Prime Grants Distribuite in u Programma KOOP-DES di u Ministeru di u Cummerciu

Prime Grants Distribuite in u Programma KOOP-DES di u Ministeru di u Cummerciu
Prime Grants Distribuite in u Programma KOOP-DES di u Ministeru di u Cummerciu

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà annunziatu chì anu implementatu u prugramma KOOP-DES, tenendu in contu i bisogni di e cooperative di u paese, in u quadru di u scopu di sviluppà è popularizà e cooperative in Turchia. In questu cuntestu, i primi cuncessioni sò stati distribuiti.

U Ministeru di u Cummerciu hà iniziatu à accettà applicazioni da e cooperative in u scopu di KOOP-DES da u 15 di lugliu di u 2020.

In u risultatu di e valutazioni fatte in a prima tappa, hè statu decisu chì 11 milioni di lire di i prughjetti di e cooperative di e donne 54 da 7,3 pruvince, cù un costu tutale di 5,4 milioni di lire, seranu cuparti cum'è sustegnu di cuncessione da u Ministeru di u Cummerciu. .

U sustegnu furnitu era largamente per l'acquistu di machini è equipaghji. In questu cuntestu, 14 da Tokat, 7 da Adana, 7 da Antalya, 7 da Isparta, 5 da Hatay, 4 da Eskişehir, 3 da Istanbul, 3 da Izmir, 2 da Ankara, 1 da Nevşehir Progetti di cooperative, cumprese 1 da Bolu, induve a maiuranza di i so partenarii sò donne è chì anu u scopu di utilizà u travagliu di e donne, anu u dirittu di riceve un sustegnu di cuncessione per i so prughjetti chì cuntribuiscenu à a produzzione è à l'impieghi in cunfurmità cù u so scopu di attività.

U Ministeru cuntinueghja à riceve applicazioni da più cooperative per prufittà di u prugramma è realizà i so investimenti.

U prugramma hà per scopu di rinfurzà e capacità istituziunali di e cooperative, di fà i grandi segmenti di a sucità attori ecunomichi attivi in ​​a catena di pruduzzione è di cunsumu, è di aumentà u benessere ecunomicu è suciale di i citadini.

Cuntinuendu i so sforzi per fà e donne attive in tutti i duminii di l'ecunumia, u Ministeru sustene e cooperative di e donne per operare sempre più in parechje duminii da l'agricultura à u serviziu, da a fabricazione à u settore industriale, è à participà à i mercati domestici è stranieri.

In questu rispettu, cum'è una prima pratica in u quadru di KOOP-DES, l'acquistu di merchenzie ligati à a machina o l'equipaggiu da e cooperative, induve a maiò parte di i so cumpagni sò donne è chì anu u scopu di utilizà u travagliu di e donne, serà inclusa in l'acquistu di merchenzie ligati à a machina o l'attrezzatura, i centri di cura di l'anziani è di i disabili, i club di i zitelli, i nursery è i nursery per esse operati da cooperative induve almenu u 90 per centu di i so cumpagni sò donne. U sustegnu hè furnitu per l'acquistu di e case di cura di ghjornu di beni d'investimentu in a forma. di merchenzie fissi, servizii per a so participazione à esposizioni è fieri per a prumuzione è a cummercializazione di i prudutti ch'elli pruducianu, è l'impiegu di persunale qualificatu per i so prughjetti.

U 75 per centu di u prugettu in e regioni di priorità di sviluppu, u 50 per centu in altre regioni, è u 90 per centu in e cooperative induve almenu u 75 per centu di i partenarii sò donne, indipendentemente da a cundizione di a regione di priorità di sviluppu, sò cuparti cum'è sussidi da u Ministeru di u Cummerciu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*