Ferrovie in u so 164 anniversariu

Ferrovie in u so 164 anniversariu
Ferrovie in u so 164 anniversariu

U viaghju di u ferru, iniziatu da i bravi cum’è « una strada longa è stretta », hè oghje 164 anni. Ciò chì ùn hè micca cambiatu, strade, cità, locomotive, vagoni, stazioni, stazioni ... L'eccitazione in u nostru core immubiliante, a determinazione in u nostru caratteru, a ferrovia in a nostra postura.

TCDD hè u nome di a grande lotta di l'eroi senza nome. Ogni cità, ogni paese, ogni paese ghjuntu hè u travagliu di u mottu « Nostru ». E ferrovie portanu a cultura, a ricchezza è u benessiri induve andanu. In altri palori, hè di cunquistà l'Anatolia, chì hè stata cunquistata in u 1071, una volta di più.

Behiç ERKİN hè u liggendariu ferroviariu di a ghjovana Republica. Quantu duvemu à u nostru primu direttore generale. Quantu duvemu à i nostri culleghi chì anu travagliatu 164 anni da Edirne à Kars.

Cuntinuemu à travaglià cun grande devozione mentre u nostru scopu di Turchia, a marca ferroviaria di u mondu, ci mantene più cunnessi unu à l'altru. Avemu rializatu parechje attività spalla à spalla, da i treni d'alta velocità à stazioni è stazioni muderni, da i centri logistichi à Marmaray, chì ci porta in Europa sottu u mare. Di sicuru, duvemu a nostra gratitudine à u nostru presidente Recep Tayyip ERDOĞAN per a grande impurtanza chì dà à e ferrovie.

Cummemurà quelli chì sò morti in stu viaghju benedettu di 164 anni, è felicitamu tutti i ferrovieri in pensione è in serviziu cum'è l'eroi ignorati di stu grande successu.

Cù u mo amore è affettu.

Felice 164 anniversariu...

Ali İhsan UYGUN
Direttore Generale di TCDD Plant

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*