Sfida di Efficienza Teknofest 2020 Iniziu di a Corsa di Veiculi Elettrici

Sfida di Efficienza Corsa di Veiculi Elettrichi Iniziata
Fotografia: Ministeru di l'Industria è Tecnulugia

Mustafa Varank, Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, hà dichjaratu chì l'investimentu più impurtante hè fattu in e persone, è hà dettu: "Cumu avemu alluntanatu a strada per elli, avemu assistitu chì anu ancu ottene cose assai impurtanti cum'è noi li portamu à a scienza, a tecnulugia. è pruduzzione". disse.

I ghjovani si battenu ferocemente per i veiculi chì li purteranu in un mondu favuritu di l'ambiente cù energia sustinevule. In u "Concursu di Veiculi Elettrichi di Sfida di Efficienza" urganizatu da TÜBİTAK, i ghjovani corse i so veiculi elettrici di energia alternativa. U ministru Varank, u guvernatore di Kocaeli Seddar Yavuz, u sindaco metropolitanu di Kocaeli Tahir Büyükakın, u presidente di TÜBİTAK Hasan Mandal, u presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Turkey Technology Team Foundation è u presidente di u cunsigliu di TEKNOFEST, Selçuk Bayraktar, anu visitatu tutte e squadre in cuncurrenza è avè infurmazioni nantu à u so travagliu.

Hà sparte i so Eccitazione

I Ministri Varank è Bayraktar anu spartutu l'eccitazione di a ghjuventù in i razzii tenuti in u Körfez Racetrack in parte di TEKNOFEST. Allora, u Ministru Varank è Bayraktar, chì anu cullatu à a torre, hà datu l'iniziu di e gare, induve 41 squadre naziunali di 7 diverse università cumpeteranu, 38 in a categuria di l'elettromobile (vehicu elettricu alimentatu à batteria) è 48 in l'idromobile (idrogenu). veìculu elettricu alimentatu) categuria.

"VULemu guidà a ghjuventù"

Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, u Ministru Varank hà dettu chì hà vistu i ghjovani chì puderanu lancià a so propria marca TOGG à TEKNOFEST. Dichjarà chì anu urganizatu TEKNOFEST per dui scopi, Varank hà dettu: "Prima, circhemu di sensibilizà in i campi di u spaziu, l'aviazione, a scienza è a tecnulugia trà tutti i nostri populi. U nostru secondu scopu hè di dirige a nostra ghjuventù à a scienza, a tecnulugia è a produzzione, soprattuttu per mezu di cuncorsi tecnologichi ". disse.

"Credemu da u core"

Nutendu chì anu spartutu l'eccitazione di i ghjovani, u Ministru Varank hà cuntinuatu cusì:

"L'investimentu più impurtante hè l'investimentu in e persone. Cume avemu allughjatu a strada per elli, è cum'è li dirigemu à a scienza, a tecnulugia è a produzzione, simu tistimunianzi chì anu realizatu cose assai impurtanti. Testemu da avà. Cridemu fermamente in questu ".

"A TURCHIA PRENDA INIZIATIVE IMPORTANTI"

Ricordendu chì hà acquistatu a prima cumpagnia di Turchia cù una valutazione di più di miliardi di dollari, grazia à una cumpagnia di software di ghjocu, Varank hà dettu:

"Avemu firmatu un cuntrattu oghje. In quella firma, avemu stabilitu un fondu di capitale di venture per startups orientati à a tecnulugia, in particulare in u quadru di l'ecosistema di a valle di l'informatica. Cù i fondi chì avemu stabilitu è ​​i fondi chì avemu stabilitu prima inseme cù l'agenzii di sviluppu, daremu un finanziamentu di capitale soprattuttu à l'imprese chì anu righjuntu u stadiu di crescita è anu avvicinatu à un certu limitu. Quì, i dui investitori vinceranu, quelli cumpagnie vinceranu, è Turchia puderà lancià iniziative assai impurtanti quì ".

"RICOMPENSEremu A VOSTRA VIOLENZA"

U Ministru Varank hà dettu: "In un tempu quandu tutti cumpiavanu à a chjama di stà in casa, i ghjovani pruducianu tutti i veiculi di corsa in un cortu periodu di 2 mesi. Cumu valutate sta determinazione? " Hà datu a seguente risposta à a quistione:

"Avemu aspittatu assai più squadre in cundizioni normali, ma anu avutu alcune interruzioni di produzzione per via di a pandemia. Speremu di ricumpensali dumane à a pista di Formula 1. Ch'elli venenu à vede quella pista è anu ancu l'uppurtunità di esibisce i so veiculi quì. Continueremu à premià a so perseveranza ".

"I FUNDAMENTI SI POSSONI"

Selçuk Bayraktar, presidente di u Cunsigliu di Trustees di a Fundazione di a Tecnulugia Turca è Presidente di u Cunsigliu di TEKNOFEST, hà dichjaratu chì "TÜBİTAK Efficiency Challenge Vehicle Electric Races", in un certu sensu, furmà l'ingegneri di u futuru. Enfatizendu chì ci hè adrenalina in e squadre chì participanu à a cumpetizione, Bayraktar hà dettu:

"Quandu avemu custruitu u primu veìculu aereu senza pilotu naziunale di u nostru paese, era un picculu aviò di 5,5 chilò. Puderaghju chjaramente ciò chì a fine di sta tecnulugia puderia esse da quì. Spergu chì l'aventure di sti amichi seranu cusì in u mondu, alcuni di elli stabilisceranu iniziative impurtanti in questu campu, è alcuni di elli participeranu cum'è ingegneri in prughjetti impurtanti. In un certu sensu, i so fundamenti sò stati posti in u scopu di a mossa tecnologica naziunale ".

"COME A SEMINA"

Dichjarà chì ci sò duie rivoluzioni maiò in l'industria di l'automobile, Bayraktar hà dettu: "U primu hè i veiculi elettrici è u sicondu hè i veiculi intelligenti. Quì, si tratta di veiculi elettrici, in un certu sensu, l'ingegneri di u futuru sò furmatu da sti cumpetizioni. I risultati di sti cuncorsi sò, in un sensu, cum'è a piantazione di sementi. Puderaghju dì chì speru chì i prossimi 5, 10, 15 anni di u nostru paese seranu assai più brillanti in quantu à a furmazione di l'ecosistema di u muvimentu di a tecnulugia naziunale ". hà fattu a so valutazione.

U CONTE A ROVÀ CONTINUA

Per d 'altra banda, u countdown cuntinueghja per TEKNOFEST, chì hà partitu cù u slogan di National Technology Move è hà u scopu di trasfurmà a Turchia in una sucità chì pruduce tecnulugia. Quist'annu, TEKNOFEST, sottu à a gestione di a Fundazione di l'Equipa di Tecnulugia Turca è u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia; Si terrà u 24-27 settembre 2020 à Gaziantep Middle East Fair Center. U più grande Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia di u mondu TEKNOFEST hà battutu record di visitatori in 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*