Reazione dura da u Ministru Koca dopu l'attaccu à i travagliadori sanitari in Ankara

Reazione dura da u Ministru Koca dopu l'attaccu à i travagliadori sanitari in Ankara
Reazione dura da u Ministru Koca dopu l'attaccu à i travagliadori sanitari in Ankara

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà fattu una dichjarazione annantu à l'imaghjini pigliati in u serviziu d'urgenza di l'Hospital di Formazione è Ricerca di Keçiören.

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca; "L'imaghjini pigliate ieri, u 21 di settembre, u luni, in l'ore di sera di u serviziu d'urgenza di l'Hospital di Formazione è Ricerca di Keçiören, sò estremamente tristi è provocatori. L'avvenimentu hà sviluppatu cum'è aghju dettu.

A.Ö. Hè statu purtatu à l'unità di risuscitazione, ma sfurtunatamenti persu malgradu l'intervenzione chì durò più di 1 ora.

U Medicu Responsabile di u Dipartimentu di Urgenza hà datu l'infurmazioni tristi à u babbu di u paci; Allora, i parenti di i malati vulianu andà à l'internu per vede i so pazienti morti. Quandu u gruppu affollatu vulia entre in a sala d'animazione furzendu e cundizioni; I travagliadori sanitari di turnu anu pruvatu à mantene a porta chjusa è à prevene i parenti di i pazienti, cù a paura chì una nova viulenza accadissi.

I nostri forzi di sicurità di l'uspidale è intervenuti in l'incidentu in pocu tempu, è u prucessu ghjudiziale hè statu iniziatu. Nisunu di i nostri travagliadori sanitari sò stati feriti in l'incidentu. Ma l'avvenimentu stessu porta un forte valore d'avvertimentu per tutti noi. I mutivi sò assai chjaru.

Avvenimenti viulenti ùn sò micca avvenimenti rari, sò avà diventendu avvenimenti pussibuli in ogni mumentu. A viulenza contr'à i travagliadori sanitari hè contru à u principiu di rispettu di l'omu, chì hè u principiu basu di a civilizazione. U rispettu di e persone hè u più umanu di tutti l'atti umani.

Avemu da accettà chì a viulenza inevitabbilmente riduce a qualità di i servizii di salute. Hè u nostru duvere di riabilitatu sta realità ferita è inquietante di a viulenza in u partenariatu sucetà-statu.

Cum'è u Ministeru, continueremu risolutamente i nostri sforzi in ogni terrenu necessariu per prevene a viulenza contru i travagliadori sanitari. Avemu sempre cunsideratu una priorità per sustene i nostri culleghi. Cum'è l'etica prufessiunale chì a medicina hà sviluppatu per u nostru cumpurtamentu versu u paziente, avemu da piglià a guida inseme, segmenti sensibili di a sucietà, per creà una cultura per u cumpurtamentu versu i prufessiunali di a salute. Avemu da mantene a lege è a morale forte.

A mo dumanda da a nostra sucetà hè questu: Mostremu à i vostri figlioli l'amore è u rispettu chì u mondu hà da piglià cum'è esempiu à i vostri figlioli, chì anu pruvatu una volta di più in questu periodu epidemicu chì sò i travagliadori sanitari più devoti in u mondu. Videmu u rispettu per i nostri travagliadori sanitari cum'è una qualità di l'umanità.

Bon ghjornu amicu hè sempre trovu. I nostri amici di u ghjornu sò i nostri travagliadori sanitari ". disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*