Buffalo Tea Reborn

Buffalo Tea Reborn
Buffalo Tea Reborn

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà risoltu un altru prublema ambientale di a cità. U prughjettu di riabilitazione implementatu da a Direzzione Generale di İZSU in a regione induve u Manda Stream, chì passa per a cità, si scontra à a Baia di İzmir, hè statu finitu. U Buffalo Stream, chì hè pulita è alimentata cù l'acqua di mare, hà pigliatu una faccia nova visualmente.

Dopu à u travagliu di dui mesi realizatu da a Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di Izmir nantu à u Manda Stream, u flussu di contaminazione in u Golfu hè statu impeditu è ​​un novu centru di attrazione hè statu purtatu à a cità. Un prughjettu di migliuramentu cumpletu hè statu implementatu in a zona induve u Manda Stream, chì scorri in a Baia di Izmir, scontra u mare. Trà i distretti cù i più centri residenziali è cummerciale in İzmir BayraklıU persunale 60, 26 camioni è 11 macchine di custruzzione anu travagliatu ininterrottamente per dui mesi in u scopu di u prugettu implementatu in Turchia. A Direzzione Generale İZSU, chì hà realizatu un studiu cusì cumpletu per a prima volta in u Manda Stream, chì hà purtatu terra è fangu à a baia in tutta a so storia, hà ancu eliminatu u prublema di l'odore in a regione cù u travagliu di migliione permanente.

L'acqua di mare hè pompata da pompe

In u scopu di l'opere, i squadre İZSU anu cacciatu u fangu chì hà righjuntu una altezza media di 6-7 metri, poi pusonu 200-400 kilogrammi di blocchi di petra nantu à a terra è u cuperu di cimentu. Per risolve u prublema di a contaminazione è l'odore causatu da l'acqua stagnante chì si accumula in u lettu di u torrente durante a staghjoni secca, e pompe di circulazione sò state installate da u puntu induve u Manda Stream scontra a baia. L'acqua pulita pigliata da u mare hè datu à u flussu per via di una pipeline di 1 chilometru. Durante i travaglii realizati in una zona di 13 mila metri quadrati in totale, 60 mila metri cubi di fangu sò stati eliminati da a terra.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer u mese passatu, hà esaminatu l'opere in a regione è hà ricevutu infurmazioni nantu à u prugettu da u Direttore Generale İZSU Aysel Özkan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*