Novu passu da MEB "Reunione di i genitori in linea"

Novu passu da MEB "Reunione di i genitori in linea"
Novu passu da MEB "Reunione di i genitori in linea"

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dichjaratu chì mentre i preparativi per l'apertura di e scole per l'educazione in faccia continuanu u 21 di settembre, i prufessori di a scola primaria è l'amministrazioni scolastiche cumincianu à fà riunioni in linea cù i genitori prima di a prima campana.

U Ministru Selçuk hà dettu chì i cambiamenti fora di cuntrollu in a vita per via di l'epidemie anu causatu paura è ansietà. Selçuk hà dettu chì i zitelli sò ancu affettati da i paure è l'ansietà di e so famiglie. Espristendu chì a nova vita nurmale chì serà creata cù e misure da piglià riducerà l'ansietà sperimentata gradualmente è cusì farà chì i zitelli si sentenu sicuri, Selçuk hà sottolineatu chì i preparativi per l'apertura di e scole cù educazione in faccia cuntinueghjanu in settembre. 21, è chì un novu prucessu inusual hà da principià per i genitori cù l'apertura di e scole.

Nutendu chì l'educazione di i so figlioli à a scola alcuni ghjorni è in casa qualchì ghjornu hà ancu cambià i piani di i genitori nantu à a so propria vita, Selçuk hà dettu: "Per questu, a relazione trà a scola è a famiglia hà guadagnatu più impurtanza chè mai. Ci ponu esse genitori chì volenu vede a scola di i so figlioli, a pulizia è u statu di igiene, è e precauzioni durante l'educazione ch'elli piglianu, è ancu quelli chì volenu amparà u statutu di a scola da una distanza, ma attraversu una cumunicazione constante, in u so agenda occupata.

A tal fine, e nostre amministrazioni scolastiche puderanu tene riunioni d'informazione è riunioni in picculi gruppi o individuali, è ancu riunioni in linea à distanza cù diversi canali di cumunicazione cum'è u telefunu è l'internet, per informà i nostri genitori in dettagliu nantu à ogni tipu di prublemi. Nanzu à a prima campana di l'educazione in faccia, i nostri prufessori di u 1u primariu cumincianu ancu à fà riunioni in linea cù i genitori. L'impurtante hè di mantene i canali di cumunicazione aperti è di ottene u sustegnu di i nostri genitori, chì sò un attore impurtante in u sistema educativu ".

Nutendu chì anu preparatu una guida per aiutà i prufessori in a cumunicazione di i genitori in u novu periodu, Selçuk hà dettu: "Questa guida, chì include dettagli impurtanti cum'è u prucessu di l'epidemie è u cuntrollu parentale in a nova normalità, avvicina à u prucessu di educazione in casa. L'igiene persunale è a regulazione di l'abitudini di distanza suciale, seranu i nostri prufessori, studienti, genitori è scole in u novu periodu. Stabbilirà una cunnessione più sicura trà elli è rinfurzà ancu a cumunicazione ". usatu e frasi.

U Ministru Selçuk hà vulsutu scuntrà in ghjorni sani per i zitelli, chì sò l'assi più preziosi in a vita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*