A prima stazione di carica di i veiculi elettrici di l'Isule hè diventata Esarj

A prima stazione di carica di i veiculi elettrici di l'Isule hè diventata Esarj
A prima stazione di carica di i veiculi elettrici di l'Isule hè diventata Esarj

Eșarj, a principale rete di stazioni di ricarica elettrica in Turchia, in a quale Enerjisa Enerji hà azioni di maiuranza dapoi u 2018, hà stabilitu a prima stazione di ricarica di veiculi elettrici in l'Isule in cooperazione cù AYEDAŞ.

A nova stazione Eşarj di uscita unica di 22kVA di Adalar darà una grande comodità à i veiculi elettrici chì l'usu hè spartutu in a regione.

Esarj, chì e so azioni di maiuranza sò state acquistate da Enerjisa Enerji in 2018, hà sbulicatu una volta di novu. Eşarj, l'operatore orientale più diffuso e più grande di Turchia, hà stabilitu a prima stazione di ricarica di 22 kVA in Adalar in cooperazione cù AYEDAŞ.

Esarj, u primu operatore di stazioni di ricarica elettrica chì detene u Certificatu Internaziunale di l'Energia Verde (IREC) in Turchia, faciliterà a vita di e persone è di i visitatori di l'Isule, chì l'interessu per i veiculi elettrici cresce ogni ghjornu, fornendu à l'Isule. accessu à suluzioni di trasportu ecologicu cù a so nova stazione.

Vulemu cuntribuisce à a vita sustinevule di l'Isule

Murat Pınar, CEO di Enerjisa Energy è Presidente di Esarj, hà dettu: "Cumu Enerjisa Energy, avemu aduttatu una strategia basata nantu à a sustenibilità seguendu attentamente e tendenze energetiche globali. Esarj hè ancu una parte impurtante di sta strategia. Restendu fideli à u nostru scopu di ghjunghje à più di 2020 punti Eşarj à a fine di u 400, avemu fattu un novu terrenu stabilendu una stazione Esarj in l'Isule cù u sustegnu di AYEDAŞ. In l'Isule, i veiculi elettrici sò cuminciati à esse aduprati largamente in u trasportu individuale è publicu. Cridemu chì avemu da cuntribuisce à a vita sustinevuli di l'Isule cù sta stazione ". disse.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*