U Prughjettu di Izmit Ropeway hè statu abbandunatu, a risposta à i rumuri di Hürriyet

Risposta da Hürriyet à a Dichjarazione chì u Prughjettu di Telecabina di Izmit hè statu Scaffale
Risposta da Hürriyet à a Dichjarazione chì u Prughjettu di Telecabina di Izmit hè statu Scaffale

U sindaco di Izmit, Fatma Kaplan Hürriyet, hà negatu l'affirmazione chì u prughjettu di a funivia era mentitu perchè ùn ci era micca un budgetu, "Attualmente, a fattibilità hè fatta. Se a fattibilità di u telefuninu hè determinata da l'esperti è ci hè un rapportu seriu nantu à u so benefiziu per a cità, simu fermamente determinati à custruisce u telefuninu.

U sognu di a funivia in Kocaeli hà iniziatu cù a municipalità di Kartepe. Per anni, quasi tutte e municipalità di l'AKP anu mintuatu chì un telefuninu serà custruitu per a cima, ma stu prughjettu ùn pudia esse realizatu. In Izmit, a situazione era un pocu sfarente. Fatma Kaplan Hürriyet ùn hà micca inclusu u telefuninu in e so promesse elettorali quandu era candidata presidenziale. In ogni casu, hè surtitu pocu fà è hà purtatu à u stabilimentu di una funivia in a zona trà u Martiriu è a Piazza di a Voluntà Naziunale. Questu era un sviluppu chì entusiasmava è sperava i residenti di Izmit. Hè statu purtatu à l'agenda di u parlamentu è trasferitu à a cumissioni per discussione.

Hè statu dichjaratu chì i membri di u Cumitatu di u Budget di a Reconstruzzione è di u Pianu anu spartutu una opinione cumuna chì u bilanciu seria insufficiente per a funivia, è per quessa u prughjettu di a funivia in Izmit hè stata rimessa. Fatma Kaplan Hürriyet hà rispostu à sta dichjarazione è hà dettu: "Hè sbagliatu di dì chì a funivia si stalla perchè ùn ci era micca un budgetu. A fattibilità hè attualmente in corso. Se a so fattibilità hè determinata da l'esperti è un rapportu seriu esce nantu à u so benefiziu per a cità, simu fermamente determinati à custruisce u telecabina. Agiremu secondu u rapportu ", disse. (Gurnale di Pace Kocaeli)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*