Dichjarazione di l'Educazione in faccia da u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk

Dichjarazione di l'Educazione in faccia da u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk
Dichjarazione di l'Educazione in faccia da u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk, in quantu à l'educazione in faccia chì hà iniziatu a settimana passata in i primi gradi di a scola materna è primaria cù applicazioni diluite, hà dettu: "Semu sicuri chì seguitemu ghjornu per ghjornu, chì tipu di situazione sò in dumanda ogni ghjornu, ciò chì simu sperienze è possu dichjarà chjaramente chì "Tuttu va assai bè". disse.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà visitatu u Martyr Captain İsmail Hakkı Öztopal Primary School and Secondary School in u distrittu di Dereli cum'è parte di a so visita à Giresun. In u so discorsu à i prufessori in l'ortu di a scola, u Ministru Selçuk li hà ringraziatu per i so sforzi è hà dettu: "In tempi cusì difficili, dopu à un disastru, durante una epidemia, u sforzu chì avete fattu hè un riflessu di ciò chì significa esse u serviziu di a nazione, ciò chì significa esse à u serviziu di u zitellu, ciò chì significa esse una persona in i tempi difficiuli. " "Questu hè davanti à voi cum'è un signu di questu". disse.

U Ministru Selçuk hà continuatu e so parolle cusì: "In quantu i nostri culleghi è culleghi, ci avete datu una prova veramente grande in quantu à tene a manu di ognunu di i nostri figlioli, piace à ognunu di i nostri genitori, è truvà suluzioni à i prublemi di ognunu. i nostri citadini, è per via di sta prova, ci avete datu una grande prova in quantu à ciò chì a professione di l'insignante lascià à l'avvene. A reputazione, a manera chì a professione d'insignante hè percepita da a sucetà, è u fattu chì i prufessori dicenu "Semu quì, avemu stu locu 'à un tempu quandu hè necessariu sò una grande fonte di gioia per noi. Per questa raghjoni simu grati. Vogliu ringrazià tutti di u fondu di u mo core per i vostri sforzi, in nome di i mo culleghi è cumpagni di squadra in Ankara. Ci sentimu più furtunati perchè site quì, è aspettemu di vede vi perchè avemu fiducia in voi. Per via di tutti i vostri sforzi, sta nazione ùn si scurdarà mai di u travagliu chì avete fattu ". Selçuk hà dichjaratu chì u guvernatore, u parlamentariu è tutti quelli implicati sò in u distrittu è hà dettu: "Qualunque cosa avete bisognu, qualunque sia u vostru prublema, simu quì per risolve. Semu quì per fà e cose faciuli per voi. Semu quì per mantene i vostri pedi in terra cum'è maestri ". disse.

"Faremu tuttu ciò chì hè necessariu, inseme"

Enfatizendu chì facenu tuttu ciò chì hè necessariu inseme, Selçuk hà dettu: "Semu cunuscenti di i prublemi. Ci mette à l'aise quandu ci dite di i prublemi. Ammuccià i prublemi hè a mo ultima scelta. Sè avemu un prublema, ne parlemu, spartemu i nostri prublemi, risolvemu, spergu chì pudemu risolve inseme. Sempre chì si senti còmode è surrisu. Sè vo surrisu, i visi di i zitelli surrisu è i facci di i genitori surrisu. Hè per quessa chì u vostru surrisu hè assai preziosu per noi. disse. U Ministru Selçuk hà dettu cù umorismo à i prufessori chì ellu hà indirizzatu: "Nimu ùn sorride. - Dapoi, vi dicu di surrisu, chì hè male ? dumandò. Selçuk, chì hà ricevutu a risposta "Ùn hè micca visibile per via di a mascara", allora disse: "Hè per via di a mascara?" "Va bè allora, avà avemu un trattu". disse.

U Ministru Selçuk, chì hà inspeccionatu a scola chjusa à a stampa, hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti à a surtita. U Ministru Selçuk hà dettu chì anu tenutu cunsultazioni cù e persone pertinenti, in particulare u guvernatore, in quantu à a continuità è a sustenibilità di i servizii d'educazione è di furmazione dopu à u disastru, "Quali misure sò necessarii, ciò chì hè necessariu?" Dichjarà chì e valutazioni mostranu chì u travagliu avanza rapidamente, Selçuk hà nutatu chì anu pigliatu è cuntinueghjanu à piglià tutte e precauzioni necessarie.

In riferimentu à l'educazione in faccia, u Ministru Selçuk hà cuntinuatu: "Vulemu veramente esse in Giresun in questa seconda settimana in quantu à l'iniziu di l'educazione in faccia. Siate assicurati, u seguitemu ghjornu per ghjornu, chì tipu di situazione accade ogni ghjornu, ciò chì sperienzemu, è possu dichjarà chjaramente chì tuttu va assai bè. "Ancu se ci sò prublemi tecnichi, i nostri squadre di risposta à a crisa è i nostri squadre lucali sò pronti à intervene immediatamente è fà ciò chì hè necessariu per risolve questi prublemi".

"Prendemu e decisioni necessarie per migliurà e nostre cundizioni".

Dichjarà chì u prucessu davanti à elli serà presentatu di novu dopu à a riunione chì si terrà sottu a presidenza di u presidente Erdoğan, Selçuk hà dettu: "Quandu pensemu à quale tipu di carta stradale ci sarà, u nostru duvere cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale. hè di mantene e scole aperte. Cuntinuemu u nostru travagliu monitorendu e cundizioni in quantu à l'apertura di e scole, fighjendu a situazione, è esaminendu u cursu di l'epidemie in dettaglio. In questu sensu, speremu di piglià altre decisioni in quantu à l'apertura di e scole in u periodu à vene. Perchè qualchi perdite educative è pèrdite d'apprendimentu causate da ùn avè micca apertu e nostre scole ponu causà grandi danni à mediu è longu. "Per prevene questu, cuntinuemu à seguità ogni tipu di misure inseme cù i nostri prufessori, amministratori pruvinciali è distrettuali è i dirigenti di e scole, è oghje simu quì in una di e nostre scole".

U Ministru Selçuk hà dichjaratu chì anu fattu alcune valutazioni cù i prufessori è l'amministratori di a scola in l'aula di i zitelli di a prima scola in a scola chì hà visitatu è hà dettu: "Videndu chì tuttu va bè, per esempiu, a participazione di i studienti quì hè di 1 per centu è questu. hè un tassu di participazione assai altu quandu guardemu à a scala di Turchia. Questu ci dà a speranza è facemu tutte e decisioni necessarie per migliurà e nostre cundizioni. "U prossimu passu hè di fà u travagliu necessariu per apre e scole rapidamente è cun precauzioni in Turchia, cum'è in tutta l'Europa". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*