Veiculi aerei senza pilotu cumpetenu in i cieli di Gaziantep

Veiculi aerei senza pilotu cumpetenu in i cieli di Gaziantep
Veiculi aerei senza pilotu cumpetenu in i cieli di Gaziantep

Mentre u countdown cuntinueghja per TEKNOFEST, u più grande Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia di u mondu, chì hè statu tenutu per a terza volta quist'annu è hà battutu record di visitatori in 2019, a Cumpetizione UAV, urganizata da TÜBİTAK per i veiculi aerei senza pilota chì cambierà u nostru futuru, cuntinueghja à Gaziantep Alleben Pond.

A cumpetizione, chì hè urganizata per aumentà a cuscenza di i ghjovani nantu à i veiculi aerei senza pilota (UAV) è per permette di acquistà una sperienza tecnica, hè a scena di mumenti eccitanti.

In a cumpetizione in Gaziantep Alleben Pond, i ghjovani talenti si preparanu per e tecnulugia di u futuru cù i veiculi aerei senza pilotu chì anu sviluppatu. U guvernatore di Gaziantep Mr. Davut Gül, Vice Ministru di Industria è Tecnulugia è Presidente di u Cunsigliu Esecutivu di Teknofest, Mr. Mehmet Fatih Kacır, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, Mr. Fatma Şahin, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Fundazione Turchia Technology Team è Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Teknofest, Ms. Selçuk Bayraktar, presidente di a Fundazione di a Squadra di Tecnulugia Turca, Mr. Haluk Bayraktar è TÜBİTAK Vice President Mr. Ahmet Yozgatlıgil hà visitatu tutte e squadre preparate per a corsa è hà sparte l'eccitazione di a nostra ghjuventù in a cumpetizione di veiculi aerei senza pilota.

A Cumpetizione UAV, tenuta in u scopu di TEKNOFEST 2020 Gaziantep, hè tenuta in categurie d'ala rotativa è d'ala fissa, cumpresa a Competizione Internaziunale è Inter-Liceu di Veiculi Aerei Senza Pilota, per sensibilizà à i UAV è furnisce i participanti cuncepimentu tecnicu è suciale. sperienza. Trà i 291 squadre chì anu applicatu à u Cuncorsu UAV di u Liceu, 79 sò stati trovati riesciuti è qualificati per participà à i cuncorsi in a categuria di u liceu. I studienti di u diploma assuciatu, i studenti di u liceu è u graduatu anu participatu à a Cumpetizione Internaziunale di UAV, chì hà attiratu un grande interessu da i studienti universitari. Un totale di 12 squadre, 324 da l'esteru è 336 da Turchia, si sò applicate à a cumpetizione in e categurie di l'ala fissa è l'ala rotativa. 115 squadre chì anu successu in a categuria internaziunale qualificata per participà à i cuncorsi.

U scopu di sensibilizà a tecnulugia è a scienza in a sucietà sana, è per aumentà e risorse umane di Turchia furmatu in scienza è ingegneria, TEKNOFEST urganizeghja cuncorsi tecnologichi in 21 categurie diverse per sustene u travagliu di i ghjovani nantu à e tecnulugia di u futuru. Malgradu a pandemia, un totale di 20.197 squadre applicate à e competizioni tecnologiche quist'annu, battendu un novu record.

TEKNOFEST, chì hè partitu cù u slogan di #MilliTechnologyAction è hà u scopu di trasfurmà a Turchia in una sucietà chì pruduce tecnulugia, hè sottu à l'esekzione di a Fundazione di l'Equipa di Tecnulugia Turca è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia TR; Cù u sustegnu di e principali cumpagnie tecnologiche di Turchia, istituzioni pubbliche, urganisazioni di media è università, si terrà u 24-27 settembre 2020 in u Gaziantep Middle East Fair Center, chjusu à i visitatori. Pudete seguità TEKNOFEST 2020 in diretta nantu à i cunti di e social media.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*