Segnali da Malatya Metropolitana Segnali d'avvertimentu Ùn sparate!

Segnali da Malatya Metropolitana Segnali d'avvertimentu Ùn sparate!
Segnali da Malatya Metropolitana Segnali d'avvertimentu Ùn sparate!

Un avvisu hè statu emessu da a Municipalità Metropolitana di Malatya per prutege i segni stradali chì assicuranu a sicurità di u trafficu. Una dichjarazione d'avvertimentu hè ghjunta da a Municipalità Metropolitana dopu chì alcune piastre sò state pittate è guidate in parechji tempi.

Ahmet Özer, Capu di u Dipartimentu di i servizii di trasportu di a municipalità metropolitana, hà parlatu di u vandalismu versu i segni di trafficu. Nutendu chì i segni di trafficu sò fatti di tantu in tantu cum'è pannelli di destinazione, Özer hà dettu: "I nostri segni ponu diventà tavulini di destinazione per quelli chì anu una pistola. À u listessu tempu, i nostri ghjovani gravanu i so nomi nantu à i nostri segni, prubabilmente per immortalizà, ma ùn sò micca sapè s'ellu sò cuscenti; "Diu pruibisce, se u segnu di trafficu nantu à u segnu quì sopra diventa invisibile, pò causà un accidente di trafficu", disse.

Ùn sparate micca i segni !

Ricordendu chì l'accidenti di trafficu sò a perdita di vita è di pruprietà, Özer hà dettu: "Mentre mettemu un segnu di trafficu per caccià un ostaculu per a nostra ghjente per ghjunghje à i so destinazioni, sfurtunatamenti, certe persone anu ancu causatu accidenti di trafficu quì perchè sò strumentali in a furmazione di un ostaculu. Cunsiderendu chì u nostru populu hè sàviu in questa materia, vulemu ricurdà ch'elli anu u duvere di dimustrà u rispettu, u rispettu è a prutezzione di i segni di trafficu, postu ch'elli sò a pruprietà di u Statu. Aspittemu u sustegnu è l'interessu necessariu da i nostri citadini. Dumandemu à e persone chì sò annoiate in modu chì, s'ellu anu una pistola, per piacè ùn mira micca i nostri piatti ", disse.

Özer hà aghjustatu chì in casu di pussibuli negatività, una applicazione pò esse fatta à u call center di 155 Police, 156 Gendarmerie è a Municipalità Metropolitana cù u numeru 444 51 44.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*