Successu in tutti i testi di trasmissione à a Torre Çamlıca

Successu in tutti i testi di trasmissione à a Torre Çamlıca
Successu in tutti i testi di trasmissione à a Torre Çamlıca

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì a seconda prova di trasmissione realizata in a Torre Küçük Çamlıca hè stata cumpletata cù successu è hà dettu: "I testi di trasmissione reale di 99 radii sò stati realizati à u stessu tempu è e teste di tutte e radii sò state realizate cun successu. " Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e stazioni radio anu cuminciatu à trasmette da a Torre Çamlıca è chì u prucessu hè realizatu inseme cù i radiodiffusori è hà dettu: "Da sta settimana, cuminciamu à caccià l'antenne in Çamlıca. Da u 2021, ùn pudemu più vede antenne in Çamlıca. "Custruiremu a nostra torre di riserva è a mette in serviziu à a fine di l'annu", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì, dopu chì e prime teste sò state realizate u 1 di settembre à a Torre TV-Radio di Küçük Çamlıca, induve sò stati fatti i tocchi finali, a seconda prova hè stata completata a notte trà 7 settembre è 8 settembre. In a so dichjarazione in quantu à a Torre Küçük Çamlıca TV-Radio, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì a torre hè un prughjettu di grande impurtanza è hà enfatizatu chì cù l'investimentu, principalmente trasmettitori di radio è, cù u tempu, trasmettitori di televisione seranu cullati nantu à una sola torre.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u prugettu hè impurtante per impedisce chì l'antenne necessarie per a trasmissione di radio è di televisione inquinassi l'orizzonte di Istanbul è hà dettu: "In u campu di a radiodiffusione, chì dura dapoi un bellu pezzu in u nostru paese, ogni televisione o radiu. L'urganizazione hà stabilitu a so propria torre di trasmettitore separata è Çamlıca Hill hè diventatu un boscu di metallu. Questi trasmettitori creanu un aspettu estremamente bruttu. "Cù a nova torre, prevenemu a contaminazione visuale è cullemu u sistema in un centru unicu", disse.

Successu in Testi Achieved

Bakar Karaismailoğlu hà dettu chì ci sò un totale di 25 antenne, 3 in Büyük Çamlıca è 28 in Küçük Çamlıca. Spieghendu chì e trasmissioni di e radii servite da l'antenne in questione sò state spustate in a Torre Küçük Çamlıca in gruppi, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu spustatu tutte e trasmissioni radio in a Torre Çamlıca è cuminciatu à trasmette da a Torre. Testi reali di trasmissione simultanea di 99 radii sò stati realizati. Avemu cumpletu cù successu a nostra seconda prova, chì varieghja da 3,5 kilowatts di putenza à a putenza massima di 5 kilowatts. Attualmente, e nostre trasmissioni cuntinueghjanu cù successu senza prublemi. Facemu u prucessu inseme cù e radiodiffusori. Ci era ancu una trasmissione televisiva. "Tutti i testi sò stati cumpletati assai successu", disse.

Dichjarà chì l'ultimi tocchi cù u paisaghju restanu in a custruzzione di a Torre, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"À partesi di sta settimana, cuminciaremu à caccià l'antenne chì coprenu Çamlıca. U nostru scopu hè di pulisce tutte l'antenne in Çamlıca u più prestu pussibule. A partire da u 2021, ùn vedemu più antenne in Çamlıca. Custruiremu dinò a torre di riserva è a mette in serviziu à a fine di questu annu. In questu modu, assicureremu chì e trasmissioni ùn sò micca interrotte in alcun modu ".

U Ministru Karaismailoğlu hà valutatu chì a Torre Küçük Çamlıca, cù a so altezza strutturale di 369 metri, serà un edifiziu simbolicu per Istanbul, oltre à esse una nova torre di TV è radio in termini di funzione.

Serà un centru di attrazione

Karaismailoğlu hà ancu sottolineatu chì a torre, custruita nantu à una superficie di 10 mila metri quadrati è 578 metri sopra u livellu di u mari, diventerà unu di i novi centri turistici di Istanbul.

Spieghendu chì l'elevatori panoramichi da esse aduprati in a torre sò stati posti per 180 metri, di fronte à a penisula storica da un latu è à a costa di u Mar Neru da l'altru, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Quandu i piani di osservazione è i ristoranti sò messi in serviziu, diventerà un centru di attrazione per i turisti è ancu i nostri citadini di Istanbul ".

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì pensanu solu à e persone quandu investenu in Turchia è Istanbul è chì travaglianu cun entusiasmu per questu, aghjustendu chì anu custruitu i più grandi prughjetti di u mondu per Istanbul è aperti i so novi prughjetti unu per unu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn avemu mai stancu di travaglià finu à oghje. "Continuemu à travaglià per i nostri citadini è per u nostru futuru luminoso", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*