Travagliu Feverish à a Fabbrica di l'Automobile Domestica in Gemlik

Travagliu Feverish à a Fabbrica di l'Automobile Domestica in Gemlik
Travagliu Feverish à a Fabbrica di l'Automobile Domestica in Gemlik

Ci hè un travagliu febbrile in a fabbrica di l'automobile elettrica domestica, chì i fundamenti sò stati posti in Gemlik in lugliu è u travagliu hà cuminciatu.

À u centru in Gebze, e squadre ùn si fermanu mai. Gürcan Karakaş, CEO di l'Automobile TOGG di Turchia, hà dettu chì i travaglii di rinfurzamentu in terra di a fabbrica in Gemlik cuntinueghjanu è hà dettu: "Tutti l'ochji sò nantu à noi, simu nantu à u palcuscenu 24 ore à ghjornu. Travagliemu ghjornu è notte per rializà stu sognu. "L'Europa ci seguita ancu da vicinu, ùn avemu micca u lussu di fà sbagli", disse.

TEHAD: "U Ministeru di u Trasportu Elettricu deve esse stabilitu"

Berkan Bayram, presidente di Turkey Electric and Hybrid Vehicles Platform (TEHAD), hà dettu: "U trasportu elettricu guadagna importanza à un ritmu crescente in u mondu sanu, è i stati facenu tutti i so investimenti strategichi, in particulare in a produzzione di batterie è i veiculi amichevuli di l'ambiente. Cunsiderendu chì u Prughjettu Naziunale di l'Automobile di u nostru paese serà 'Elettricu', hè essenziale per stabilisce u Ministeru di Trasportu Elettricu u più prestu pussibule per esse rapprisintatu à u livellu statali. "In seguitu, i Dipartimenti di Trasportu Elettricu duveranu esse stabiliti in tutte e municipalità metropolitane è a legislazione pertinente deve esse cunsiderata da una perspettiva legale è implementata u più prestu pussibule", disse.

Prughjettu Giant per Cars Domestiche da una Cumpagnia Turca Europea

A cumpagnia turca Zifort Immatriculation, basatu in Francia, hà u scopu di scopre un novu terrenu in a nova vittura cù u metudu di piastra codificata QR. In u scopu di u prugettu, hè destinatu à fà u travagliu di e forze di polizia più faciule cù u metudu di u codice QR. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a cumpagnia, Abdullah Demirbaş, hà dettu: "Cù u sistema chì avemu sviluppatu, quandu u codice QR hè scansatu da e forze di polizia, l'infurmazioni nantu à se a licenza, l'ispezione è l'assicuranza di u veiculu hè aghjurnata hè. visibile subitu, è in casu di ogni veìculu arrubatu, hè pussibule intervene rapidamente. "Grazie à u codice QR, pudemu ancu registrà se a targa hè vera o micca", disse.

L'obiettivu hè di Esportà u Software per esse Applicatu in Cars Domestiche à u Munnu

Demirbaş hà dichjaratu chì anu sviluppatu stu sistema per a prima volta in un paese di u Mediu Oriente 2 anni fà, per via di a dumanda, è chì anu u scopu di utilizà stu sistema di software in l'automobile domestica per a prima volta effettuendu a produzzione in Turchia cù L'attaccu domesticu di l'automobile. In più, l'ufficiale di a cumpagnia hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di utilizà stu sistema di software in l'automobile domestica per a prima volta in Turchia in cunfurmità cù e dumande crescente. Ellu hà dichjaratu chì esportanu sta tecnulugia à u mondu cù u reta di pruduzzione avemu da creà.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*