A durata di e misure Kovid-19 in e case di cura hè estesa finu à u secondu ordine

A durata di e misure Kovid-19 in e case di cura hè estesa finu à u secondu ordine
Fotografia : Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali

U Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è i Servizii Suciali hà allargatu a durata di e misure pigliate contr'à u novu tipu di coronavirus (Kovid-19) in case di cura publiche è private è istituzioni di cura per disabili finu à novu avvisu.

U Ministeru, tenendu in contu l'aumentu di u numeru di casi in Turchia, hà decisu di cuntinuà in modu efficace e misure in a lotta contru Kovid-19 in l'istituzioni di cura per disabili è anziani.

In questu cuntestu, una circular hè stata mandata à e direzzione pruvinciali da a Direzzione Generale di i servizii per i disabili è l'Anziani nantu à i metudi da seguità in risposta à i prublemi di salute chì ponu accade per via di Kovid-19, e misure da piglià, è a continuazione di alcune misure pigliate prima.

Sicondu a circular, in quale e misure sò dumandate à esse applicate cù precisione, l'unità di salute, l'istituzione o u cumitatu di salute incaricatu più vicinu hè cuntattatu per e persone chì anu prublemi di salute o si ammalanu in case di cura pubbliche è private è istituzioni di cura per disabili. , è a pratica di piglià misure è piglià l'azzione in linea cù a guida, i suggerimenti è l'opinioni di a squadra di salute cuntinueghja.

E persone disabili è anziani chì si trovanu à avè u Kovid-19 o chì anu sintomi seranu riferiti à l'uspidale. A cura è u seguimentu seranu realizati in una istituzione indipendente separata o in l'unità supplementaria di l'istituzione, in cunfurmità cù e misure d'isolamentu suciale è di restrizione, di quelli chì sò stati dati una decisione di "discarica" ​​da l'istituzione di salute è di l'istituzione. e persone disabili è anziani chì anu da esse seguitu in l'istituzione dopu l'isulazione hè cunsigliatu da a squadra di salute in carica. E persone in questa situazione seranu seguite in u bloccu di isolamentu suciale, u pianu di isolamentu suciale o a stanza di isolamentu suciale determinata in u stabilimentu, se ùn ci hè micca unità supplementaria.

A prova Kovid-19 serà fatta per e persone anziane è disabili chì tornanu da u permessu

Per d 'altra banda, u Ministeru hà decisu di cuntinuà alcune pratiche in l'urganisazione in u scopu di i passi di nurmalizazione pigliendu e misure necessarie. In questu quadru, i citadini chì stanu in istituzioni di cura per i disabili è l'anziani seranu permessi di visità i so parenti per almenu 7 ghjorni. Ogni persona chì torna da u permessu serà testata per Kovid-19 prima di entre in l'urganizazione, cum'è prima. Inoltre, i disabili è l'anziani resteranu in u pianu di isolamentu suciale o in a stanza di isolamentu suciale in l'urganizazione per 7 ghjorni dopu à u so ritornu da u permessu.

U Ministeru cuntinueghja a pratica di turni fissi di almenu 7 ghjorni per u persunale chì travaglia in l'urganisazione finu à un secondu annunziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*