A quantità di carica trattata in i porti in settembre era di 42 milioni 558 mila 947 tunnellate

A quantità di carica trattata in i porti in settembre era di 42 milioni 558 mila 947 tunnellate
A quantità di carica trattata in i porti in settembre era di 42 milioni 558 mila 947 tunnellate

Sicondu i dati di u Ministeru di Trasportu è Infrastrutture, a quantità di carica trattata in i porti in settembre era 42 milioni 558 mila 947 tunnellati.

In u periodu di ghjennaghju-settembre di u 2020, a quantità di carica trattata in i nostri porti hè aumentata di 2,8% paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è hè diventata 367 milioni 642 mila 663 tunnellate. A quantità di carica per l'esportazione in i nostri porti in settembre 2020 hè aumentata di 13.6% in paragunà à u stessu mese di l'annu precedente è hà righjuntu 12 milioni 151 mila 593 tunnellate, mentre chì a quantità di scaricamentu per scopi d'importazione hè aumentata di 3% in paragunà à u listessu. mese di l'annu precedente è hà righjuntu 19 milioni 25 mila 862 tunnillati. L'Italia era u paese chì hà trattatu a più carica per l'esportazione in settembre, mentre chì a Russia hà pigliatu u primu postu trà i paesi chì anu trattatu a carica per l'impurtazione.

L'investimenti fatti da u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastruttura per aduprà u potenziale riccu di Turchia in i mari cuntinueghjanu à aumentà ogni annu. Mentre chì u trasportu marittimu è u cummerciu hè diventatu assai impurtante per via di l'epidemie in u mondu sanu è i prublemi ecunomichi, suciali è logistichi sò emergenti in u mondu sanu, Turchia cuntinueghja à cresce è à rinfurzà in ligna cù u Muvimentu Naziunale di Sviluppu è u Pianu Maestru di Logistica di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

Turchia hà furnitu un vantaghju assai impurtante in u cummerciu marittimu cù i passi ghjusti fatti durante u periodu epidemicu.

Durante l'epidemie, a durata di i certificati di i marittimi, di e navi è di e cumpagnie marittime, l'estensione di l'intervalli di l'ispezioni di i navi è e misure pigliate da u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, furnianu un grande vantaghju à Turchia in u cummerciu marittimu, a continuità di quale hè vitale durante u prucessu epidemicu. Sicondu i dati annunziati da u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, a quantità di carichi per l'esportazione realizatu in i nostri porti in settembre 2020, aumentendu da 13.6% paragunatu à u listessu mese di l'annu precedente, à 12 milioni 151 mila 593 tunnellate. , scaricamentu per scopi impurtazioni in Turchia, chì hà una gràfica sempre crescente in u cummerciu esteru, è a quantità aumentata da 3% paragunatu à u listessu mese di l'annu precedente è hè stata à 19 milioni 25 mila 862 tunnellati. Hè statu dichjaratu chì a quantità tutale di carichi trattati in u trasportu marittimu per u cummerciu esteru in u periodu ghjennaghju-settembre di u 2020 hè aumentatu di 4% in paragunà à u listessu periodu di l'annu precedente è ammontava à 270 milioni 571 mila 661 tunnellate.

Italia in Esporta, Russia in Import

Sicondu l'infurmazioni di u Ministeru, Turchia, chì porta a maiò parte di l'esportazioni è l'impurtazioni per mare cù l'Europa, hà fattu a più alta quantità di movimentu di carichi in esportazioni in Italia in settembre 2020. In settembre, hà trattatu 1 milione 91 mila 268 tunnellate di carica in Italia. Russia hà pigliatu u primu postu in l'impurtazioni. In settembre di u 2020, a più alta quantità di trasportu di carichi in impurtazioni marittimi hè stata realizata in u trasportu da Russia cù 5 milioni 219 mila 694 tunnellate.

Per d 'altra banda, mentri u tipu di carica più trattatu in u cummerciu esteru in settembre era u petroliu crudu cù 2 milioni 389 mila 597 tunnellate, u tipu di carica più esportatu per mare era Clinker cù 982 mila 260 tunnellate.

In u periodu ghjennaghju-settembre di u 2020, u turcu bayraklı A quantità di carica trasportata da i navi hà aumentatu di 2% in paragunà à u listessu periodu di l'annu passatu, cù 762 milioni 185 mila 27,2 tunnellate. Stranieri in ghjennaghju-settembre 2020 bayraklı A quantità di carica trasportata da i navi hà aumentatu di 28% in paragunà à u listessu periodu di l'annu precedente, cù 415 milioni 270 mila 5.3 tunnellate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*