U novu periodu di trasmissione nantu à i canali TRT EBA principia u 21 di settembre

U novu periodu di trasmissione nantu à i canali TRT EBA principia u 21 di settembre
U novu periodu di trasmissione nantu à i canali TRT EBA principia u 21 di settembre
L'annu accademicu 2020-2021 principia cù l'educazione à distanza u 21 di settembre. A riunione, induve l'agenda per u novu periodu di trasmissione in l'educazione à distanza, chì cuntinueghja a so strada cù u partenariatu di u Ministeru di l'Educazione Naziunale è TRT, hè statu discutitu in Istanbul. Parlendu à a riunione, u Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dettu: "Avemu sempre tenutu nantu à l'agenda a quistione di cumu a Turchia pò ottene una pusizione megliu cà tutti l'altri paesi in l'educazione à distanza, è avemu ottinutu questu in una grande misura". disse.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk, in u so discorsu à a TRT EBA Channels New Broadcasting Period Promotion Meeting, hà dettu ch'ellu si sentia cum'è s'ellu principia a prima lezione di a scola oghje.

Espristendu chì era assai entusiasmu mentre vede u Documentariu TRT EBA, e scole è i zitelli mostrati in a riunione, Selçuk hà dettu: "Perchè un travagliu chì ùn hè micca fattu in u mondu hè statu fattu. Ùn si tratta micca solu di stallà trè canali. Un travagliu di questa scala hè statu fattu solu in Turchia. À u nostru Direttore Generale, "Avemu bisognu di trè canali più u mese prossimu". Sò sicuru d'avè, ma ùn diceraghju micca. Avemu fattu un bellu travagliu cù una unità incredibile, cooperazione è sulidarità. Aghju spartu questu cun orgogliu è orgogliu quandu si scontra cù i ministri di l'educazione naziunale in u mondu. usatu e frasi.

Dichjarà chì ci hè una regione assai rara in Turchia induve a televisione ùn ghjunghje micca, Selçuk hà nutatu chì facenu un sforzu per furnisce i zitelli chì ùn ponu accede à a televisione, è anu pigliatu una longa strada.

Selçuk hà dichjaratu chì ogni zitellu hà l'uppurtunità di fighjà e so lezioni à a scola nantu à TRT EBA, è chì u cuntenutu chì risponde à i bisogni di ogni studiente hè dispunibule nantu à TRT EBA, è chì u supportu Internet EBA hè ancu furnitu à i studienti è i prufessori.

Enfatizendu chì ci sò centinaie di millaie di cuntenutu custituiti da video, animazioni, filmi, lezioni è gràfiche nantu à l'Internet EBA, Selçuk hà dettu: "Questu prublema ùn hè micca solu una questione di educazione è furmazione. In fattu, hà purtatu à a nostra agenda u prublema di cumu una epidemia à scala globale hà un impattu nantu à e società è l'individui in u mondu. disse.

Citendu ancu u rumanzu d'Albert Camus A Peste, Selçuk cuntinueghja cusì: "Ci hè un destinu cumunu per tutti i paesi quì. Di sicuru, noi, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, ùn l'avemu vulsutu. Ci hè una situazione in u mezzu è avemu fattu è cuntinuemu à fà ciò chì a nostra nazione avia bisognu di fà in un tempu difficiule. Mentre facemu questu, avemu sempre tenutu nantu à l'agenda a quistione di cumu a Turchia pò diventà una situazione megliu cà tutti l'altri paesi, è avemu ottinutu questu in una grande misura. Dicu assai assertivu, Turchia hè unu di i trè o cinque paesi in u mondu. Pruvamu di ghjunghje à tutti i nostri stakeholder cù prugrammi più cumpleti è cuntenutu ogni ghjornu.

"Avemu bisognu di cuntenutu più riccu"

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dichjaratu chì ci hè bisognu di più cuntenutu, studii più ricchi è più cumpleti, è chì i centri di supportu EBA sò stabiliti è u sustegnu hè datu à i zitelli chì ùn ponu accede à Internet.

Selçuk hà dettu: "Avemu stabilitu un Centru di Supportu EBA, u numeru di quale hà righjuntu 6, per i nostri figlioli chì ùn ponu accede à Internet. L'avemu stabilitu in pocu tempu. Ogni zitellu chì vole, ogni zitellu chì hà bisognu di l'internet è l'urdinatore pò vene in questi centri è travaglià cunfortu. Aumentemu u so numeru à 20 mila in pocu tempu. Vulemu chì ognunu di i nostri figlioli prufittà di sti strumenti è opportunità ". disse.

Dichjarà chì stabilisce un canale di televisione chì furnisce solu servizii d'educazione pò esse vistu cum'è un compitu tecnicu è chì questu hè bisognu di una grande cooperazione, Selçuk hà nutatu chì, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, ùn ci hè micca sperienza in a trasmissione è i prufessori ùn anu micca sperienza davanti. di a camera.

Selçuk hà dichjaratu chì e trasmissioni cuntinueghjanu senza interruzzione nantu à i canali 3 di TRT EBA è spiegò chì agiscenu più cunsciente per risponde à i bisogni di i zitelli in quantu à e lezioni.

Selçuk hà dichjaratu chì quandu hà esaminatu i pruduzzione chì anu fattu in e prime simane, hà vistu qualchi mancanza, ma ci era un grande prugressu in i travaglii in i mesi di l'estiu.

"Pudete fighjà a lezione di novu quandu vulete"

U Ministru di l'Educazione Naziunale, Selçuk, hà dichjaratu chì i so canali offrenu cuntenutu micca solu à i studienti, ma ancu à i prufessori è i genitori, è chì e produzioni novi, più arricchite, veneranu ancu nantu à livelli cum'è l'educazione pre-scola è speciale.

Dichjarà chì tutti questi novi cuntenuti sò ligati à e dumande chì ricevenu, è chì portanu tuttu ciò chì hè chjamatu "ancu s'ellu hè ...", Selçuk hà dettu chì e squadre in Istanbul è Ankara anu implementatu stu travagliu in una manera altamente qualificata. .

Inoltre, Selçuk cuntinuò u so discorsu cusì:
"Cuntinuemu ancu un travagliu chì principia cù una ora di sport à 08.45 ogni matina è pò esse accumpagnatu da i nostri genitori. Pensu ciò chì facemu in u campu di l'educazione speciale assai, assai impurtante. Perchè avemu una rispunsabilità assai più speciale versu elli. Travagliemu assai strettamente cù accademichi, sperti è prufessori nantu à ciò chì i nostri figlioli cù bisogni educativi speciali dumandanu. Intantu, tutti issi travagli chì avemu fattu cuntinueghjanu, cuntinueranu in u novu periodu di publicazione, è prugresseranu sviluppendu è arricchendu.

Dichjarà chì anu ancu fà ricerche nantu à i studii di campu, Selçuk hà dettu ch'elli facenu re-broadcasts tenendu in contu tutti i bisogni in assai dettagliu, è chì i studienti ponu truvà ripetizioni di tutti i corsi in TRT Watch è EBA Internet.

Selçuk hà dettu: "Pudete guardà a lezione di novu quandu vulete. Inoltre, alcune lezioni sò insignate da più di un maestru, in particulare per i nostri figlioli in u gruppu d'esame. In altri palori, ci sò e lezioni induve u nostru maestru in qualchì manera esce è insegna à a lavagna, è ci sò lezioni chì sò solu accumpagnati da a so voce, cum'è l'animazione travaglia nantu à u bordu. Allora ponu seguità ciò chì volenu, cumu volenu. Puderanu fighjà da l'EBA, à a televisione, è fighjà e ripetizioni ". disse.

"Avemu fiducia in l'esperienza di Turchia"

"Ùn hè micca abbastanza per noi di fà tuttu questu. Avemu bisognu di più. Semu aperti à ogni tipu di suggerimenti perchè TRT hà u putere daretu à noi, perchè u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà una grande sperienza. Quandu sti dui si riuniscenu, avemu l'uppurtunità di fà cose incredibili ". Selcuk hà dettu ch'ellu hà visitatu i studios parechje volte è hà vistu chì l'impiegati di TRT teneva u prublema strettamente, chì l'hà fattu felice.

Selçuk hà dettu: "In u principiu, ci sò stati prublemi per stabilisce una cumunicazione è eseguisce u prucessu in modu funziunale, ma avemu superatu i prublemi in pocu tempu. I nostri amichi in TRT sò diventati unu cù i nostri prufessori, è in questu prucessu, l'efficienza di i studii cuminciaru à aumentà. Parlemu di fà millaie di lezioni, una pruduzzione induve una sola lezione dura 5 ghjorni, ùn hè micca un compitu faciule ". disse.

Ringraziendu quelli chì anu dimustratu cù successu, Selçuk hà cuntinuatu cusì: "Dicu questu sinceramente perchè sò quellu chì hà vistu quelli studios. Perchè sò quellu chì hà vistu u travagliu febbrile quì. Hè per quessa chì noi, cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, dicemu chì pudemu fà più cun fiducia, perchè avemu fiducia in l'esperienza di Turchia. Perchè ùn hè micca solu a nostra sperienza persunale, questu hè l'accumulazione di Turchia. Hè una cosa assai bona di fà ciò chì ùn hè micca fattu in u mondu è di stabilisce a scola più grande di u mondu, ancu quandu Turchia hà assai sperienza. Vogliu ringrazià tutti i mo cumpagni di squadra per avè datu l'uppurtunità di dì una frase cusì ".

Dichjarà chì TRT EBA hè una assai bona pruduzzione cumuna di MEB è TRT, si parla di una cuuperazione chì durà anni; Ellu hà dichjaratu chì anu da cuntinuà à scuntrà questu cum'è una necessità ordinaria di u mondu trasfurmatu è cambiante da avà è stabiliscenu a megliu infrastruttura d'educazione digitale in u mondu.

Selçuk hà dettu: "Avemu una grande visione, un scopu, è questu hè u nostru sognu. Finu à quandu andemu, tistimuniemu inseme ". hà cunclusu u so discorsu.

"Fimemu 10 lezioni in 60 studios"

U Direttore Generale di TRT è u Presidente di u Cunsigliu İbrahim Eren hà ancu spartutu infurmazioni nantu à TRT EBA in u so discorsu à a ceremonia.

"Fimemu 10 lezioni à ghjornu in 60 studios, i nostri avvenimenti è attività cuntinueghjanu à u stessu tempu in 6 studios. Più di 200 di i mo culleghi travaglianu à i canali TV TRT EBA, da a ripresa à l'editing, da a pianificazione à a trasmissione ".

Esprimendu a so gratitùdine à tutti l'impiegati chì travaglianu in i canali TRT EBA è esprimendu a so gratitùdine à u Ministeru di l'Educazione Naziunale per a so fiducia in stu prughjettu, Eren hà desideratu successu à i studienti in u novu annu accademicu.

Per u prugramma TRT EBA Primary School 21-25 settembre Clicca.
Per u prugramma TRT EBA Secondary School 21-25 settembre Clicca.
Per u prugramma TRT EBA High School 21-25 settembre Clicca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*