Çambaşı Nature Facilities seranu u favuritu di a stagione invernale

Çambaşı Nature Facilities seranu u favuritu di a stagione invernale
Çambaşı Nature Facilities seranu u favuritu di a stagione invernale

A Municipalità Metropolitana cuntinua i so sforzi per portà a faccia rinnuvata di Çambaşı Nature Facilities in a pruvincia di Ordu à a stagione invernale.

E strutture naturali, situate in l'altopiano di Çambaşı, chì sò preferite da l'amatori di sci è di natura soprattuttu in a stagione invernale, sò state rinnuvate da zero per serve i so invitati in cundizioni più muderni. A facilità, chì hà fattu assai cambiamenti da a sala di sci à u ristorante, da u sistema di riscaldamentu à i bandi di caminari, da e strutture per l'alloghju di un ghjornu à a pista di ski, hè pronta à piglià u so postu trà i preferiti questu. stagione.

"Femu PREPARAZIONI PER FÀ MISERICORDIA"

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in a stallazione, u Direttore di l'Operazioni di e Facilità Naturali di Çambaşı è u Rappresentante Provinciale di Ordu di a Federazione Turchia di Ski, Fevzi Turan, hà dettu: "Facemu preparazioni chì incantaranu l'amatori di sci. U nostru travagliu nantu à l'erba di e nostre piste da sci cuntinueghja. Inoltre, effettuemu travaglii di rinnuvamentu in i nostri bungalows è strutture di ogni ghjornu. Tutte e nostre strutture anu un sistema di riscaldamentu à gas naturale è pavimentu. À u listessu tempu, u cladding PWC hè appiicatu à e nostre case di lignu in modu chì u so insulamentu hè più forte. In questu modu, i nostri invitati ùn anu micca prublemi cù l'acqua calda è u riscaldamentu. A nostra pista di ski era causatu assai prublemi cù l'acqua di a superficia in i mesi di primavera. Per questu mutivu, avemu focu annantu à i travaglii infrastrutturali in u campu. Facemu studii chì ricuperanu l'acqua di a superficia è li culligaranu cù i corsi. In u nostru stabilimentu, a furmazione di principianti è cinture per caminari per sledders sò realizati. À u listessu tempu, avemu aumentatu a so sicurità à u più altu livellu facendu spazii separati per i sciatori è i sledders. A nostra stanza di sci era situata in una zona stretta. Cuntinuemu à travaglià per trasfurmà stu locu in una zona più larga, più vicinu à e piste è a seggiovia. I posti di manghjà è di beie ùn anu pussutu risponde à i bisogni per via di a dumanda. In più di questi, altri dui ristoranti seranu aperti è a so capacità ghjunghjerà à 2 mila persone in totale.

"A NOSTRA QUALITÀ DI SERVIZI SERÀ A PICCE"

Rimarchendu chì u piacè chì ùn pò micca esse pigliatu in ogni locu in Turchia serà pigliatu in Çambaşı Doğa Facilities, Turan hà dettu: "Çambaşı Doğa Facilities si rinnuvà. L'amatori di sci averà u piacè chì ùn ponu micca ghjunghje in ogni altru locu in Turchia in Çambaşı, à a nostra facilità. A nostra qualità di serviziu serà à u so piccu. Senteranu chì sò ghjunti in una facilità assai diversa cù a nostra tolleranza. Prima di tuttu, sperimenteranu u piacè di l'intrattenimentu in un locu cum'è s'elli sò in casa soia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*