Bone Nutizie da IMM à Taxi Drivers, Prufessiunali Turistici è Prestatori di servizii

Bone Nutizie da IMM à Taxi Drivers, Prufessiunali Turistici è Prestatori di servizii
Bone Nutizie da IMM à Taxi Drivers, Prufessiunali Turistici è Prestatori di servizii

IMM; hà pigliatu duie decisioni novi per eliminà e lagnanze di i cunduttori di taxi, navette è trasportatori di u turismu. Cù l'istruzzioni di u presidente İBB İmamoğlu, chì vulia purtà un mudellu novu è senza pirati à u trasportu in Istanbul, u trasportu di u taxi è u turismu eranu completamente separati l'una di l'altru. Cum'è què; Malgradu l'absenza di un cambiamentu legislativu in l'amministrazione precedente di l'IMM, i pruprietarii di veiculi 9 + 1 chì ùn puderanu micca ottene un "Certificatu di Trasportu Turisticu" sò stati pavimentati. A decisione aumenterà u valore di a marca di a cità rinfurzendu u trasportu turisticu in Istanbul. Rilievarà ancu i tassisti culpiendu i pirati. Per d 'altra banda, a decisione presa da l'amministrazione precedente 12 ghjorni prima di l'elezzioni, chì limitava i servizii in Istanbul, hè statu ancu discutitu. I cummercianti, chì eranu aggravati per via di a decisione, anu u dirittu di dumandà. Cuntrariu di certi rivindicazione, solu circa mille novi veiculi entreranu in l'industria per via di l'applicazioni. I lamenti di quelli chì anu persu i so diritti, ancu s'elli eranu in u settore prima, seranu eliminati. L'approvazione di UKOME hè necessaria per a decisione per esse implementata.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà rimboccatu e maniche per curà i prublemi di i tassisti, i trasportatori di u turismu è i fornitori di servizii, chì sò stati vittime di e decisioni prese in i periodi di amministrazione precedente. Andò à novi rigulamenti chì pruducianu suluzioni à i prublemi. Esprimendu chì "sò in preparazione per un mudellu chì distrugge a pirateria" parechje volte prima, u presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, taxi è trasportu turisticu in Istanbul completamente separati l'un da l'altru. Cù sta decisione, i cummercianti chì ùn anu micca pussutu ottene un "Certificatu di Trasportu Turisticu" per i so veiculi 9 + 1 dapoi anni anu sbulicatu a strada. À u listessu tempu, un passu hè statu fattu versu l'eliminazione di i cunduttori di taxi pirati. Inoltre, hà cuncessu u dirittu di dumandà à i cummercianti chì ùn anu pussutu entre in u settore per via di e limitazioni imposte à i servizii in u periodu precedente, ancu s'ellu avianu un "certificatu di attività di camera". Cù sta decisione, circa mille beneficiari sò previsti di cuntribuisce à u settore.

U DOCUMENTU ùn hè statu datu DEFINITAMENTE Ùn ci hè micca un cambiamentu di legge

Comu hè cunnisciutu, in Istanbul; I cummercianti chì operanu per l'affari, escursioni, riunioni, visite di u situ è ​​scopi simili sò tenuti à ottene un "Certificatu di Trasportu Turisticu". Sicondu a lege, stu documentu hè statu emessu da a Direzzione di i servizii di trasportu publicu IMM da 2016. Tuttavia, l'amministrazione precedente di l'IMM ùn hà micca emessu un "Certificatu di Trasportu Turisticu" à i veiculi 9+1, cù u pretestu chì sò stati utilizati per altri scopi ch'è destinati. Parechje prucessi sò stati presentati contr'à IMM per via di sta pratica, chì hè stata implementata senza alcunu cambiamentu legislativu chì impedisce l'emissione di documenti. I prucessi presentati sò stati cunclusi in favore di i trasportatori, è i vincitori anu ricevutu i so documenti. Ma assai cummercianti, per via di sta decisione amministrativa, ùn puderanu micca fà attività di trasportu per parechji anni è hà patitu perdite ecunomiche. Inoltre, a mancanza di veiculi 9 + 1 chì serve u turismu in parechje cità mundiale hà causatu l'interruzzione di u trasportu turisticu in a cità è hà dannatu a marca Istanbul.

CONTRE PIRATE TAXI DELIVERY

Cù u so novu regulamentu, l'IMM hà u scopu di eliminà e lagnanze di i cummercianti impegnati in u trasportu turisticu, è di prutege i cummercianti di taxi contra l'imprese senza tasse è pirate. In u quadru di e misure pigliate, i servizii di trasportu turisticu sò stati riservati. Abbandunò completamente l'affari di i taxi. Cù u novu regulamentu, e seguenti cundizioni sò state introdotte per i veiculi cù almenu 10 posti per operare in u settore:

  • L'agenzia TÜRSAB farà a riservazione di u veiculu almenu 120 minuti in anticipu.
  • A riservazione serà integrata cù a Direzzione di i servizii di trasportu publicu IMM, situ web E-TUHİM.
  • U numeru, l'infurmazioni d'identità di i passageri da esse trasportati, i punti di partenza, intermedi è di fine di a strada seranu inseriti in u situ.
  • Ci sarà una cinta d'infurmazione (sticker) emessa da TÜRSAB, chì mostra chì hè un trasportatore di passageru turisticu.
  • U veiculu serà registratu cù u Centru di Gestione di Trasportu Pùblicu IMM.

AUDIT FACE FACILE

U cuntrollu di i veiculi serà ancu assai faciule. Quandu l'unità d'ispezione scannanu a matrice di dati di u Certificatu di Route di Vehicle Service Turisticu di i veiculi, accedenu facilmente à l'infurmazioni di u trasportatore, u cunduttore, u passageru è l'itinerariu; ponu verificà a so precisione.

A DECISIONE FATTA 12 GIORNI PRIMA DI L'ELEZIONE HA LIBERATA A PERSONA DI SERVIZI

Cù un altru accordu fattu da l'IMM, l'enfasi era di risolve i prublemi di i fornituri di serviziu. L'amministrazione precedente hà limitatu u numeru di servizii chì servenu in a cità, cù a decisione presa l'12 di ghjugnu 11, 2019 ghjorni prima di l'elezzioni lucali ripetuti di Istanbul. Durante l'implementazione di a decisione, alcune persone chì attualmente furnisce u serviziu è guadagnanu a so vita travagliendu cum'è fornitori di servizii sò stati esclusi da u sistema è rende incapaci di furnisce u serviziu.

377 PROPRIETARI BENEFICIÀ IN AGOSTO

A nova amministrazione di l'IMM, guidata da Imamoglu, hà pigliatu l'azzione per eliminà sta lagnanza. Cù a decisione di UKOME (Centru di Coordinazione di u Trasportu) presa u 20 d'aostu di u 2020, quelli chì anu dimustratu chì anu furnitu u serviziu u 25 di maghju di u 2015 cù i so documenti anu datu u dirittu di dumandà una volta, sempre chì rispondenu à e stesse cundizioni. Per prufittà di stu dirittu, circa 1400 applicazioni sò state fatte. In u risultatu di l'esame preliminare, l'IMM hà trovu solu 377 applicazioni adattati.

SE UKOME APPROVA I PROBLEMI DI SERVIZI SERRANNI ANCHE SOLUTI

Tuttavia, stu cambiamentu ùn era micca abbastanza per eliminà e lagnanza, postu chì i trasportatori chì avianu un veiculu di serviziu registratu è cuntinueghjanu u so serviziu trà u 25 di maghju 2015 è l'11 di ghjugnu 2019, quandu a decisione di restrizzione hè stata presa, sò stati esclusi da u sistema. IMM hà decisu di piglià una nova decisione per eliminà a grievance. Sicondu questu; Ancu s'ellu ci hè un "certificatu di attività di stanza", a strada hè stata aperta à i beneficiari chì ùn anu micca ricevutu prima una "carta / piastra di trasportu di serviziu" per dumandà una volta. Tuttavia, per chì sta decisione presa da IMM sia implementata, l'appruvazioni di UKOME, chì hè duminata da l'istituzioni di u guvernu cintrali, hè necessaria.

CU A DECISIONE, SERA AGGIUNTA À U SETTORE DI MILLA VEHICULI

Una volta chì a decisione hè implementata, decine di millaie di veiculi novi ùn saranu micca inclusi in u sistema, postu chì certi circuli miranu à ingannà u publicu. À u cuntrariu; Circa mille veiculi seranu aghjuntu à u settore, chì hà un totale di servizii 56. Cù stu prucessu, i grievances di e persone chì anu travagliatu in u sistema prima è chì guadagnanu a so vita solu per furnisce u serviziu seranu eliminati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*