Direttore Generale Yazıcı: "Sivas hè una cità assai impurtante per u settore ferroviariu"

Direttore Generale Yazıcı: "Sivas hè una cità assai impurtante per u settore ferroviariu"
Direttore Generale Yazıcı: "Sivas hè una cità assai impurtante per u settore ferroviariu"

L'attuale tappa di u Direttore Generale di TCDD Transportation Kamuran Yazıcı è a delegazione chì l'accumpagna durante e so visite era a Regione di Sivas. A delegazione hà visitatu i posti di travagliu di a Direzzione Regionale di Sivas è hà evaluatu e so attività.

A delegazione, chì hà iniziatu u so viaghju d'ispezione in a Regione di Sivas in Samsun, hà visitatu a Direzzione di i servizii di passageru, l'Uffiziu di Logistica, u Portu Industriale è u Portu di Samsunport in Samsun.

Kamuran Yazıcı hà attiratu l'attenzione à a pandemia è hà sottolineatu chì tuttu u persunale deve dimustrà diligenza è attenzione in questu sensu.

A delegazione, chì hà visitatu ancu a Direzzione Regionale di TÜRASAŞ Sivas, chì unisce TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ è TÜDEMSAŞ sottu u so tettu, hà parlatu di carri di merci.

Inoltre, Yazıcı è i so accumpagnatori anu esaminatu i riempimenti in situ in i centri logistici Bostankaya, Çetinkaya, Demirdağ, Divriği è Çaltı, chì sò i migliori centri di carica logistica in a regione, è anu ancu esami in a Stazione Kavak, Dipartimentu di Passeggeri. , Dipartimentu di Logistica Artova.

Yazıcı, cum'è una tradizione in ogni regione chì hà visitatu, hà tenutu riunioni cù rapprisentanti di l'ONG.

Indicà chì Sivas hè una cità ferroviaria, u direttore generale di TCDD Transportation, Kamuran Yazıcı, hà dettu: "Sivas hè una cità assai impurtante per a nostra industria. Hè à a junzione di e linee Est-Ovest, Nord-Sud. A linea ferroviaria Samsun-Sivas hè assai impurtante per u nostru trasportu di merci. Cù u rinnuvamentu è a mudernizazione di sta linea chì culliga à u portu, l'impurtanza di a gestione nantu à sta linea hè aumentata ancu di più. Sivas hè ancu un puntu assai impurtante per u trasportu di passageri è merci nantu à l'assi Est-Ovest. Cù a cumissioni di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, Sivas hè stata cunnessa à una grande geografia da a Cina à l'Europa per ferrovia. Sivas hè ancu una cità impurtante in quantu à l'industria ferroviaria. A produzzione di vagoni naziunali è naziunali in TÜRASAŞ ci permette di ottene risultati assai boni in a nostra attività. A cità di Sivas hè ancu assai impurtante in quantu à l'educazione prufessiunale ferroviaria. I nostri ghjovani sò furmati per u nostru settore in dipartimenti ligati à e tecnulugia di i sistemi ferroviari sia à u liceu prufessiunale sia à u livellu universitariu. Sivas hè una cità chì si avvicina à parechje cità. Hè diventata una cità micca luntanu da Ankara, Istanbul o ancu Edirne. Cum'è u nostru Ministru hà ancu annunziatu, ci hè assai pocu tempu per a linea ferroviaria d'alta velocità Ankara-Sivas per esse messa in opera. Dunque, i duveri è e rispunsabilità di tuttu u nostru persunale in a nostra Regione Sivas sò gradualmente crescente, è un novu prucessu hè principiatu. Mandu u mo amore à tutti i mo culleghi di Sivas ". disse.

L'ultime tappe di u General Manager Kamuran Yazıcı eranu Erzincan è Kars. stampatore; Dopu a so visita à a Direzzione Logistica di Erzincan, u Dipartimentu di Fornitura di Inspeczione di Locomotive è Carru è a Supervisione di i Passeggeri, a so prossima tappa era a Direzzione di Passeggeri di Kars è u Dipartimentu di Fornitura di Inspeczione di Locomotive è Carru. Dopu investigazioni dettagliate in questi posti di travagliu, Yazıcı hà finitu u so viaghju.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*