La réunion des présidents du Conseil régional de l'UIC s'est tenue via téléconférence

Réunion des présidents du Conseil régional de l'UIC tenue
Réunion des présidents du Conseil régional de l'UIC tenue

Una riunione via teleconferenza hè stata tenuta in a sede di Ankara sottu a gestione di UIC (Unione Ferroviaria Internaziunale), di quale u Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun hè u Vicepresidente.

Gianluigi Castelli, Président et CEO des Chemins de fer italiens, François Davenne, Directeur général de l'UIC, Mohamed Rabie Khlie, Président du Conseil régional africain de l'UIC et Directeur général des Chemins de fer marocains, Lu Dongfu, Président du Conseil régional UIC Asia-Pacifique, GUO Zhuxue, Vice-président de China Railways, presidente di u Cunsigliu Regionale di UIC Europe è membru di u Cunsigliu di Ferrovie Portoghese Francisco Cardoso Dos Reis, presidente di u Cunsigliu Regionale di l'America di u Nordu UIC è u presidente di ViaRail (Canada) Railways Cynthia Garneau, i dirigenti di u dipartimentu UIC è i funzionari di TCDD.

In a riunione tenuta, i temi di a gestione UIC 2020-2021, a situazione attuale di COVID-19, a situazione finanziaria di l'UIC in 2020 è u sviluppu di a cooperazione interregionale sò stati discututi.

L'opinioni sò state scambiate annantu à l'allungamentu di i mandati di a Presidenza è a Vicepresidenza per un periodu di 19 mesi per via di u fattu chì u cambiamentu di gestione previstu per esse fattu à a fine di l'annu in a gestione di l'UIC ùn hà micca realizatu una valutazione è una candidatura efficaci. attività per via di a pandemia di COVID-100 è l'annu prossimu serà u 6 anniversariu di l'UIC. Hè statu accunsentutu chì l'estensione di u mandatu finu à ghjugnu 2021 serà presentata cum'è una pruposta à a riunione di l'Assemblea Generale chì si terrà in dicembre 2020.

L'infurmazioni dettagliate sò state scambiate cù i rapprisentanti di l'urganisazioni membri nantu à l'attività, publicazioni, sondaggi è e migliori pratiche spartute da a Task Force COVID-19 stabilita in l'UIC.

Unu di i temi più impurtanti di a riunione hè u sviluppu di a cooperazione interregionale. Per stabilisce attività regiunale più forte è prughjetti cuncreti in stu riguardu, pigliendu l'opinioni di i Presidenti di u Cunsigliu Regiunale nantu à a determinazione di i bisogni, sparte megliu i bisogni di valutazione è adattazione, è assicurendu una prisenza permanente in e regioni più attive per esse. per rinviviscia diversi prugrammi è voce visioni regiunale in questa direzzione, 16 dicembre 2020 Hè statu dichjaratu chì i dettagli seranu spartuti cù i membri in a riunione di l'Assemblea Generale chì si terrà

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*