Büyükakın hà spartutu l'eccitazione di a ghjuventù in a cumpetizione di i veiculi autonomi

Büyükakın hà spartutu l'eccitazione di a ghjuventù in a cumpetizione di i veiculi autonomi
Büyükakın hà spartutu l'eccitazione di a ghjuventù in a cumpetizione di i veiculi autonomi

Unione Municipalità di Marmara è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli Assoc. Dr. Tahir Büyükakın hà spartutu l'eccitazione di i ghjovani à a Cumpetizione di Veiculi Autonomi di Passeggeri Robotaxi in u scopu di TEKNOFEST, chì hè stata cun a participazione di u presidente di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank.

Facendu una dichjarazione annantu à i veiculi autonomi chì cambiaranu u nostru avvene, chì hè statu realizatu cù u sustegnu di Bilişim Vadisi, TÜBİTAK è HAVELSAN, u presidente Büyükakın hà dettu: "Avemu spartutu l'eccitazione di i nostri ghjovani versu u sviluppu di i veiculi tecnologichi autonomi di u nostru futuru. in u disignu originale, u software è altri campi. Semu assai cuntenti chì tali cuncorsi sò fatti in a nostra cità è chì i nostri ghjovani sò interessati à stu campu. Cum'è a Municipalità Metropolitana, continueremu à cuntribuisce à a nostra ghjuventù in questu campu ".

"L'AUTONUMU hè A TECNULUGIA DI L'AVVENU"

U guvernatore di Kocaeli Seddar Yavuz, u presidente provinciale di u partitu AK Kocaeli Mehmet Ellibeş, l'amministratore delegatu di Teknofest Mehmet Fatih Kacır, u sindaco di Gebze Zinnur Büyükgöz è u presidente di u Cunsigliu di a Fundazione di a Tecnulugia di Turchia Haluk Bayraktar eranu ancu presenti à u Robotaksi Vehicle Competition IT. Valle. Cù a ghjuventù prima di e corse sohbet U presidente Büyükakın hà firmatu u cappucciu di un veiculu cuncepitu da i studienti. Dichjarà chì ellu cunsidereghja assai preziosu per i ghjovani à fucalizza nantu à l'autonomia, chì hè una di e zone tecnologiche impurtanti di u futuru, u presidente Büyükakın hà dettu: "Di sicuru, l'autonomia hè a tecnulugia di u futuru. Per quessa, simu felici è entusiasmati chì i nostri ghjovani sò interessati è cuncentrati nantu à a tecnulugia di stu futuru ".

"Semu cù a nostra ghjuventù"

Facendu una valutazione annantu à l'aumentu di l'interessu di i nostri ghjovani di tutte l'età, da i liceani à i studienti università, in e tecnulugia di u futuru, u sindaco Büyükakın hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, travagliemu per sustene i nostri ghjovani. chì facenu sforzi in questi campi. Semu cun a nostra ghjuventù. Mettimu e nostre mani sottu a rispunsabilità per esse megliu equipati per u futuru. Cum'è i guverni lucali, continueremu à stà à fiancu à i ghjovani chì sò i pruprietarii di u futuru è di stu paese ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*