L'apparechju di trasportu di bicicletta vince un premiu à Antalya Metropolitan

L'apparechju di trasportu di bicicletta vince un premiu à Antalya Metropolitan
L'apparechju di trasportu di bicicletta vince un premiu à Antalya Metropolitan

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà ricivutu un premiu in "Idea di trasportu in bicicletta è cuncorsu di implementazione di prughjetti per i municipali".

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà vintu un premiu in u "Concursu di Idea di Trasportu in Bicicletta è Implementazione di Prughjetti per i Comuni" in u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, sottu a coordinazione naziunale di l'Unione di i Municipi di Turchia, cù l'apparatu di trasportu in bicicletta utilizatu in i veiculi di trasportu publicu. . A Municipalità Metropolitana di Antalya, chì era trà i primi 538 prughjetti di 10 prughjetti, hà ricevutu un premiu di cuncessione di circa 250 mila TL.

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà vintu un premiu da u Dipartimentu di i Trasporti per u so prughjettu di l'apparatu di trasportu di bicicletta, chì hè adattatu à 25 autobus utilizati in u trasportu urbanu in Antalya, in modu di integrà in u trasportu publicu è di popularizà l'usu di e biciclette.

"Cerimonia di premiazione per l'idea di trasportu in bicicletta è l'implementazione di prughjetti per i cumuni" urganizata da l'Unione di i Municipi di Turchia (TBB) per aumentà a participazione à a Settimana Europea di a Mobilità, chì hè u coordinatore naziunale dapoi 2018, per incuragisce i metudi di trasportu favurevuli di l'ambiente è per cuntribuisce à a creazione di un ambiente vivable, u 17 settembre hè stata realizata in . A cerimonia hà assistitu da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, presidente di u Cunsigliu di Politiche di u Guvernu Locale di a Presidenza Prof. Dr. Şükrü Karatepe, Capu di Delegazione di l'UE in Turchia Ambasciadore Nikolaus Meyer-Landrut, presidente di TBB Fatma Şahin è rapprisentanti di a municipalità anu assistitu.

250 mila TL SUBVENZIONE ATTRIBUITA

A municipalità metropolitana di Antalya, chì hà participatu à l'idea di trasportu in bicicletta di TBB è a cumpetizione di implementazione di prughjetti per e municipalità cù u "Progettu d'integrazione di e biciclette in u trasportu publicu", hà intrutu in u top 538 trà 10 prughjetti. A Municipalità Metropolitana di Antalya hà guadagnatu una cuncessione di 250 mila TL cù u prugettu, chì hè stata integrata in l'applicazione Antalya Kart Mobile, chì permette à i ciclisti di cambià facilmente trà u sistema di bicicletta, autobus è ferrovia. Assistendu à a cerimonia di premiazione tenuta in Ankara, u Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, Nurettin Tonguç, hà presentatu a so placa à u presidente di u Cunsigliu di Politiche di u Guvernu Locale di a Presidenza Prof. Dr. Pigliò da e mani di Şükrü Karatepe.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*