Ministru Karaismailoğlu: Emetteremu u Regolamentu di Micro Mobilità u più prestu pussibule "

Ministru Karaismailoğlu: Emetteremu u Regolamentu di Micro Mobilità u più prestu pussibule.
Ministru Karaismailoğlu: Emetteremu u Regolamentu di Micro Mobilità u più prestu pussibule.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì i regulamenti per i veiculi di trasportu individuali cum'è e-scooters, e-bikes è scooters motore seranu pronti prestu, è hà dettu: "Emetteremu u Regolamentu di Micro Mobilità u più prestu pussibule, dopu avè pigliatu. l'opinioni di tutti i stakeholder". disse.

Karaismailoğlu hà toccu l'impurtanza di i veiculi di micro mobilità in u futuru di u trasportu in u so discorsu à a "Cerimonia di premiazione di l'idea di trasportu in bicicletta è di u cuncorsu di prughjetti" urganizata da l'Unione di Municipalità di Turchia (TBB).

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, si sò tenuti riunioni cù rapprisentanti di u settore, università, urganisazioni di u settore publicu è privatu nantu à u sughjettu di e-scooters, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu tenutu l'ultima riunione di u Micro Mobility Systems Common Mind Meeting in Istanbul l'11 di settembre. . "Emetteremu u Regolamentu di Micro Mobilità u più prestu pussibule, tenendu in contu l'opinioni di tutti i partiti interessati". disse.

Karaismailoğlu hà dettu chì l'approcciu di u Ministeru di tutte e linee di trasportu include tematiche cum'è a riduzione di i tempi di viaghju, l'aumentu di a sicurezza di u trafficu è a mobilità, l'usu efficiente di a capacità stradale è l'energia, è a riduzione di i danni à l'ambiente.

Enfasi nantu à u sistema di trasportu intelligente

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a dumanda di trasportu duppià in quantu à u numeru di passageri è a distanza in u periodu 2020-2050 è hà dettu:

"In parallelu cù a pupulazione crescente in u mondu è in u nostru paese, u trasportu urbanu è interurbanu è u trafficu di cumunicazione hè aumentatu in modu esponenziale in l'ultimi anni. "Per scuntrà è gestisce sta densità in u trasportu, un sistema di trasportu intelligente efficiente, sicuru, innovativu, dinamicu, amichevule à l'ambiente è sustinibule sustinutu da l'informazioni è a cumunicazione lucali è naziunali hè diventatu unu di i requisiti più impurtanti".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì per questu scopu, anu preparatu u "Documentu di Strategia Naziunale di Sistemi di Trasportu Intelligenti è u Pianu d'Azione 2020-2023" sottu a coordinazione di u Ministeru cù a participazione di tutti i stakeholder è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Unu di i nostri scopi strategichi in u scopu di u nostru pianu d'azzione hè di creà un ambiente vivable è una sucità cuscente è, per quessa, sustene l'usu generalizatu di i veiculi di micromobilità. "A coordinazione generale di u pianu, chì hè preparatu in cuuperazione cù i ministeri di l'Ambiente è l'Urbanizazione, a Salute è a Ghjuventù è u Sport, sottu a rispunsabilità di e municipalità metropolitane, hè ancu realizatu da u nostru Ministeru".

"Avemu cunnessu ogni puntu di u paese cù l'altri è cù u mondu"

Dichjarà chì anu realizatu un muvimentu cumpletu di trasportu è infrastruttura per l'ultimi anni 18, Karaismailoğlu hà dettu chì anu purtatu mega-prughjetti in Turchia è chì anu cunnessu ogni puntu di u paese cù l'altri è cù u mondu.

Spieghendu chì l'investimenti cuntinueghjanu cù una visione cuntempuranea per sustene i grandi obiettivi di u paese è creà basi solide per u sviluppu olisticu, Karaismailoğlu hà dettu: "Cumu u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, prioritemu suluzioni intelligenti è amichevuli di l'ambiente, cume a sicurezza è u cunfortu in tutti. i nostri investimenti di trasportu ". disse.

Toccu à e caratteristiche di l'autostrada Ankara-Niğde, a 1a è a 3a sezione di quale sò stati cumpletati è messi in serviziu, Karaismailoğlu hà dettu:

"L'autostrada Ankara-Niğde hè a strada più intelligente di Turchia cù infrastruttura domestica è naziunale, cù linee di fibra ottica, sensori di trafficu, stazioni di misurazione meteorologica, camere di rilevazione di eventi, unità di gestione intelligente di trasportu è sistemi di cuntrollu principali. In questu modu, un altu livellu di sicurezza di guida hè assicuratu nantu à a nostra autostrada è u risicu di accidenti hè minimizatu. Mentre risparmià distanza è tempu, a cuscenza ambientale hè stata primurosa. Quandu a nostra strada intera hè messa in opera, cunsumemu una media di 127 milioni 550 mila litri menu di carburante annu. 318 milioni 240 mila kilogrammi menu di diossidu di carbonu seranu liberati in l'ambiente. "Librendu menu di diossidu di carbonu in l'ambiente, averemu un aria più pulita è 19 milioni di lire di risorse resteranu in e sacche di i nostri citadini".

Dopu à i discorsi, i premii sò stati presentati à e municipalità chì anu u dirittu di riceve premii in u cuncorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*