Karaismailoğlu hà esaminatu a sezione di l'autostrada di u Marmara di u Nordu per esse aperta

Karaismailoğlu hà esaminatu a sezione di l'autostrada di u Marmara di u Nordu per esse aperta
Karaismailoğlu hà esaminatu a sezione di l'autostrada di u Marmara di u Nordu per esse aperta

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu si sò andati à u situ di custruzzione di Akyazı di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è hà fattu ispezioni in a sezione per esse aperta.

Facendu una dichjarazione dopu à i so esaminazioni, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a maiò parte di i travaglii nantu à l'Autostrada di u Marmara di u Nordu, chì hè u primu in u mondu cù i so tunnel induve 4 veiculi ponu passà à u stessu tempu, sò stati cumpletati cumminendu dui cuntinenti.

Esprimendu chì dumani serà un ghjornu impurtante per a storia di l'autostrada di Turchia, Karaismailoğlu hà annunziatu chì a 400a sezione di l'Autostrada di Marmara di u Nordu di 5 chilometri serà messa in serviziu per i citadini.

Karaismailoğlu hà dettu chì l'autostrada di u Marmara di u Nordu parte da Kınalı è cuntinueghja sopra u Ponte Yavuz Sultan Selim à Gebze-İzmit.

Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "A 5a sezione parte da Gebze è cù a sezione chì apremu dumane, spergu chì u prublema di u trafficu nantu à l'Autostrada Izmit serà completamente eliminata è serà creata una strada completamente alternativa. L'autostrada di u Marmara di u Nordu chì simu hè unu di i primi prughjetti più grandi in u mondu. Ci hè unu di i tunnel di l'autostrada più larghi è longu di u mondu cù un span di 4 corsie. In a 5a sezione chì apremu dumane, ci hè u più longu di i tunnelli, un tunnel di doppia tubu di 4 mila 150 metri. Di novu cù 4 corsie, hè unu di i tunnel più larghi di u mondu.

In u so discorsu, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu trattatu a Regione di Marmara cum'è una collana d'oru cù l'autostrade Marmara di u Nordu, Istanbul-İzmir è Malkara-Çanakkale, u Ponte Osmangazi è u Ponte Çanakkale di u 1915, è hà enfatizatu chì anu riunitu i citadini cun l'altri è u mondu. .

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i prughjetti di Trasporti è Infrastrutture portanu mobilità è vitalità à i posti in cui vanu, aumentanu a produzzione è l'impieghi, è aghjunghjenu valore, è hà dettu: "A parte chì apremu dumani farà cuntributi assai impurtanti à a nostra nazione è u nostru paese in termini di riduzzione di tempu è di carburante è emissioni di carbonu ".

Dichjarà chì ci hè una squadra chì travaglia cun devozione per migliurà a qualità di Turchia è ch'elli cuntribuiscenu à a vita di i citadini cù prughjetti assai più grandi in u futuru, Karaismailoğlu hà fattu un test drive in a strada cù u General Manager Uraloğlu dopu l'annunziu.

A sezione di l'Autostrada di u Marmara di u Nordu trà Gebze è Izmit Junction, chì rinfurzà ancu più sta pusizione di Istanbul, chì hè u principale corridore di trasportu è di cummerciu trà l'Asia è l'Europa, serà aperta dumane cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdogan hà assistitu. una videoconferenza.

Cù l'apertura di a Junction Gebze-İzmit à u trafficu, una nova alternativa di trasportu veloce, sicura è còmuda serà creata à l'Autostrada TEM è l'Autostrada D-100 esistenti, chì sò esposti à un altu volume di trafficu trà Istanbul è Kocaeli. I veiculi chì venenu da a direzzione di Istanbul chì utilizanu l'Autostrada Marmara di u Nordu puderanu cunnette à l'Autostrada Statale Izmit è Izmit-Kandıra in Çayırköy, è à l'Autostrada TEM Istanbul-Ankara trà e Junctions Kandıra è Izmit Est di l'Autostrada TEM esistente.

Fornendu un flussu di trafficu ininterrottu, Gebze-İzmit Junction risparmierà 270 milioni di TL da u tempu, 317 milioni di TL da l'oliu di carburante, 8 milioni di TL da menu emissioni, è un totale di 595 milioni di TL seranu salvati annu trà Gebze è İzmit.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*