Nisun Passaggeru Standing serà pigliatu per 15 ghjorni in più in u trasportu publicu in Kayseri

Nisun Passaggeru Standing serà pigliatu per 15 ghjorni in più in u trasportu publicu
Nisun Passaggeru Standing serà pigliatu per 15 ghjorni in più in u trasportu publicu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Durante l'ispezioni di a porta chì hà realizatu inseme cù u guvernatore Şehmus Günaydın, Memduh Büyükkılıç hà annunziatu chì i passageri in piedi ùn saranu micca permessi in u trasportu publicu per altri 15 ghjorni in u scopu di luttà contra a pandemia. U guvernatore Günaydın hà dettu: "Ringraziemu à a Municipalità Metropolitana per u so sacrificiu. "L'effetti pusitivi di ùn permettenu micca i passageri in piedi in u periodu passatu sò riflessi in i figuri", disse.

U guvernatore Şehmus Günaydın è u sindaco metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç cuntinueghja i so ispezioni meticulosamente in u scopu di luttà contra l'epidemie. Sta volta, u guvernatore Günaydın è u sindaco Büyükkılıç anu avvistatu i cummercianti è i citadini nantu à e maschere, a distanza è a pulizia in Sur Street, partendu da u distrittu di Gevher Nesibe, cumpresu u Parcu Kurşunlu è a Piazza Düvenönü, è spiegà e regule da seguità durante u prucessu pandemicu.

Metropolitan Mayor Dr. hà fattu valutazioni durante l'ispezioni. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu quantu hè impurtante "unità è sulidarità" in a lotta contru l'epidemie è hà nutatu chì, cum'è guverni lucali, avanzanu u prucessu in sulidarità. U sindaco Büyükkılıç hà dichjaratu chì anu cuntinuatu l'ispezioni in Kayseri meticulosamente per prevene l'aumentu di i casi durante u prucessu di pandemia, è hà dichjaratu chì anu pigliatu precauzioni in ogni campu, da l'educazione à u trasportu, è hà dettu:

"U nostru duvere hè di coordinà u travagliu chì avemu fattu in sulidarità in a cultura di l'armunia è di sparte cù u publicu. Facemu tuttu ciò chì pudemu in termini di logistica. U sustegnu chì furnimu à a squadra di radiazione, u sustegnu chì furnimu à l'uspitali, è i sacrifici chì facemu in u trasportu ùn ponu mai esse ignorati. Producemu maschere, colonia è disinfettante dapoi u principiu. Avemu sopra questi avà. Hè diventatu rutina. Inoltre, noi, cum'è KAYMEK, avemu principiatu a nostra educazione à distanza. Avemu creatu l'infrastruttura in linea. Ùn vittimisimu micca i nostri figlioli. "Furnemu ogni tipu di supportu in i corsi di preparazione universitaria o liceu".

L'AUTUBUS ÙN ACCETTARÀ I PASSAGGERI IN PIÙ PER ALTRI 15 GIORNI

U sindaco Büyükkılıç hà dettu ancu chì anu aghjustatu 24 autobus à a flotta di trasportu di a Municipalità Metropolitana per minimizzà i risichi è rinfurzà a rete di trasportu in Kayseri, cunsiderendu a salute di e persone di Kayseri chì utilizanu u trasportu publicu per via di u prucessu pandemicu, è hà dichjaratu ch'elli ùn piglianu micca i passageri in piedi per altri 15 ghjorni per ùn vittime micca i citadini in u trasportu publicu. Büyükkılıç hà dettu: "In più, facemu un altru sacrificiu per via di i risultati pusitivi ottenuti in l'ultimu periodu in quantu à u trasportu. Ùn permettenu micca i passageri in piedi per altri 15 ghjorni, 30 per centu, micca 50 per centu cum'è in altre cità. Vogliu sparte quì chì avemu da cuntinuà i nostri servizii di trasportu, avendu cura di ùn accettà i passageri in piedi. Perchè u nostru Kayseri hè impurtante per noi. I citadini di Kayseri chì ci amanu è fiducia sò assai impurtanti per noi. Li amemu. Dicemu chì simu pronti à fà ogni sacrificiu per elli. Comu pudete vede quì, avemu fattu u travagliu di trasportu chì avemu fattu ancu più efficaci rinfurzatu a nostra flotta per cumprà 24 autobus novi. "Spergu, continueremu à furnisce stu serviziu à i nostri citadini cù servizii di altu standard è cundizioni adatte", disse.

U sindaco Büyükkılıç s'hè indirizzatu à a ghjente di Kayseri è hà dettu: "Ùn andate micca in ospedali è centri di salute, salvu micca necessariu. L'ambienti più risicatu induve i virus o altri microbi chì potenzalmentu vivenu sò l'ambienti sanitari. I nostri pazienti cronichi ponu fà facilmente e so prescrizioni da a farmacia. Ùn ci hè bisognu di passà à i medichi di famiglia, ospedali o policlinichi. Ùn ignurà micca stu prublema. Videremu chì serà assai benefica. Grazie di novu. Spergu è crede chì inseme, gestioneremu u prucessu facilmente è u superemu in sulidarità ". disse.

"L'INSTRUZIONE DI U PRESIDENTE BÜYÜKKILIÇ "NESSUN PASSAGGERI PERMANENTI" DIMINU L'AUMENTU DI U NUMERO DI CASI"

U guvernatore Şehmus Günaydın hà dichjaratu ch'elli facenu ispezioni una volta à settimana in Kayseri, informendu è avvistendu i citadini nantu à u prucessu pandemicu, è hà dichjaratu chì mantenenu viva a lotta contru u virus in ogni mumentu, ogni minutu, ogni secondu, è 15 ghjorni fà, Sindaco Metropolitanu Dr. Ellu hà dichjaratu chì l'aumentu di u numeru di casi hè diminuitu perchè ùn accettanu micca passageri in piedi in autobus, in linea cù l'istruzzioni di Memduh Büyükkılıç. U guvernatore Şehmus Günaydın hà manifestatu a so gratitudine à u sindaco Büyükkılıç per i so sforzi è u so travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*