L'autostrada Gebze Izmit hè stata aperta à u serviziu cù una Cerimonia

L'autostrada Gebze Izmit hè stata aperta à u serviziu cù una Cerimonia
L'autostrada Gebze Izmit hè stata aperta à u serviziu cù una Cerimonia

A 5a Sezione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu hè stata messa in serviziu cù una ceremonia tenuta u sabbatu 19 di settembre. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu, deputati, rapprisentanti di l'istituzioni pubbliche è di l'imprese di l'imprenditori eranu prisenti à a ceremonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu cù una videoconferenza.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà iniziatu u so discorsu, augurendu chì l'Autostrada Gebze-İzmit sia benefica per u nostru paese, hà dettu: "L'Autostrada di Marmara di u Nordu hè un grande prughjettu chì parte da u puntu più luntanu à l'ouest di Istanbul è si estende à Kocaeli è Sakarya. Dapoi u 2016, avemu apertu à pocu à pocu e parti di a nostra autostrada chì a custruzzione hè stata finita. Ancu stu capitulu hè un travagliu per esse fieru di sè stessu ". disse.

Dichjarà chì l'autostrada Gebze-Izmit alleviarà a parte più congestionata di a strada Istanbul-Ankara cù e so quattru larghezze di corsia di andata e ritorno, Erdoğan hà aghjustatu chì u trafficu di i veiculi diventerà storia durante periodi cum'è e vacanze Eid. "A cuntribuzione annuale di sta strada hà da ghjunghje à 270 milioni di lire, 317 milioni di quale seranu 8 milioni in a riduzione di 595 milioni di lire in emissioni di fuel oil, è XNUMX milioni di lire in emissioni", disse Erdogan. disse.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli sò felici d'apre a tappa Gebze-İzmit di 400 chilometri di l'Autostrada di Marmara di u Nordu di 57,4 chilometri, chì hà per scopu di riduce a carica di trafficu di e Regioni di Istanbul è Marmara. nantu à a strada internaziunale.

Enfatizendu chì "L'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì hè stata custruita in a Regione di Marmara, induve u trafficu hè u più densu in u nostru paese, hà sappiutu riduce a densità di trafficu in Istanbul è i ponti di u Bosforu esistenti cù e so tappe aperte prima", hà dettu Karaismailoğlu. , "Hè una strada di altu standard, ininterrotta, sicura è còmuda senza chì i veiculi entranu in a cità. U transitu hè statu ottenutu. Cù l'apertura di a tappa di Gebze-İzmit di 57,4 chilometri à u trafficu, creemu un novu corridor di trasportu sicuru è còmode trà Istanbul è Kocaeli, chì hè una alternativa à l'Autostrada TEM è D-100, chì hà un voluminu di trafficu pesante. disse.

Dichjarà chì l'Autostrada di Marmara di u Nordu ùn hè micca solu una autostrada, ma ancu un corridore logisticu chì cunnetta i modi di ferrovia è di trasportu, Karaismaloğlu hà dichjaratu chì ogni prughjettu implementatu sottu a guida di u presidente Erdoğan porta a Turchia un passu più vicinu à u so scopu di esse trà e più grandi economie. in u mondu.

Esprimendu a so gratitudine à u presidente Erdoğan per u so sustegnu à questi prughjetti, Karaismailoğlu hà dettu chì sottu a forte dirigenza di Erdoğan, continuanu à travaglià per realizà parechji prughjetti per ghjunghje l'ubbiettivi di l'economia naziunale.

Dopu à i discorsi, à a ceremonia seguita da u presidente Erdoğan via cunnessione in diretta, u Ministru Karaismaloğlu, u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu è i so accumpagnatori anu tagliatu a cinta di apertura di u palcuscenicu. Dopu à a ceremonia di apertura, u Ministru Karaismaloğlu hà guidatu nantu à l'autostrada.

Autostrada di u Marmara di u Nordu; Cumbinerà l'Autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe è l'Autostrada Istanbul-İzmir, i cui travaglii di custruzzione sò iniziati in a sezione Malkara-Çanakkale, chì include ancu u Ponte Çanakkale di u 1915, è integrerà a Regione di Marmara di u Nordu è a Regione Meridionale. Regione di Marmara in u sistema di trasportu in a Regione di l'Anatolia Occidentale.

L'autostrada, chì furnisce una opportunità di transitu ininterrotta, sicura è cunfortu per i veiculi di trasportu naziunale è internaziunale, cuntribuiscerà à riduce a densità di trafficu in a cità di Istanbul è i ponti di u Bosforu esistenti.

I veiculi chì venenu da a direzzione di Istanbul chì utilizanu l'Autostrada Marmara di u Nordu puderanu cunnetta cù l'Autostrada Statale Izmit è Izmit-Kandıra in u locu di Çayırköy, è à l'Autostrada TEM Istanbul-Ankara trà e Junctions Kandıra è Izmit Est di l'Autostrada TEM esistente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*