A "Camera d'ospiti" di Ordu aumenta l'interessu in u Plateau di Çambaşı

A "Camera d'ospiti" di Ordu aumenta l'interessu in u Plateau di Çambaşı
A "Camera d'ospiti" di Ordu aumenta l'interessu in u Plateau di Çambaşı

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. L'attrazione di Çambaşı Plateau, una di e zone turistiche impurtanti di Ordu, definita cum'è a "camera d'ospiti" da Mehmet Hilmi Güler, hè stata aumentata.

U travagliu di migliuramentu esternu implementatu in 62 edifici in u centru di l'altitudine ùn solu hà cambiatu a faccia di l'altitudine, ma hà ancu aumentatu l'interessu in l'altitudine. I cummercianti è i citadini Highland, chì attiranu l'attenzione à u fattu chì l'opere realizate furnisce a mobilità in u turismu, u presidente Dr. Hà ringraziatu Mehmet Hilmi Güler è a so squadra.

"Avemu furnitu una vista chì aghjunghjenu a bellezza à a bellezza di a primavera"

Dichjarà chì u Plateau di Çambası hè una zona di destinazione turistica estremamente impurtante per a regione, u presidente Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "Avemu migliuratu l'esterno di 72 edifici in l'altopiano di Çambaşı, chì hè unu di i più grandi altipiani in Turchia cù i so 100 campi è una zona di 62 mila decares, chì furnisce una vista chì aghjunghje bellezza à a bellezza. di u pianu. Mantenemu a nostra rivendicazione in u turismu. Per quessa, avemu cambiatu a faccia di Çambaşı Plateau, chì hè unu di i primi lochi chì i turisti volenu visità quandu venenu à Ordu. I nostri cummercianti è i nostri citadini chì sò andati à visità sò assai soddisfatti di u travagliu fattu. Avemu ancu chjusu l'entrata di u veiculu in u centru di u plateau, chì hà un aspettu più regulare. Cusì, i nostri visitatori ponu facilmente visità è cumprà. Faremu ogni sforzu per cuntribuisce à a prumuzione di a nostra cità purtendu a bellezza di a nostra cità à a luce ", disse.

"U nostru natu era assai bellu"

In u scopu di u prugettu, chì hè ghjuntu à a vita cù a cooperazione di Ordu Metropolitan Municipality è DOKA (Eastern Black Sea Development Agency), un studiu hè statu realizatu in cunfurmità cù l'identità lucale di u plateau. Esprimendu a so satisfaczione per u travagliu fattu, i citadini anu dettu: "A nova maghjina chì hè emersa ci piace à tutti. I turisti piace ancu. Siccomu era ancu apertu à l'ingressu di i veiculi in u passatu, a ghjente hà avutu difficultà per muvimenti è cumprà cunfortu in u centru di u plateau. Cù u travagliu fattu, l'ingressu è u surtitu hè ancu aumentatu. In particulare u weekend, ci hè una folla seria. Vulemu ringrazià assai u nostru presidente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*