TURKSAT 5A hà mostratu in diretta à u mondu per a prima volta

TURKSAT 5A hà mostratu in diretta à u mondu per a prima volta
TURKSAT 5A hà mostratu in diretta à u mondu per a prima volta

Quelli chì anu seguitu u GlobalSAT Show, chì hè statu tenutu cù u sustegnu di u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura di TR, anu vistu un mumentu storicu. Satellitu Türksat 5A, chì Turchia hà da mandà prestu in u spaziu, hè statu mostratu in diretta à u mondu per a prima volta.

TURKSAT Vice President Hasan Hüseyin Ertok, Airbus Defense and Space Division Telecom Satellites Space Systems Vice President François Gaullier è SpaceX Commercial Launch Chief Director Stephanie Bednarek si sò uniti.

In l'avvenimentu assistitu da i rapprisentanti di l'Airbus, u pruduttore di TURKSAT 5A, è di SpaceX, u mittente, TURKSAT 5A, chì era aspittendu per esse lanciatu in u spaziu in a Divisione di Difesa è Spaziale di Airbus, hè statu mostratu in diretta per a prima volta in u mondu per u publicu di GlobalSAT Show.

U FUTURU DI U PROGRAMMA SPAZU NAZIUNALE RUSSIA hè parlatu

Unu di i parlanti principali di l'avvenimentu, u CEO di Glavkosmos, Dmitry Loskutov, hà parlatu di alcune novi opzioni per i pussibuli viaghjatori spaziali, u futuru di u prugramma spaziale naziunale russu è l'opportunità per a cooperazione internaziunale in l'esplorazione spaziale.

In a riunione tematica "A Best Discipline for Satellite Production", Lockheed Martin Vice President Mesut Çiçeker è TÜBİTAK Vice President Mesut Gökten parlatu di pruduzzione satellitari.

U membru di u Cunsigliu di a Fundazione T3, Alper Güzel, hà datu infurmazioni nantu à a Cumpetizione di Satelliti Modelli chì si terrà in TEKNOFEST, u più grande avvenimentu di Turchia. Çağla Ayça Dursun, u capitanu di a squadra Grizu-263, chì era u sicondu in u mondu in cuncorsi di satelliti mudelli è si prepara à mandà u so satellitu in u spaziu prestu, è u capitanu di a squadra di u satellitu d'osservazione naziunale RASAT, Sedat Taha Şener, hà participatu ancu.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*