Tunç Soyer Who?

Tunç Soyer WHO
Tunç Soyer WHO

Mustafa Tunç Soyer (Data di nascita 1959, Ankara), avucatu è puliticu turcu. Soyer, chì serve attualmente cum'è sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir di u Partitu Populare Republicanu, hà servitu cum'è sindaco di Seferihisar trà 2009 è 2019.

A so vita è carriera

Tunç SoyerHè natu in Ankara in u 1959, u figliolu di Nurettin Soyer è Güneş Soyer. Hà campatu in Izmir dapoi a so zitiddina. Hè graduatu à u Bornova Anatolian High School è dopu à a Facultà di Giurisprudenza di l'Università di Ankara. Hà fattu dui master, unu in "Relazioni Internaziunali" à l'Università Webster in Svizzera è l'altru in "Unione Europea" à l'Università Dokuz Eylül.

In u 2003, hà prisentatu u so rapportu nantu à e risorse finanziarie chì puderanu esse furnite à Izmir da l'Unione Europea à u sindaco di a municipalità metropolitana di l'epica, Ahmet Piriştina, è accettò l'offerta di Piriştina è hà cuminciatu à travaglià cum'è cunsiglieru di u sindaco di a municipalità metropolitana. Trà u 2004 è u 2006, hà servitu cum'è direttore di relazioni estere è secretariu generale assistente in a Càmera di Cummerciu di Izmir. In u 2006, hè statu numinatu cum'è u Sicritariu Generale di u Cumitatu Direttore di l'EXPO 2015 Izmir è u Cumitatu Esecutivu da u Ministeru di l'Affari Esteri. Hè statu elettu sindaco di Seferihisar da u Partitu Populare Republicanu in 2009 è 2014. Hà participatu à l'elezzioni lucali turchi di 2019 cum'è candidatu di CHP à u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir è hè statu elettu sindaco cù u 58% di i voti è hà pigliatu u postu l'8 d'aprile 2019. Soyer, chì parla inglese è francese, hè maritatu è hà dui figlioli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*