A Countdown hà iniziatu per a Prima Maratona Internaziunale di Izmir

A Countdown hà iniziatu per a Prima Maratona Internaziunale di Izmir
A Countdown hà iniziatu per a Prima Maratona Internaziunale di Izmir

A prima maratona internaziunale di Izmir, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, serà eseguita dumenica 4 ottobre. Sindaco di a Municipalità Metropolitana à a Maratona Internaziunale di Izmir, induve si feranu duie corse di 10 è 42 chilometri. Tunç Soyer Accumpagnà l'atleti cù u so pettu numeru 5001.

A maratona di 300 chilometri, induve a participazione hè limitata à 42 persone per via di a pandemia, partirà da a piazza Lausanne à 07.30 di a mattina. Running, Lausanne Square-Karşıyaka Serà custruitu nantu à a strada trà Atatürk Monument-İnciraltı City Forest-Lausanne Square. A corsa di 700 chilometri, à a quale 10 persone participaranu, parterà da u stessu puntu à 08.00:XNUMX, ancu sottu misure di sicurezza. A corsa si svolgerà nantu à a strada Şair Eşref Boulevard-Alsancak Port-Arkas Building-Lausanne Square-Sabancı Cultural Center-Vasıf Çınar Boulevard.

E misure epidemiche sò state prese

Tutti i participanti si autoisolaranu trè ghjorni prima di a corsa in u quadru di e misure coronavirus. L'ingressu à l'area di l'avvenimentu serà permessu da un puntu unicu. Penne dispunibuli seranu aduprate per a firma. A misurazione di a temperatura serà presa per tutti quelli chì entranu in a zona di gara. A distanza suciale di 1,5 metri serà osservata durante u riscaldamentu. U principiu serà datu in gruppi di quattru, 5 seconde di distanza. A distanza trà ogni gruppu serà di 5 metri. E maschere saranu raccolte in spazii di rifiuti. L'acqua li sarà distribuita senza cuntattu. L'ambulanze seranu piazzate in tutta a pista.

Ci hè ancu una corsa virtuale

Izmir Marathon serà ancu spustatu in l'ambiente virtuale. Quelli chì volenu participà à a maratona virtuale devenu creà un prufilu registrendu à u #werunreal Virtual Running Club cù u so prufilu Facebook, contu Google o indirizzu e-mail. Allora, u prufilu serà assuciatu cù u dispositivu GPS desideratu, u smart watch o l'applicazione per u telefunu è a corsa virtuale serà sceltu. I punti saranu raccolti per ogni chilometru di corsa è i premii saranu vinti in ritornu.

Dichjarà chì a maratona hè una opportunità assai impurtante per Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Izmir hà a distinzione di esse unu di i corsi di maratona più flat in u mondu. Questa funzione significa ancu un terrenu adattatu per i tentativi di record. "Izmir serà una cità chì si parlerà assai di più cù sta maratona", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*