Hyundai i20 WRC cuntendu i ghjorni per u Rallye di Turchia

Hyundai i20 WRC cuntendu i ghjorni per u Rallye di Turchia

A stagione di u Campionatu Mondiale di Rallye, chì hè stata suspesa ubligatoriamente per via di l'epidemie di coronavirus, hà cuminciatu di novu u 4 di settembre, in cunfurmità cù e misure speciali è e regule di distanza suciale, è l'eccitazione hà cuntinuatu induve si era lasciata. Ott Tanak, u pilotu Estonianu di a squadra Hyundai, hà vintu u Rally Estonian in casa dumenica scorsa è hà ancu vintu u so primu titulu sottu a marca Hyundai. Hyundai Motorsport vene avà à Marmaris cù u scopu di vince u Rallye di Turchia, a quinta corsa di a stagione.

U Rallye di Turchia, chì si terrà trà 18-20 settembre in Marmaris, unu di i centri turistici più impurtanti di u nostru paese, accoglierà piloti famosi in u mondu cù i so fureste unichi è u mare blu profondu. U legendariu pilotu francese Sebastien Loeb, nove volte campionu mundiale di rallye in tutta a so carriera, serà à u volante di a Hyundai i20 Coupe WRC. U Belga Thierry Neuville è l'Estonianu Ott Tanak, unu di i più impurtanti carte di a squadra, cumpeteranu ancu ferocemente per u podium in Marmaris. Ott Tanak, chì hà pigliatu u terzu postu in a classificazione di i piloti cù u so ultimu primu postu è hà aumentatu u so puntuatu à 66, serà a più grande carta d'atout di Hyundai.

A corsa, chì si svolgerà in e tappe di Marmaris, Ula è Datça, attira assai l'attenzione cù u so terrenu difficiule è e fureste di pini accidenti. I protokolli Covid-19 di u Ministeru di a Salute FIA ​​è TR seranu implementati per creà un ambiente sicuru in l'urganizazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*