Firma di Santa Farma per un mondu megliu dopu à Covid-19

Firma di Santa Farma per un mondu megliu dopu à Covid-19
Firma di Santa Farma per un mondu megliu dopu à Covid-19

Santa Farma, a sucietà farmaceutica domestica forte di 75 anni di Turchia, hà firmatu a "Dichjarazione CEO per a Cooperazione Globale Rinnovata" per un mondu megliu dopu à Covid-19.

Santa Farma hà firmatu a Dichjarazione di i dirigenti di l'imprese per a Cooperazione Globale Rinnovata, chì mostra u so sustegnu à e Nazioni Unite (ONU) è u multilateralismu inclusivu. Santa Farma hè stata fiera di firmà a "Dichjarazione CEO per a Cooperazione Globale Rinnovata" di u Pactu Globale di e Nazioni Unite, di quale hè firmatariu.

I CEO di 45 cumpagnie da Turchia anu firmatu

Più di 100 CEO di più di 1.000 paesi sustenevanu a rinnuvata chjama di l'ONU per a cooperazione glubale. Mentre l'impegni di u mondu cummerciale per assicurà a cuuperazione glubale sò diventati più impurtanti chè mai, in un periodu cum'è nisun altru, quandu l'effetti di l'epidemie di Covid-19 cuntinuavanu, a dichjarazione di l'ONU hà ricevutu un grande sustegnu da e cumpagnie in Turchia. A dichjarazione sviluppata da l'ONU Global Compact Peace, Justice and Strong Institutions Action Platform hè stata firmata da i CEO di 45 cumpagnie da Turchia.

"Semu inseme per un mondu megliu"

Firmendu a dichjarazione cumuna annunziata à u Forum di u Settore Privatu di l'ONU tenutu u 21 di settembre cum'è parte di l'Assemblea Generale di l'ONU, i CEO anu datu u seguente missaghju per un mondu megliu dopu à Covid-19:

"Cum'è imprenditori, sapemu chì a pace, a ghjustizia è l'istituzioni forti sò benefiche per a sustenibilità à longu andà di e nostre urganisazioni è chì i Dieci Principii di u Pactu Globale di l'ONU è l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile sò u fundamentu di u successu. Semu inseme per un mondu megliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*