MEB annunciatu! Solu a Pre-Scola è i Primi Gradi Cuminciaranu l'Educazione u 21 di Settembre

MEB annunciatu! Solu a Pre-Scola è i Primi Gradi Cuminciaranu l'Educazione u 21 di Settembre
MEB annunciatu! Solu a Pre-Scola è i Primi Gradi Cuminciaranu l'Educazione u 21 di Settembre

U Ministru di l'Educazione Naziunale, Ziya Selçuk, hà fattu una dichjarazione scritta in quantu à l'educazione in faccia in e scole, chì principiarà cum'è "graduale è diluita" u luni 21 settembre 2020.

"Avemu fighjulatu u mondu dapoi u principiu di u prucessu epidemicu. Comu tutti sapete, pigliamu e decisioni in linea cù e valutazioni di u nostru Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu è à a luce di e dati scientifichi, è implementemu queste decisioni in u modu più currettu.

Quasi tutti i paesi europei anu iniziatu l'educazione in faccia à tutti i livelli è classi. Tuttavia, simu favurevuli à un principiu più cuntrullatu è graduale in u nostru paese.

Sicondu questu; A data di iniziu chì avemu stabilitu cum'è u 21 di Settembre, avemu da principià l'educazione in faccia solu cù i nostri studienti di pre-scola chì sò digià aperti è i nostri studienti di u primu annu chì anu bisognu di stabilisce una cunnessione emotiva cù a scola. I nostri studienti di a prima scola primaria seranu in e nostre scole per 1 ghjornu durante a settimana di integrazione è 2 ghjorni à settimana per e settimane dopu. À a fine di e trè settimane chì passanu da u 21 di sittembri, rivaluteremu u prucessu di principià l'educazione à altri livelli è classi.

L'accunsentu di i genitori per inizià l'educazione in faccia hè impurtante per noi. Se volenu, i nostri genitori ponu scuse per ùn mandà u studiente à l'educazione in faccia. In questu casu, u nostru studiente cuntinuerà l'educazione à distanza è ùn serà micca cunsideratu assente.

In questi livelli, in cunfurmità cù e raccomandazioni di u Ministeru di a Salute, a dimensione di e classi serà ridutta dividenduli in gruppi per l'educazione in faccia è a durazione di a permanenza di i nostri figlioli à a scola serà accurtata. L'educazione continuerà per via di l'educazione à distanza in più di l'educazione faccia à faccia. Cusì, l'educazione è a furmazione continueranu cù l'usu di l'educazione in faccia è l'opportunità di educazione à distanza inseme. A diminuzione di a dimensione di a classa serà riflessa in autobus scolastici à u listessu ritmu.

In l'educazione in faccia, pigliamu ogni tipu di misure nantu à a pulizia è l'igiene sottu a guida di u nostru Ministeru di a Salute è u Cunsigliu di Scienza. I nostri studienti di u primu annu chì ùn anu micca sperimentatu a vita di a scola prima; Avemu da scuntrà cù i nostri classi diluted, u nostru prugramma di educazione, i nostri ghjochi contactless ch'elli ghjuceranu rispettendu a distanza suciale, u nostru cuntenutu meticulosamente studiatu di a settimana di integrazione è, sicuru, i sforzi di i nostri prufessori chì vanu à spalla stu prucessu.

In quantu à l'educazione à distanza, avemu una infrastruttura assai intensiva è senza prublemi nantu à EBA Television è piattaforma digitale EBA. Damu a priorità à e lezioni in diretta in l'educazione à distanza è furnisce à i studienti è i prufessori l'uppurtunità di fà lezioni simultanee è interattive in l'ambiente digitale. Avemu ancu preparatu cuntenutu digitale basatu nantu à u ghjocu per fà chì i nostri studienti di 1a scola amassi l'educazione à distanza.

U nostru solu scopu avà hè di riunisce i nostri figlioli cù e so scole in bona salute è di accoglie in modu sicuru i nostri figlioli chì principianu a scola u 21 di settembre. I nostri maestri, i nostri scoli, simu pronti per questu cù tutta a nostra attenzione è devozione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*