10 aeroporti anu annunziatu una porta di frontiera aerea permanente

10 aeroporti anu annunziatu una porta di frontiera aerea permanente
10 aeroporti anu annunziatu una porta di frontiera aerea permanente

10 aeroporti chì prima servivanu cum'è porte di fruntiera aerea temporale in Turchia sò stati dichjarati porte di fruntiera aerea permanente da a Decisione di u presidente. Cusì, u numeru di aeroporti civili chì sò porte permanenti di e fruntiere aeree hè aumentatu à 38.

I porti di cunfini aerei in Turchia sò stati aumentati per u cummerciu, u viaghju è u trasportu ininterrotti. A decisione nantu à "Determinazione di Certi Aeroporti cum'è Porte Permanenti di Frontiere Aeree Aperte à l'Entry-Exits Internaziunali" hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale. Cù a Decisione presidenziale datata 21.10.2020 è numerata 3115, chì prevede l'aghjunzione di novi porte di fruntiera aerea in Turchia; L'aeroportu di Antalya Gazipaşa, l'aeroportu di Balıkesir Koca Seyit, l'aeroportu di Çanakkale, l'aeroportu di Eskişehir Hasan Polatkan, l'aeroportu di Hatay, l'aeroportu di Kocaeli Cengiz Topel, l'aeroportu di Kütahya Zafer, l'aeroportu di Sivas Nuri Demirağ, l'aeroportu di Şanlıurfa GAP è l'aeroportu di Tekirdağ Çorlu Atatürk sò ingressi permanenti à e fruntiere aeree internaziunali. è esce, designatu cum'è a porta.

Dichjarà i citati aeroporti cum'è porte di frontiere aeree temporanee mentre sò porte di frontiere aeree permanenti aumenterà l'investimentu in questi aeroporti è assignerà u persunale residente da e parte interessate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*