Annunziate e prime 250 imprese di Bursa!

Annunziate e prime 250 imprese di Bursa!
Annunziate e prime 250 imprese di Bursa!

Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO) hà annunziatu i risultati di a "Bursa Top 250 Large Firms Research - 2019", u studiu di campu più impurtante chì mette in luce l'ecunumia urbana.

Evaluendu i risultati di a ricerca realizata per a 23a volta quist'annu, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu: "I prucessi straordinarii chì avemu sperimentatu, implementazione rapida di riforme strutturali, aumentendu a nostra capacità di adattà à e cundizioni cambianti, rendendu e nostre cumpagnie di u settore privatu finanziariamente cumpetitive, è più impurtante, naziunale è naziunale "Hè dimustratu una volta di più a necessità di rinfurzà a nostra ecunumia attraversu a produzzione". disse.

BTSO, l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale di Bursa, palesa u fatturatu, l'esportazioni, l'impieghi, u valore aghjuntu, a prufittuità, u capitale patrimoniale è l'attivu nettu di l'imprese in Bursa, a cità locomotiva di l'ecunumia turca, è furnisce ancu risultati impurtanti per u sviluppu di l'ecunumia di a cità è di u paese.

18,4 PERCENT AUMENTA IN CAPITAL EQUITY

U mondu cummerciale di Bursa www.ilk250.org.tr Sicondu i risultati di a ricerca, chì ponu participà à a piattaforma digitale per via di u situ web di estensione, a vendita netta di e 250 grande cumpagnie nantu à a lista hà aumentatu da 11,1 per centu à 164,8 miliardi TL, è e so vendite da a produzzione anu aumentatu da 10,5. per centu à 118,4 miliardi TL. Mentre u valore aghjuntu tutale ottenutu da l'imprese Bursa in 2019 hè statu registratu cum'è 9,1 miliardi di TL, cù una diminuzione di 25,3 per centu, i prufitti prima di l'impositu di e cumpagnie anu diminuitu da 1,5 per centu è righjunghji 8,8 miliardi di TL. Mentre chì un incrementu di 18,4 per centu hè statu registratu in u capitale di l'equità di e cumpagnie nantu à a lista, u capitale di l'equità tutale di l'imprese hà aumentatu à 40,8 miliardi TL. L'assi netti di i giganti di Bursa sò stati registrati cum'è 14,3 miliardi TL, cun un incrementu di 116,1 per centu. Bursa, a porta di a Turchia in u mondu, hè stata ancu affettata negativamente da a cuntrazione di u cummerciu glubale. L'esportazioni di e cumpagnie nantu à a lista anu diminuite da 8,6 per centu cumparatu cù l'annu passatu, falendu à 11,5 miliardi di dollari. A cuntribuzione di u travagliu di e prime 250 cumpagnie era 0,6 mila 151, cù una diminuzione di 741 per centu.

OYAK RENAULT hè di novu à a cima

In Bursa, a cità locomotiva di l'ecunumia turca, Oyak Renault era in cima di a "Top 250 Company Research" secondu a vendita netta in 2019, cum'è l'annu precedente, cù un valore di 24,6 miliardi TL. Oyak Renault hè stata seguita da Tofaş cù 19,7 miliardi TL. A cumpagnia Bosch hè u terzu in a lista cù un fatturatu di 6,9 miliardi TL. Queste trè cumpagnie sò state seguite da Borçelik, Limak, Sütaş, Bursa Pharmacists Cooperative, Pro-Yem, Özdilek AVM è Beyçelik Gestamp, rispettivamente. Trà l'imprese in u ranking, 3 sò in a subindustria automobilistica, 67 sò in tessili, 50 sò in l'alimentariu, l'agricultura è l'allevamentu, 26 sò in u cummerciu di vendita, 22 sò in machini è equipaghji, 16 sò in metallo, 14 sò in vestiti pronti, 8 sò in vestiti pronti, 6 6 in legnu, prudutti forestali è mobili, 4 in plastica, 4 in cimentu, prudutti di terra è minieri, 4 in energia, 4 in furmazione è cunsulenza di serviziu, 4 in custruzzione. , 4 in chimica, 3 in industria automobilistica, 2 in u campu di l'ambiente è u riciclamentu, 2 in e relazioni ecunomiche è finanziarie, 2 in a logistica, 1 in u turismu, 1 in l'elettronica è XNUMX in u campu di a salute.

BURSA EXPORTS À 187 PAESI

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì a Top 250 Large Companies Research hè una di e ricerche economiche più impurtanti in Turchia. Dichjarà chì a ricerca tradiziunale palesa u prufilu di l'ecunumia di Bursa, u sindaco Burkay hà dettu: "Bursa rinforza a so pusizioni trà e cità chì anu voce in u cummerciu mundiale cù ogni annu chì passa cù e so esportazioni in 187 paesi. In questu cuntestu, i sviluppi pulitichi, ecunomichi è suciali à scala glubale sò ancu riflessi in l'ecunumia di Bursa. In 2019, i dati di crescita più bassu di l'ultimi 10 anni sò stati registrati per via di l'aumentu di e pulitiche prutezionistiche à scala glubale. "A recessione ecunomica chì hà affettatu u nostru paese hè stata limitata grazia à e misure puntuale pigliate da u nostru Guvernu è u sustegnu furnitu à u nostru settore reale". disse.

"AVERIAmu AUMENTU A NOSTRA CAPACITÀ DI ADATTU À E CONDIZIONI CAMBIANTI"

Dichjarà chì BTSO cuntinueghja i so sforzi in questu prucessu per realizà a produzzione è l'esportazioni à valore aghjuntu da una banda, è a trasfurmazioni qualificata di l'ecunumia di a cità da l'altra banda, u presidente Burkay hà dettu: "Molte di e nostre cumpagnie sò state affettate da i sviluppi. in crescita, dumanda è stabilità finanziaria in Turchia è l'ecunumia mundiale. Tuttavia, cun a credenza chì "Se Bursa Cresce, Turchia Cresce", e nostre cumpagnie si sò dedicate à i scopi di sviluppu di Turchia attraversu a produzzione, l'impieghi è l'esportazioni. Vogliu coglie l'occasione per felicità una volta di più tutti i nostri membri chì cuntribuiscenu à l'ecunumia di Bursa è u nostru paese. "I prucessi straordinaria chì avemu avutu una volta dimustratu a necessità di implementà rapidamente riformi strutturali, aumentendu a nostra capacità d'adattà à e cundizioni cambianti, rendendu e nostre cumpagnie di u settore privatu finanziariamente cumpetitive, è più impurtante, rinfurzendu a nostra ecunumia cù a produzzione domestica è naziunale". disse.

"L'immagazzinamentu di l'impieghi duverebbe cuntinuà u sustegnu à i SETTORI"

İbrahim Burkay hà rimarcatu chì l'aumentu è l'implementazione di i supporti furniti à i settori di a produzzione è di l'impieghi cum'è a machina, u tessili, l'automobile è a custruzione mostra una volta di più chì hè di primura critica per a Turchia, chì vole sbarazzarsi di a spirale di disoccupazione, interessu è disoccupazione. l'inflazione, è cuntinueghja cusì: "Ancu noi, simu Bursa Trade è Cum'è a Camera di l'Industria, continueremu à guidà tutte e nostre imprese è sustenemu i nostri scopi di sviluppu cù i nostri prughjetti chì cuntribuiscenu à a visione di crescita sustenibile è forte di u nostru paese. In questa occasione, speru chì a "Top 250 Large Companies Research" chì avemu preparatu serà benefica per e nostre imprese è u nostru mondu cummerciale ".

I risultati di a Top 250 Large Companies Research sò ancu www.ilk250.org.tr Pò esse ancu vistu nantu à u situ web di l'estensione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*