I cuncorsi UAV di TEKNOFEST sò stati tenuti

I cuncorsi UAV di TEKNOFEST sò stati tenuti
I cuncorsi UAV di TEKNOFEST sò stati tenuti

In u scopu di TEKNOFEST ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, TÜBİTAK International Unmanned Aerial Vehicle (UAV) Competizioni sò state tenute in Alleben Pond. U Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, u guvernatore di Gaziantep Davut Gül, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, è u presidente di u Cunsigliu di fiducia di a Fundazione T3, Selçuk Bayraktar, anu vistu i cuncorsi. In u so discorsu, u presidente Şahin hà dichjaratu chì l'avanzata tecnologica cù TEKNOFEST hè una strada longa è hà sottolineatu chì ùn serà mai rinunciatu.

Mentre u countdown cuntinueghja per TEKNOFEST, u festival di l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia chì si terrà in Gaziantep fora di Istanbul per a prima volta trà u 3-24 di settembre da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è a Fundazione di a Squadra di Tecnulugia Turca (Fundazione T27). TÜBİTAK Competizioni Internaziunali UAV Alleben Pond in cui 101 squadre anu participatu. U Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, u guvernatore di Gaziantep Davut Gül, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, è u presidente di u Cunsigliu di fiducia di a Fundazione T3, Selçuk Bayraktar, anu vistu i cuncorsi. A delegazione hà visitatu i stand di i participanti è hà avutu infurmazioni nantu à i veiculi. sohbet hà fattu.

KAÇIR: GAZİANTEP PORTA ECCITAZIONE À TEKNOFEST

Parlendu prima di u cuncorsu, u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır hà dichjaratu chì ogni prughjettu hà un locu speciale in quantu à u ministeru è hà dettu: "Semu tutti inseme in Gaziantep, l'antica cità di Anatolia, in u 3u annu di TEKNOFEST. . Hè stata una grande fonte di felicità per noi di purtà u festival à Gaziantep è di purtà l'eccitazione inseme cù l'Anatolia. Gaziantep hà aghjustatu eccitazione à l'eccitazione di TEKNOFEST. I nostri studienti, chì participanu à sti cuncorsi in a strada di u muvimentu di a tecnulugia naziunale, purteranu a bandiera assai più altu. Quelli chì si uniscenu quì è custruiscenu u so primu veiculu è u so fucile cù TEKNOFEST credenu ch'elli anu da travaglià assai più per a Turchia da avà, è guadagnà sta fiducia in sè stessu. Cum'è Turchia hè autosufficiente in l'industria di difesa oghje, faremu u listessu in a salute, l'agricultura, i trasporti è e tecnulugia energetica. Micca solu i vincitori, Turchia hè u nostru avvene, dunque vinceremu tutti ", disse.

ŞAHİN: A NOSTRA FORZA PIÙ IMPORTANTE hè U POTENZA DI L'OMU FORMATA, QUELLA SEI TU

Dichjarà chì TEKNOFEST hè un festival chì porta à pensà in grande, à gestisce l'ecunumia di u paese, è esse trà e prime dieci economie di u mondu in u 100u anniversariu di a repubblica, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin hà dettu: "Vogliu accoglievi quì oghje. , Avicenna di u mo paese, Mimar Sinans, Semu assai felici di accoglie Ibn Khalduns, Al-Jazaris è futuri Aziz Hodjas quì. Stu festival ùn hè micca solu ogni festa. Quandu sò intrutu quì, a cosa più impurtante ch'e aghju vistu era l'eccitazione, l'ispirazione, a luce in i vostri ochji, l'amore in u vostru core, quandu cumminatu cù sta cunniscenza, nimu ùn ci pudia frenà. Hè una strada longa, ma ùn ci rinunceremu mai. Cù a pandemia, avemu bisognu di voi per fà e cità intelligenti una parte di a vita, da a sicurità alimentaria à l'agricultura intelligente, è per sbarazzarsi di a maschera u più prestu pussibule. A nostra forza più impurtante hè a forza di travagliu furmatu, u capitale umanu, vale à dì, sì.

BAYRAKTAR : TU PIGLIATI STA BANDIERA DA NOI È A PORTARETE IN AVANTI

U presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Fundazione T3, Selçuk Bayraktar, hà enfatizatu chì in u terzu annu di u festival, un altru record mundiale hè statu stabilitu cù 81 mila applicazioni da 100 pruvince è decine di paesi, è hà dettu: "U nostru paese hè ghjuntu à un postu considerableu in u mondu. tecnulugia. Piglierete ancu voi sta bandiera dopu à noi è a purterete avanti. Piglierete un rolu assai impurtante per aiutà u paese à piglià u locu chì si merita in l'avventura spaziale è aviazione. TEKNOFEST hè assai impurtante in quantu à esse u mutore di mutore di u muvimentu di a tecnulugia naziunale è crea l'onda di fondu di a trasfurmazioni di paradigma. Questu indica ghjorni assai più brillanti in termini di cuncorsi in i ghjorni à vene ".

U guvernatore di Gaziantep Davut Gul hà dichjaratu chì tutti sognu di visità TEKNOFEST. Sottulineendu chì u paese hà vintu u primu è l'ultimu in i cuncorsi, u guvernatore Gül hà dettu chì l'esperienze acquistate seranu trasmesse à e generazioni future.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*