Hè periculosu per piglià l'influenza è u coronavirus à u stessu tempu

Hè periculosu per piglià l'influenza è u coronavirus à u stessu tempu
Hè periculosu per piglià l'influenza è u coronavirus à u stessu tempu

U numeru di casi di coronavirus hè previstu di aumentà da ottobre per via di u clima fretu. Specialista in Medicina Interna Dr. Ömer İnan Ayata hà dichjaratu chì a vaccinazione di a gripe furnisce un vantaghju assai impurtante durante a pandemia di coronavirus. U duttore hà dichjaratu chì soprattuttu cù u clima fretu, e persone chì cumincianu à andà in lochi chjusi avarà un impattu negativu nantu à l'aumentu di u numeru di casi. Ömer İnan Ayata spiegò chì à questu puntu, ottene una vacuna di a gripe hè una di e precauzioni primarie da piglià.

Specialista in Medicina Interna Dr da Yeditepe University Bagdat Street Polyclinic. Ömer İnan Ayata hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i vantaghji di a vacuna: "A vacuna di a gripe deve esse presa perchè lagnanze cum'è febbre, mal di gola, dolore di corpu, diarrea, malessere è vomitu ponu accade per via di coronavirus è gripe. Per quessa, hè difficiule di distingue trà i dui à u principiu. In cunsiderà chì i testi di coronavirus ponu qualchì volta ùn dà risultati precisi à u 100 per centu, a vacuna di a gripe serà una datu assai impurtante per distinguerà quale malatia hà a persona. "Allora, quandu un paziente chì hà ricevutu a vacuna di a gripe entra, capiremu chì hè coronavirus se ci sò questi sintomi."

PERCHÈ VACCINE PNEUMATURI?

U duttore sottolinea chì a vacuna di a pneumonia hè una vacuna assai più impurtante, soprattuttu in questu periodu. Ömer İnan Ayata: "A vacuna di a pneumonia pruteghja contru i germi di a pneumonia. Capemu chì a pulmonite sperimentata da e persone vaccinate in casu di una pussibile contaminazione hè causata da a corona. "Tuttavia, sapemu chì a vacuna di a pneumonia riduce a rata di morte in i paesi in via di sviluppu", disse.

"HÈ ASSOLUTAMENTE PERICOLOSO ESSERE CATTURATI A GRIPPE E CORONAVIRUS À U STESSU TEMPU"

Dr. hà dichjaratu chì catturà a gripe è u coronavirus à u stessu tempu seria assai periculosa è severa. Ayata hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Se l'influenza è u coronavirus sò chjappi à u stessu tempu, seguitarà una situazione assai più severa. A vacuna di a gripe eliminà sta pussibilità in gran parte. Se pigliate a corona è a gripe à u stessu tempu, serà un pocu più difficiule. U stessu passa per a pneumonia. "Pensemu chì a vacuna di a pulmonite deve ancu esse vaccinata per eliminà sta pussibilità".

"A CREDENZA DI POPULAZIONI: "SE VACCINATE, SERÀ PEGIOR" ùn hè micca vera"

Dr. Ömer İnan Ayata, persone di più di 65 anni, persone cù malatie croniche cum'è COPD è diabete, è quelli chì anu un sistema immune bassu anu da riceve sti dui vaccini. Tuttavia, hà enfatizatu chì hè benefica per tutti per piglià a vacuna di a gripe.

Yeditepe University Bagdat Street Polyclinic Internal Medicine Specialist Dr hà dichjaratu chì a situazione ùn hè micca aggravata da quelli chì sò stati vaccinati contra a gripe o a pulmonite, è chì sta credenza hè sbagliata. Ömer İnan Ayata hà dettu: "Se avete coronavirus senza capisce è avete una di queste vaccine intantu, una credenza cum'è "Aghju peghju" ùn hè micca vera. "Quelli chì dicenu questu dicenu questu senza confià in fatti scientifichi", disse. Dr. hà ancu signalatu u risicu di allergii ligati à i vaccini. Ayata hà dettu: "In cunsiderà chì i vaccini ponu avè un pocu risicu di allergie, a vacuna deve esse amministrata in un ambiente hospitalariu".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*