Vittoria di l'Ucraina in u Campionatu Europeu di Beach Volleyball

Vittoria di l'Ucraina in u Campionatu Europeu di Beach Volleyball
Vittoria di l'Ucraina in u Campionatu Europeu di Beach Volleyball

L'Ucraina hà vintu u campiunatu in e duie categurie in u Campionatu Europeu di Volleyball Beach U-18 urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Federazione Turca di Volleyball.

I campioni sò stati determinati l'ultimu ghjornu di u Campionatu Europeu di Volleyball U-18 di a Confederazione Europea di Volleyball (CEV), urganizata inseme da a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Federazione Turca di Volleyball. In donne è omi, l'Ucraina portava medaglie d'oru à u collu.

In a semifinale femminile, Anna Chechelnytska-Dana Romaniuk (Ucraina), chì faceva Aurora Mattavelli-Margherita Tega (Italia) in a prima partita, hà battu 2-0 per ghjunghje in finale. In l'altra semifinale, Anhelina Khmil-Tetiana Lazarenko (Ucraina), chì hà affrontatu Anouk Kressler-Lea Toschini (Svizzera) è hà vintu a partita 2-0, hè avanzata in a finale. Anna Chechelnytska-Dana Romaniuk hà vintu a medaglia d'oru scunfiggendu e duie squadre d'Ucraina in a finale 2-0. Anouk Kressler-Lea Toschini (Suisse) s'est classé troisième, battant Aurora Mattavelli/Margherita Tega (Italie).

In u primu partitu di a semifinale maschile, Yevhenii Boiko-Vladyslav Omelchuk (Ucraina) hà scunfittu Vladislav Panchenko-Ivan Chuprinov da Russia 2-0 è hà fattu u so nome in a finale. In a seconda partita di semifinale, u duo russo Egor Zharovin-Vitaly Markov hà scunfittu 2-1 in un match duru è u lettone Kristians Fokerots-Karlis Abelitis hà ghjuntu in finale. In a partita finale, Yevhenii Boiko-Vladyslav Omelchuk (Ucraina) hè diventatu u campionu scunfittu Kristians Fokerots-Karlis Abelitis da Lettonia 2-0. In u partitu per u terzu postu, i dui squadre di Russia si scontranu. Vladislav Panchenko-Ivan Chuprinov hà pigliatu u terzu postu, scunfittu Egor Zharovin-Vitaly Markov.

Premii distribuiti

Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, è Alper Sedat Yeşildaş, Vicepresidente di a Federazione Turca di Volleyball, anu prisentatu a cuppa di u campiunatu è e medaglie d'oru à l'Ucraina, chì hè vinutu in cima in l'omi è donne. Hakan Orhunbilge è u sindaco di a municipalità di Selçuk, Filiz Ceritoğlu Sengel, anu presentatu e so cuppe è medaglie à u capu di u dipartimentu è sportu di a municipalità metropolitana di Izmir à a Lettonia, u runner-up in l'omi. CEV Beach Volleyball Cummissariu è Delegatu Tecnicu Bojana Bogicevic, Beach It Beach Sports Organisation CEO Gürsel Yeşiltaş è İzmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Manager Berkan Alptekin hà presentatu i so premii è medaglie à a Russia, chì hè ghjunta in u terzu postu in l'omi. Hakan Orhunbilge è u sindaco di a municipalità di Selçuk, Filiz Ceritoğlu Sengel, anu presentatu i so trofei è medaglie à u dipartimentu di u Dipartimentu è u Sportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. U terzu postu hè statu datu à a Svizzera da Mustafa Ağme, secretariu di u Club di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di İzmir, è Ali Çelik, CEO di Ali Çelik Group.

U Campionatu Europeu U22 di Beach Volley si terrà à Selçuk Pamucak Beach trà 24-27 Settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*