50 per centu di sustegnu à i ghjovani è e donne agricultori

50 per centu di sustegnu à i ghjovani è e donne agricultori
50 per centu di sustegnu à i ghjovani è e donne agricultori

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à fà una discriminazione positiva à i nostri ghjovani è donne agricultori in u scopu di e piccule imprese famigliali è hà datu a bona nutizia di i sussidi.

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì u putere ecunomicu di e piccule imprese famigliali, chì custituiscenu a maiò parte di l'imprese agriculi in u nostru paese, ùn hè micca abbastanza per creà una grande pianta di trasfurmazioni, è chì anu u scopu di aumentà a quota di mercatu di sti imprese sustenendu in particulare i ghjovani. ghjente è donne.

Ministru Pakdemirli, chì hà datu a bona nova di cuncessioni in questa direzzione; "Cù u sustegnu à l'investimentu di u Sviluppu Rurale, in u scopu di e piccule imprese famigliali è soprattuttu per i nostri ghjovani (18-40 anni) è femine agricultori, a trasfurmazioni di i prudutti d'erbe è animali (congelazione, essiccazione, conserve, marmellate, tagliatelle, etc.). ) Avemu da furnisce 2021 sustegnu di cuncessione. Per quessa, avemu publicatu u novu decretu presidenziale in lugliu ", disse.

U Ministru Pakdemirli hà ancu exemplificatu i zoni chì saranu priurità in u 50% Grant;

"Essa ghjovanu è femina, vive in a campagna, è vulendu stabilisce un stabilimentu à piccula scala chì trasfurmerà i prudutti agriculi primari è li trasforma in prudutti à valore aghjuntu.

Esempi di imprese; Impianto di foglia di salamoia, impianto di trasformazione è imballaggio di miele, impianto di essiccazione di frutti di verdura, impianto di produzione di funghi ostrica, ecc.

U Ministru Pakdemirli hà ancu dichjaratu ch'elli espansione u Prughjettu Expert Hands, chì hè statu implementatu cum'è pilotu in 4 pruvince (Mardin, Düzce, İzmir, Amasya), à 81 pruvince in u novu periodu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*