Supportu di maschera è visiera à i marketers in Ankara

Supportu di maschera è visiera à i marketers in Ankara
Supportu di maschera è visiera à i marketers in Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so travagliu intensivu per prutege a salute publica in u scopu di luttà contra l'epidemie di coronavirus in a Capitale. A polizia di Ankara, chì hà cuntinuatu à distribuisce pacchetti d'igiene è maschere à i cummercianti è à i citadini durante a pandemia, hà distribuitu maschere è scudi facciali à i cummercianti in u Mercatu Ulus è u Mercatu Mamak Derbent, chì sò trà i lochi frequentati da i citadini.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so sforzi per prutege a salute publica in u scopu di luttà contra l'epidemie di coronavirus.

A Municipalità Metropolitana, chì aumenta i sforzi di igiene è di pulizia in tutta a cità, furnisce ancu un supportu di pacchettu d'igiene per prutege a salute di i cummercianti è di i citadini. A polizia di Ankara cuntinueghja à furnisce igiene è supportu di maschere gratuiti à i marketers, in particulare in i mercati spessu usati da i citadini.

POLIZIA ANKARA SU TRAVAIL IN MARKETPLACES

E squadre di a Pulizzia di Ankara distribuiscenu maschere è visiere ogni settimana in i mercati stabiliti in i quartieri è in u Mercatu Ulus postu chì si trova in u centru di a capitale.

E squadre di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana, chì anu distribuitu un totale di 5 mila maschere è 210 scudi facciali in u Mercatu Ulus è u Mercatu di Quartiere Mamak Derbent, anu avvistatu ancu di e regule d'igiene è di mantene a distanza suciale.

U Manager di u Dipartimentu di Pulizzia, Veda Oğan, hà dettu: "Cumu a Municipalità Metropolitana di Ankara, continuemu à sustene i nostri cummercianti per via di u prucessu pandemicu. Avemu furnitu supportu di maschera è visiera à i nostri cummercianti in u Mercatu Derbent in u distrittu di Mamak. "Credu di tuttu u core chì supereremu stu prucessu difficiule travagliendu inseme", hà dettu u direttore di u Dipartimentu di Pulizzia Bülent Bilkay Şeyda, aghjustendu: "Avemu constantemente avvistu i nostri cummercianti in u Statu Ulus per attentu à a distanza suciale. Avemu cura di a salute di u nostru populu, hè per quessa chì simu nantu à u campu 7/24. Invitemu i nostri citadini è i cummercianti à esse sensibili à a lotta contru l'epidemie. "Continuemu e nostre ispezioni senza interruzzione", disse.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS DA L'ARTI

Dichjarà chì u sindaco di a municipalità metropolitana Mansur Yavaş è a so squadra eranu cun elli in tuttu u prucessu, u presidente di a Camera di i Cummercianti di Ankara Marketplaces, Recep Ayan, hà dettu: "Vogliu ringrazià a municipalità metropolitana di Ankara è u nostru sindaco Mansur Yavaş per avè supportatu distribuendu maschere è scudi facciali. durante stu prucessu difficiule ".

Enfatizendu chì a Municipalità Metropolitana si preoccupa di a salute di i cummercianti è di i citadini, i cummercializatori anu manifestatu a so satisfaczione cù u sustegnu di l'igiene cù e seguenti parolle:

  • Passageru di Liberazione: "Che Diu benedica u nostru presidente. Pensa à a ghjente. "Era cun noi in tuttu u prucessu di pandemia".
  • Sefer Yurttaş: "A Municipalità Metropolitana hà luttatu assai in tuttu u prucessu di coronavirus. Hè servitu mubilisendu tutti i mezi ch’ellu pudia. Vulemu ancu chì i nostri citadini sò sensibili. "Ringraziu a Municipalità Metropolitana".
  • Ramazan Aytaç: "Dopu à l'iniziu di u prucessu di pandemia, a Municipalità Metropolitana di Ankara ci hà furnitu maschere è supportu disinfettante regularmente ogni mese. Avà i visori sò stati distribuiti. Ringraziemu assai a Municipalità Metropolitana di Ankara ".
  • Necmettin Kurt: "U nostru populu hà cuminciatu à agisce cun prudenza. A Municipalità Metropolitana di Ankara inspecciona ancu regularmente, furnisce un supportu di maschere è disinfettanti, è effettua a disinfezione. "Vi ringraziemu assai."
  • Gülcan Bozkurt: "Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì ferma sempre à i citadini è ùn ci risparmia micca u so sustegnu."
  • Dogan Yasar: "A distribuzione di maschere è scudi facciali à i cummercianti è i citadini hè un serviziu assai bonu. "Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş, chì si preoccupa di a salute di i cummercianti è i citadini."
  • Yusuf Güner: "Avemu attraversu un prucessu difficiule. Pensu chì passeremu facilmente stu periodu se i cummercianti è i citadini portanu e so maschere è ubbidiscenu e regule. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì pensa à a salute di i citadini è di i cummercianti - Suat Acay: "Finu à oghje, solu a municipalità metropolitana di Ankara hà pensatu à noi. Hè ghjuntu quì oghje è ci hà distribuitu maschere è scudi facciali. Chì Diu benedica u nostru presidente Mansur Yavaş, simu felici di avè ellu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*