Emlak Konut hà compru 1.4 miliardi di terra nantu à a strada Kanal Istanbul

Emlak Konut hà compru 1.4 miliardi di terra nantu à a strada Kanal Istanbul
Emlak Konut hà compru 1.4 miliardi di terra nantu à a strada Kanal Istanbul

Emlak Konut GYO hà firmatu un protocolu cù TOKİ per cumprà circa 2 milioni di metri quadrati di terra nantu à a strada Kanal Istanbul. A terra nantu à a riva di u lavu Küçükçekmece hè stata valutata à TL 1.4 miliardi. U membru di u Parlamentu CHP Nadir Ataman hà dettu: "L'amore infinitu di l'affittu cuntinueghja in Kanal Istanbul. Emlak Konut hà da custruisce un prughjettu "garantitu di affittu" nantu à a terra di u lagu cù una vista di Kanal Istanbul. Ùn fermate micca, cuntinueghja l'affittu ", hà reagitu.

Sicondu a nutizia di Özlem Güvemli da SÖZCÜ; Ci hè statu un novu sviluppu in quantu à u 1 milioni 971 mila 786 metri quatratu di terra nantu à a riva di u Lavu Küçükçekmece, chì hè nantu à a strada di u prughjettu Kanal Istanbul, chì hè u focu di e discussioni.

Emlak Konut GYO hà notificatu à a Piattaforma Public Disclosure (KAP) u 3 di settembre di u 2020 è hà annunziatu chì anu firmatu un protokollu u 2 d'Aostu 28 per cumprà circa 2020 milioni di metri quadrati di terra da TOKİ.

689 MILLIARDI VALORI PER 1.4 MIL QUADRATI

Sicondu a notificazione, sò stati valutati circa 1 mila metri quadrati di quattru parcelle cù una dimensione totale di 971 milione 786 mila 689 metri quadrati in Avcılar, distrettu di Firuzköy, chì appartene à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Presidenza TOKİ.

In a notificazione, "In quantu à l'acquistu di parcelle di zoning cù una superficie di circa 689,049.05 metri quadrati da a nostra cumpagnia à un prezzu di 1 miliardi 420 milioni TL (esente IVA); Un protocolu hè statu firmatu trà a nostra cumpagnia è l'Amministrazione Mass Housing di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione u 28.08.2020.

"L'UNICA COSA CHE ÙN FIRMA RANT LOVE"

U membru di l'Assemblea İBB di CHP, Nadir Ataman, hà reagitu assai duramente à i movimenti di affittu nantu à a strada Kanal Istanbul, induve alcuni pulitici AKP è ricchi di u Mediu Oriente anu compru terreni.

Ataman hà dettu: "L'unicu chì ùn si ferma micca in Turchia hè l'amore per l'affittu in Kanal Istanbul. Custruìu un ospedale garantitu, un ponte garantitu, custruìu una strada garantita, è avà facenu prughjetti cù una guaranzia d'affittu. Ùn fermate micca, cuntinueghja l'affittu. L'amore infinitu di l'affittu cuntinueghja in Kanal Istanbul. Emlak Konut svilupperà un prughjettu di lucazione garantita nantu à una vista di 1.4 miliardi di lire Canal Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*