U presidente Soyer apre l'8ª Ruta di u Mediterraniu EuroVelo, a Route d'Izmir

U presidente Soyer apre l'8ª Ruta di u Mediterraniu EuroVelo, a Route d'Izmir
U presidente Soyer apre l'8ª Ruta di u Mediterraniu EuroVelo, a Route d'Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, EuroVelo hà participatu à u prugramma d'apertura ufficiale di a 8a Strada di u Mediterraniu Izmir. Soyer hà dettu chì l'inclusione di a strada Efesu-Bergama di 500 chilometri solu in Izmir, da Turchia, hè una fonte d'orgogliu per a cità.

Izmir Metropolitan Municipality, l'apertura ufficiale di EuroVelo 8th Mediterranean Route Izmir Route, chì incuraghjia a creazione, sustegnu è funziunamentu di una rete di trasportu transeuropea sustenibile in tuttu u cuntinente europeu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerFattu cù a participazione di U presidente hà fattu un brevi discorsu in a cerimonia tenuta in Teos Ancient City in Seferihisar. Tunç SoyerEsprimendu chì sò fieri di İzmir chì sia inclusu in questa reta di trasportu. Soyer hà dettu: "Quandu dicemu bicicletta, pensemu à sport è salute. À u listessu tempu, a bicicletta, chì furnisce ancu u trasportu, hè diventata oghje in un strumentu di turismu sustinibili.

 "Un grande orgogliu per Izmir"

Dichjarà chì EuroVelo hè una marca di prestigio straordinariamente forte, u presidente Tunç Soyer, hà dettu: "EuroVelo hè ancu un strumentu assai bonu per u turismu sustinibili. Perchè hè un strumentu chì ùn hè micca limitatu à a staghjoni di u mare è di a sabbia è permette di passà più di e destinazioni turistiche classiche. U fattu chì solu İzmir hè entrata da Turchia è chì a strada Efe-Bergama di 500 chilometri hè stata inclusa in questa reta internaziunale l'annu passatu hè un grande orgogliu per a cità. Vogliu ringrazià in particulare u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Izmir per avè fattu questu pussibule. Ci anu fattu veramente fieri tutti. E vogliu chì novi rotte seranu aghjunte à e rotte internaziunali sottu u paraplu di sta marca internaziunale ".

U video mandatu da Christopher Najdovski, presidente di a Federazione Europea di Ciclisti (ECF) è vice-sindacu di Parigi, hè statu ancu vistu in u prugramma. Dopu, Feridun Ekmekçi è Adnan Cangır, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, in nome di l'Associazione EuroVelo Turchia Coordinatore Naziunale di Efficienza Energetica è Proteczione Ambientale (ENVERÇEVKO) Tunç SoyerHà datu una placca di apprezzamentu per i so cuntributi. In u scopu di u prugramma, i ciclisti, chì anu participatu à u tour in bicicletta trà Teos Ancient City è Azmak Bay, pedalavanu per circa 17 chilometri. U prugramma hè ghjuntu à a fine dopu a tour in bicicletta.

Crearà una ecunumia sustinibili per parechji settori

L'annu passatu, a Federazione Europea di Ciclisti hà accettatu a dumanda di İzmir per esse inclusa in EuroVelo, cù una strada di bicicletta di 500 chilometri chì cunnetta l'antiche cità di Bergama è Efesu. Cù a participazione di İzmir à sta reta, cuntribuisce à u turismu sustenibile, u trasportu è u sviluppu ecunomicu di a cità. I ciclisti chì veneranu à Izmir nantu à a Ruta EuroVelo; Criarà una ecunumia sustinevule per parechji settori visitendu punti di alloghju, lochi di manghjà è di beie, valori storichi è culturali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*