A Cina face u Centru Logisticu di Baku di l'Azerbaijan

A Cina face u Centru Logisticu di Baku di l'Azerbaijan
A Cina face u Centru Logisticu di Baku di l'Azerbaijan

Situatu à u centru di u corridore di trasportu intermediu trà a Cina è l'Europa, l'Azerbaijan cuntinueghja à esse un cumpagnu di transitu affidabile per a Cina. A cullaburazione cummerciale riescita in corso servirà per approfondisce i ligami cummerciale è ecunomichi trà i dui paesi. Un esempiu di sta cuuperazione hè a nova strada di treni cuntainer Cina-Europa, chì hè diventata operativa u 10 di settembre di u 2020, chì cunghjunta a cità chinesa di Jinhua è a capitale di l'Azerbaijan, Baku. U primu trenu di merci per aduprà sta nova strada ghjunghjerà in Baku prestu. U tempu di viaghju nantu à sta strada hè assuciatu à 15-18 ghjorni; questu hè finu à un terzu più veloce di u trasportu cumminatu cù mare è ferrovia. U trenu purterà 100 vinti piedi di merchenzie, chì include l'utensili, i veiculi è l'apparecchi di casa.

Un altru esempiu di cuuperazione fruttuosa trà a Cina è l'Azerbaigian in u quadru di l'Iniziativa Belt and Road (BRI) hè statu u lanciamentu di servizii di treni di merci di 43 vitture da Cina via Azerbaigian à Istanbul u 20 di ghjugnu 2020. A carica serà ricivuta in u portu di Baku è trasportata in Turchia via a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars.

Grazie à a piattaforma operativa di a Zona Libera di Xi'an, e merchenzie sò trasportate constantemente da a Cina à a Turchia attraversu u territoriu di l'Azerbaijan. In lugliu 2019, u sicondu trenu di merci in bloccu hè ghjuntu da a Cina à l'Azerbaijan nantu à a strada Xi'an-Baku.

A strada più corta di a linea Cina-Europa passa per l'Azerbaijan

Situatu nantu à a storica Strada di a Seta, l'Azerbaijan vole esse un centru di trasportu è logistica trà l'Europa è l'Asia, cum'è un locu induve e diverse civilisazioni si scontranu. L'Azerbaïdjan hà iniziatu à sta strada assai tempu fà è hà ottinutu successu rimarchevule cum'è u risultatu. Comu parte di a so strategia di diversificazione ecunomica, u guvernu azerbaigianu hà investitu assai in u sviluppu di ferrovie, porti, autostrade è centri logistichi da u Mari Caspiu à l'Occidenti. U terminal di merci di Baku, u portu di Baku, i navi muderni chì operanu in u Mari Caspiu è a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars sò cuntributi preziosi à u corridor di trasportu Est-Ovest di l'Azerbaijan.

L'impurtanza di u fattore Azerbaijan in u quadru di stu corridore è BRI hè aumentatu da quandu a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè diventata operativa in uttrovi 2017, facendu a strada di trasportu internaziunale Trans-Caspian un vettore prioritariu per u trasportu di e merchenzie Chine in Europa. À u listessu tempu, sta strada hè a via di transitu menu caru per a Cina è hà una quantità di vantaghji annantu à l'altri corridori di trasportu transcontinentale in quantu à l'infrastruttura pronta è a vicinanza à l'Europa.

Attualmente, l'Azerbaigian face un usu estensivu di u putenziale di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars cù a Russia è u Kazakistan. Si parla di a pussibilità di allargà sta strada in Uzbekistan. L'Azerbaijan participa attivamente à u spaziu europeu, utilizendu a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars hè digià diventata una realità per certi paesi europei.

I ligami cummerciale è ecunomichi trà Baku è Pechino seranu rinfurzati

Cina, chì vole diversificà u trasportu di merchenzie à l'Europa, pò diventà un participante cumpletu in u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars. È l'Azerbaijan pò agisce cum'è un cumpagnu esemplariu di a Cina in a creazione di a "Cintura Ecunomica Strada di Seta".

Prima di tuttu, a costa Caspian, induve si trova l'Azerbaijan, si trasforma in una nova zona ecunomica unica induve l'interessi di Russia, Asia orientale è Europa sò intrecciati. L'Azerbaigian hè diventatu un novu puntu di l'anellu ecunomicu chì culliga l'Europa à l'Asia.

Siconda, in tutta a so storia, l'Azerbaijan hà ghjucatu un rolu impurtante in u sviluppu di a Strada di a Seta, soprattuttu in u Caucasu, chì culliga l'Asia Centrale à l'Anatolia, u Mari Neru è l'Occidenti.

L'Azerbaijan hè statu u palcuscenicu principale induve e civilisazioni eranu cunnessi da l'antichità, riunendu i cummercianti di a terra è di u mare. Questu hà avutu un impattu significativu in a furmazione di un centru impurtante micca solu per i bè, ma per u scambiu d'idee è tradizioni, religioni è culture.

Terzu, l'Azerbaijan hà similitudini cù a Cina in quantu à u sviluppu esse una priorità, a pulitica estera pacifica, i sforzi per a stabilità pulitica, l'aderenza à u principiu di non-interferenza in l'affari interni di l'altri paesi. Tutti questi fattori sopra cuntribuiscenu à a cooperazione mutualmente benefica trà i dui paesi.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*