu chì hà iniziatu in nuvembre 2001 è durò per 9 mesi, è hè stata aperta à i visitori da allora u presidente Ahmet Necdet Sezer è u primu ministru Bülent Ecevit u 80 d'aostu 26, l'2002 anniversariu di u Grande offensiva. U museu hè statu custruitu da l'ordine di Hüseyin Kıvrıkoğlu, u Capu di Staff Generale di l'epica, è hè statu preparatu sottu a coordinazione di Mehmet Özel, u cunsultante d'arte di u Staff Generale.

dipartimenti

U Museu di Atatürk è a Guerra di l'Indipendenza hè custituitu di quattru sezioni: In a prima sezione, l'oggetti persunali di Atatürk; u panorama di u Çanakkale Land and Sea Battles in a seconda parte; in a terza parte, u panorama di a Battaglia Pitched Sakarya è a Grande Offensiva; In a quarta sezione, ci hè un corridore voltatu arricchitu cù rilievi, induve e rivoluzioni di Atatürk sò introdutte cù ritratti è spiegazioni.

Certi pezzi interessanti in a prima parte sò a statua di cera d'Atatürk è u corpu imbottitu di u so cane Foks.

I panorami in a seconda è a terza sezione ricreanu l'avvenimenti chì anu accadutu durante a Guerra di Dardanelli è a Guerra d'Indipendenza Turca, utilizendu i pitture di u periodu. Un campu di battaglia hè stata dispostu cù mudelli davanti à i panorami è un effettu tridimensionale hè statu ottinutu. Davanti à u panorama di a Battaglia di Çanakkale, i balli, i fucili, i cannoni, i roti brusgiati è i carretti usati in questa guerra sò esposti. Mentre fighjendu i panorami di 40 metri di lunghezza, u script di quale hè statu scrittu da Turgut Özakman, u visitatore hè intesu a musica cumposta da Muammer Sun, effetti di guerra cum'è sonu di cannone, fischi di navi, spade clacking, ferri di cavallu è "Allah Allah". " grida.

À mezu à a seconda è a terza sezione, i ritratti di i cumandanti chì participanu à a Guerra di l'Indipendenza è i grandi pitture chì raffiguranu a Guerra di l'Indipendenza sò esposti. Sti travaglii sò stati realizati da artisti russi in un studio in Mosca.

A quarta sezione hè custituita da spazii di mostra tematichi in 18 volte in u corridore chì circundava a sezione panoramica. In u museu di a volta, l'avvenimenti da a partenza di Mustafa Kemal à Samsun finu à a so morte sò contati cù circa 3 ritratti. Ogni volta descrive una rivoluzione. Nantu à a galleria induve si trovanu i musei di a volta, i busti è biografie di 20 eroi, suldati è civili, da Kara Fatma à Şahin Bey sò esposti. L'area induve si trova a quarta sezione di u museu hè a sezione trà a sala di colonne chì sustene a Sala d'Onore, induve si trova u mausoleu Atatürk, è i mura di fundazione di l'Anıtkabir. E camere volte sò stati preparati per a sepultura di i Presidenti di a Republica di Turchia, ma ùn sò micca stati utilizati è inclusi in u museu.

À l'uscita di u museu, ci sò mudelli di a casa induve Atatürk hè natu, u primu palazzu di u parlamentu, l'Accademia Militare Turca, a grande pittura di Turan Erol chì raffigura una sezione di a Guerra di Çanakkale, è diverse fotografie di Atatürk.

Panorami in u museu

Trè panorami chì sò unichi in u mondu sò esposti in u museu: u panorama di Çanakkale Land and Sea Battles cù una dimensione di 6 × 40 metri, u panorama di a Battaglia di Sakarya cù una dimensione di 7 × 30 metri è u Panorama di Great Attack. cù una dimensione di 7 × 30 metri. Questi panorami è i quadri giganti in u museu sò stati fatti da 12 pittori russi guidati da Aydın Erkmen.

Per creà i panorami, 14 mila ritratti quadrati sò stati fatti cù extra in i zoni induve a battaglia di a Guerra di l'Indipendenza hè stata fatta, basatu annantu à u scenariu scrittu da Turgut Özakman, è i schizzi sò stati preparati cù sti ritratti. Aydın Erkmen hà disegnatu i schizzi di i panorami; schizzi di culore fatti in Russia. In i grandi studios di pittura in Russia è in l'Olanda, enormi panorami sò stati fatti in tuttu è una macchina hè stata custruita per imbulighjà; Cusì, i panorami sò stati formati in cilindri è trasportati à Ankara in aereo, è poi purtati à Anıtkabir da l'aeroportu cù camioni. I cilindri sò stati aperti cù una machina speziale è attaccati à a basa, è e parti dannighjate di l'opere sò stati rinnuvati da l'artisti dopu avè travagliatu annantu à 20 ghjorni.

Biblioteca privata Ataturk

A Biblioteca Privata Atatürk, chì hè stata creata in u museu, hè stata aperta cù una ceremonia u 26 di ghjugnu 2005. A biblioteca, induve 3 mila 123 libri appartenenti à Atatürk sò esposti, hè pensatu per permette à i visitatori di accede à i libri in un ambiente informaticu. I visitori ponu accede à l'infurmazioni nantu à i libri da i dispositi d'infurmazione touch screen. A biblioteca dà ancu à i visitori l'uppurtunità di acquistà infurmazioni nantu à i libri chì custituiscenu a vita intellettuale di Atatürk è di esaminà i libri chì hà lettu è evidenziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*