Nova Applicazione per i Ciclisti in Eskişehir

Nova Applicazione per i Ciclisti in Eskişehir
Nova Applicazione per i Ciclisti in Eskişehir

In u scopu di a Settimana Europea di a Mobilità, a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, chì hà implementatu diverse pratiche per sustene u trasportu publicu, a caminata è a bicicletta, è modi alternativi di trasportu urbanu sostenibili, hà apertu e porte di i so parcheghji interni è esterni à i ciclisti per incuragisce i ciclisti. trasportu in bicicletta. In u scopu di l'applicazione, i ciclisti puderanu parcheghju e so biciclette in modu sicuru è gratuitu in 3 parcheghji aperti è 3 chjusi.

16-22 Settembre Settimana Europea di a Mobilità, sustinuta da parechji guverni lucali sottu a guida di l'Unione di i Municipi di Turchia, hà purtatu novi pratiche in quantu à i metudi di trasportu urbanu sustenibile alternativu in Eskişehir. Dopu à a decisione di pedestrianize a strada Kemal Zeytinoğlu in u distrittu storicu di Odunpazarı, una nova applicazione hè stata lanciata per i ciclisti. In u scopu di l'applicazione, a Municipalità Metropolitana, chì hà apertu e porte di 6 parcheggi in totale, cumprese Reşadiye Aş Evi Car Park, Cumhuriye Car Park, Kurtuluş Car Park, Dumlupınar Open Car Park, Sazova Park Exterior Car Park è Kemal Zeytinoğlu Street Car Parks, à l'utilizatori di bicicletta, anu annunziatu chì e biciclette ponu esse parcheggiate in modu sicuru è gratuitu in i parcheghji.

I cunduttori chì parcheggianu e so biciclette in i parcheghji anu dichjaratu ch'elli eranu assai soddisfatti di l'applicazione è anu dichjaratu chì seranu cù a Municipalità Metropolitana in ogni passu da piglià per a diffusione di u trasportu in bicicletta. I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu chì cuntinueghjanu à travaglià in diversi studii è applicazioni per integrà a bicicletta in u trasportu urbanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*