Prughjettu di Rifugiu di Pesca Giresun da esse inclusu in u prugramma d'investimentu

Prughjettu di Rifugiu di Pesca Giresun da esse inclusu in u prugramma d'investimentu
Prughjettu di Rifugiu di Pesca Giresun da esse inclusu in u prugramma d'investimentu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì u Giresun Fishing Shelter aghjunghjera valore à a cità è hà dettu: "Hè un prughjettu assai preziosu chì u nostru Giresun merita. "Amu inclusi in u prugramma d'investimentu, spergu chì pudemu stabilisce e fundazioni inseme u più prestu pussibule". disse.

Karaismailoğlu hà inspeccionatu u Rifugiu di Pesca di Espiye, chì hè in custruzzione in u distrittu di Espiye, è hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à u travagliu.

Un tempu cù i piscadori sohbet Karaismailoğlu, in a so dichjarazione à i ghjurnalisti, hà desideratu a misericordia di Diu à quelli chì anu persu a so vita in l'inundazione in Giresun è a pacienza à e so famiglie.

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu pruvatu à sguassà e tracce di u disastru in pocu tempu è chì anu ghjuntu à un certu stadiu, è hà dichjaratu chì ùn ci era micca prublema in e strade principali in i centri di a cità.

Dichjarà chì u statu hà fattu grandi sforzi per vultà à a vita normale in a zona di disastru è chì i citadini sustenevanu stu sforzu cù i so sforzi, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu vistu un esempiu perfettu di cooperazione in Giresun. Tutte l'istituzioni di u Statu, tutti i nostri ministeri, cumuna, urganisazione sò stati tutti mobilizati. "Anu travagliatu diligentemente, avemu righjuntu un certu livellu in l'eliminazione di e tracce di u disastru in pocu tempu, sperendu chì e tracce di u disastru spariranu in pocu tempu". disse.

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì ci era un travagliu febbrile in quantu à e strade è i ponti danneggiati è hà fattu a valutazione seguente:

"Avemu cuminciatu à custruisce i nostri ponti. Avemu cuminciatu à fà pruduzzione permanente. Speremu, li rinnuveremu u più prestu pussibule è li mettemu à u serviziu di i nostri citadini. Avemu ancu u travagliu di prughjettu nantu à e strade severamente dannighjate in altri letti di flussu. Speremu, da avà, realiceremu prughjetti per ùn esse affettati da un tale disastru. "Forse custruiremu strade chì ùn saranu micca affettate da u disastru attraversu diverse rotte senza aduprà i letti di flussu".

Dichjarà ch'ellu inspeccionerà e strade danneggiate in i paesi in u sudu di a cità di Soğukpınar in u distrittu di Espiye, Karaismailoğlu hà dettu: "Da una banda, u nostru travagliu di prughjettu cuntinueghja, è da l'altra parte, a nostra fabricazione cuntinueghja. "I nostri amichi travaglianu in u campu cun grande devozione per eliminà e tracce di u disastru". disse.

Karaismailoğlu hà ricurdatu chì anu inspeccionatu u Tunnel Eğribel, unu di i prughjetti più impurtanti riguardanti a regione, ieri è hà cuntinuatu cusì:

"U travagliu cuntinueghja assai rapidamente nantu à u Tunnel di Eğribel, chì sperendu esse messu in serviziu l'annu prossimu è duverà un compitu assai impurtante. I pezzi di cimentu armatu è i travaglii di finitura sò cuminciati. Pruvemu di mette u tunelu in serviziu à questu tempu l'annu prossimu, quandu i sistemi elettromeccanici sò ancu cumpletati. U Tunnel Eğribel hà una lunghezza di 5 mila 900 metri nantu à l'asse stradale Giresun-Dereli-Şebinkarahisar. Hè un investimentu assai impurtante chì eliminerà tutte e negatività sperimentate in l'invernu in a regione Eğribel. "Hè unu di i tunnel più longu in u nostru paese".

"A lunghezza tutale di l'autostrada Ankara-Niğde hè di 330 chilometri"

Enfatizendu chì prughjetti assai impurtanti è preziosi cuntinueghjanu in ogni angulu di u paese, Karaismailoğlu hà dettu chì sò sempre fatti per aumentà u cunfortu è a qualità di vita di i citadini.

Karaismailoğlu hà dettu chì unu di i prughjetti più impurtanti di Turchia è di u mondu hè l'Autostrada Ankara-Niğde, è hà dichjaratu chì sta strada hè prevista per esse messa in serviziu versu 15.00:XNUMX u venneri cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Dichjarà chì a lunghezza tutale di l'autostrada Ankara-Niğde hè di 330 chilometri, Karaismailoğlu hà dettu:

"Speremu chì a strada di 275 chilometri, di quale 330 chilometri hè u troncu principale è e sezioni restanti cù strade di cunnessione, à u serviziu di i nostri citadini u venneri. Unu di i prughjetti più impurtanti in u mondu, hè una strada cù cunfortu è standard di trasportu assai altu, equipatu di tutti i sistemi intelligenti, chì offre i migliori esempi di sistemi di trasportu intelligenti cù camere, sensori, rilevazione di eventi, sistemi di missaghju variabile è trafficu variabile. segni. Ci hè un assi assai impurtante chì serà utilizatu da i nostri citadini è serve Konya, Kırşehir, Aksaray, Niğde è Kırıkkale. Quandu compie stu asse stradale, averemu un asse stradale ininterrottu da Niğde à Şanlıurfa. "Hè unu di i prughjetti assai impurtanti è preziosi".

Ricordendu chì a custruzzione di Espiye Fishing Shelter hà iniziatu pocu tempu fà, Karaismailoğlu hà dettu chì i piscadori seranu còmode una volta chì stu locu diventa operativu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u travagliu in u rifugiu hè quasi finitu è ​​chì pensanu à apre u mese prossimu.

Prughjettu di Giresun Fishing Shelter

Ricordendu chì a stagione di pesca hè stata tenuta in Giresun quist'annu cù a participazione di u presidente Erdoğan, Karaismailoğlu hà desideratu chì i pescatori anu una stagione fruttuosa.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u presidente Erdoğan hà datu una bona nutizia in a cerimonia è hà annunziatu chì hà datu l'approvazione di Giresun Fishing Shelter, è hà dettu: "Daghju una bona nutizia à tutti i mo fratelli di Giresun, hè un prughjettu assai preziosu per Giresun è i pescatori, Spergu chì aghjunghje valore à Giresun quandu hè finitu, è i nostri piscadori riceveranu ciò chì si meritanu. ", hè un prughjettu assai preziosu chì u nostru Giresun si merita. "Amu inclusi in u prugramma d'investimentu, spergu chì pudemu stabilisce e fundazioni inseme u più prestu pussibule". disse.

Dichjarà chì u novu refuggiu di pesca averà una lunghezza di 960 metri, Karaismailoğlu hà dettu: "Serà un refuggiu di pesca assai grande. "Serà un prughjettu cù una capacità di 200 barche, chì serve à a Regione di u Mari Neru è Giresun, chì alleviarà i nostri pescatori è facilità u so cunfortu è u travagliu". disse.

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì l'investimenti assai preziosi cuntinueghjanu in ogni angulu di Turchia, in terra, in aria è in mare, è hà dettu: "Apremu tutti per serve unu per unu, crede mi, ci sò tanti chì ùn pudemu micca ghjunghje. alcuni di elli, dicemu "apri li, lasciate chì i nostri citadini l'utilizanu". Inoltre, nascenu novi bisogni è damu novi prughjetti à a vita ". disse.

Dichjarà chì seranu in Giresun per un pezzu di più, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli continuanu à travaglià inseme per eliminà e tracce di u disastru.

U Ministru Karaismailoğlu era accumpagnatu da i deputati di u Partitu AK Giresun Sabri Öztürk è Kadir Aydın, u sindaco di Giresun Aytekin Şenlikoğlu, u sindaco di Espiye Mustafa Karadere è altre persone rilevanti durante u so esame.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*