U putere secretu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale "Bassa Visibilità"

U putere secretu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale "Bassa Visibilità"
U putere secretu di l'Aviò di Combattimentu Naziunale "Bassa Visibilità"

U Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu (MMU), chì hè statu iniziatu da TAI per risponde à i bisogni di u TAF è pianificatu di rimpiazzà l'aviò F-16, cuntinueghja à piena velocità.

Cù stu prughjettu, hè u scopu chì a Forza Aria Turca hà aviò di guerra muderni cù l'usu massimu di tecnulugia domestica. Quandu l'aviò, chì sò tutti cuncepiti cù i mezi domestici, hè cumpletu, hà da piglià u so postu in u celu cù parechje caratteristiche putenti, cum'è un slot per l'arme internu, alta manuvrabilità, aumentata cuscenza di a situazione è fusione di sensori. Grazie à a capacità di fusione di sensori, l'aeronave fusionarà è prisentarà e dati pigliati da diversi sensori integrati in a piattaforma à u pilotu, è a carica nantu à u pilotu serà ridutta è u pilotu farà a megliu decisione in tutte e cundizioni.

Grazie à e so caratteristiche di a 5a generazione, l'aviò, chì rinfurzà u putere di a Forza Aerea Turca in u campu di battaglia mudernu d'oghje, hà l'ottica elettro, freccia radio, microprocessori, materiali compositi avanzati, etc. Tecnulugie chì sò più impurtanti di l'altri, chì sò necessarii per i so campi, seranu sviluppati in u nostru paese cù capacità domestiche. U MMU, chì avarà ancu a funzione di bassa visibilità chì i paesi anu luttatu per cuncepisce è implementà, uttene parechji successi cum'è dissuasori cù una capacità elevata in l'ambienti di l'aria di cummattimentu d'oghje. Mentre hè destinatu à riduce a rilevabilità di e plataforme aeree da radar è missili di ricerca di calore cù a so capacità di visibilità bassa, l'aeronave si distinguerà da i so omologhi cù questa funzione.

Studi fatti per a funzione di visibilità bassa

TAI assume responsabilità impurtanti à tutti i culleghi chì travaglianu in u prughjettu MMU, sottu a dirigenza di l'unità di Ingegneria di Visibilità Bassa (Analisi Elettromagnetica è Traccia), in tutti i so sforzi per portà a funzione di bassa visibilità à l'aviò, chì hè unu di i più impressiunanti. sviluppi in l'industria di l'aviazione. Mentre a capacità di bassa visibilità ùn pò esse ottenuta indipindentamente di u disignu di a piattaforma, tuttu u travagliu deve esse realizatu integratu in l'attività principali di cuncepimentu. Tutti l'elementi di a piattaforma cum'è a presa d'aria, a coda è a scarpa di u mutore sò realizati cù u sustegnu di e squadre di ingegneria pertinenti. L'unità di Ingegneria à Bassa Visibilità, chì hè stata stabilita sottu u MMU Assistant General Manager è include 18 persone, sustene l'attività di cuncepimentu di a piattaforma MMU, mentre cuntinueghja à creà software è infrastrutture di misurazione chì aiutanu à maturà è validà u disignu.

Mentre a squadra crea un mudellu di simulazione di l'aeronave in l'ambiente di l'informatica, determinanu a risposta di l'aeronave à l'onda di radar cù u software elettromagneticu computazionale chì anu sviluppatu. Per chì u MMU hà una visibilità bassa, i studii necessarii per a ricerca è ottimisazione di sistemi, sottosistemi è materiali, cumprese a geometria di l'aeronautica, chì copre i prucessi di analisi è di prova, cuntinueghjanu à a velocità massima. In u quadru di studii in corso, TUSAŞ guadagna parechje cumpetenze cum'è MMU. Cù u prugettu, chì serà implementatu cù opportunità domestiche è naziunali, TUSAŞ si prepara à dirige u settore di l'aviazione cù i so novi centri.

Innovazioni purtate à TAI cù MMU

In u scopu di u prugettu, in quantu à a dimensione di u prublema destinata à esse risolta è u numeru di scunnisciuti, TUSAŞ General Manager Prof. Dr. Cù l'iniziativi di Temel Kotil, una di e più grandi infrastrutture di computer in u nostru paese hè stata stabilita in TAI, mentre chì a produzzione di mudelli full-size o scala di cumpunenti critichi di l'aeronave cuntinueghja cù metudi di costu efficaci inizialmente sviluppati per verificà i mudelli di simulazione. in l'ambiente di l'informatica cù e misurazioni realizate in l'ambiente di u laboratoriu.

Mentre e misurazioni di l'Area di Sezione Radar (RCA) sò state fatte in u Laboratoriu Gebze in cuuperazione cù TÜBİTAK BİLGEM, TUSAŞ cuntinueghja à travaglià per mette in opera l'infrastruttura di prova RKA. In questa facilità, hè previstu di misurà e piattaforme MMU finali è altre piattaforme aeree sviluppate naziunale. L'infrastruttura di misurazione, i prughjetti di sviluppu di materiale chì assorbe u radar è u software di simulazione realizatu in u scopu di MMU porranu capacità significative è valore aghjuntu à u nostru paese in u campu di a visibilità bassa.

 

Inoltre, cum'è parte di a funzione di visibilità, l'attività di analisi è di prova sò pianificate à u livellu di a piattaforma è di i subcomponenti. Attualmente, studii sò realizati per simulazioni elettromagnetiche assistite da computer è teste per sustene queste simulazioni, chì sò basate in cumpunenti, ponu causà alta riflessione è affettanu direttamente e caratteristiche di bassa visibilità di l'aeronave. Un grande sforzu hè fattu per realizà teste di sistema, sottosistema è materiale cù i mezi naziunali.

Nuvelli centri di teste seranu stabiliti

In u scopu di u prughjettu MMU, trè grandi strutture chjamate EMI / EMC Test Facility (SATF Shielded Anechoic Test Facility), Lightning Test Facility è Near Field RKA Measurement Facility (NFRTF Near Field RCS Test Facility) sò state stabilite è cumincianu à serve attivamente in i prossimi anni, diversi studii cuntinueghjanu ancu à un gran ritmu. Inseme à queste strutture, u Near Field RKA Measurement Facility (NFRTF) hà per scopu di esaminà e capacità di visibilità bassa di queste piattaforme, mentre misura l'Area di Sezione Radar (RKA) sia per l'MMU sia per altre piattaforme aeree di dimensioni simili.

U Lightning Test Facility permetterà di pruvà u cumportamentu di u lampu di e plataforme volanti, cumpresu l'MMU, mentre chì l'EMI/EMC Tests Facility (SATF) permetterà e teste EMI/EMC di sottocomponenti è piattaforme volanti.

Esce da l'Hangar in l'anniversariu di a vittoria di Çanakkale

Dichjarà chì e capacità di l'aviò di guerra naziunale, chì hè previstu di rimpiazzà l'aviò di guerra F-16 in l'inventariu di l'Air Force turca, seranu ulteriormente aumentate, u direttore generale di TUSAŞ, Temel Kotil, hà dettu: "U nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu, è avemu appiccicatu u so. poster in tuttu. U 18 di marzu di u 2023, l'anniversariu di a vittoria di Çanakkale, u nostru aviò di cummattimentu naziunale lascià l'hangar cù u so mutore in funzione. Pronta per i testi in terra. Quandu abbanduneghja u hangar, ùn pò micca volà subitu. Perchè questu hè u jet di caccia di 5a generazione. I testi in terra seranu realizati per circa 2 anni. Allora l'alzaremu. Ùn finisce micca di novu, migliurà. Cunsegnaremu un aviò di calibre F2029 à e nostre forze armate in 35 ", disse.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*