A Torre di Galata hà cuminciatu à accoglie i visitatori di novu

A Torre di Galata hà cuminciatu à accoglie i visitatori di novu
A Torre di Galata hà cuminciatu à accoglie i visitatori di novu

Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy: "Da avà, a Torre di Galata ùn serà micca solu aduprata cum'è un centru di attrazione, ma ancu cum'è un centru per riferimentu à altri beni culturali preziosi di Istanbul".

Ministru Ersoy: "Avemu pianificatu u museu in a torre cum'è un museu chì introduce ancu i preziosi edifici è punti di Istanbul, chì pudete osservà da a torre, in dettaglio. Dintra a torre, ci hè ancu una zona di mostra chì mostra u sviluppu di Istanbul da a so storia antica à a data di a Republica ".

A Torre di Galata, unu di i simboli di Istanbul, hè stata aperta à i visitori cù una ceremonia accumpagnata da video mapping è un spettaculu di luci.

U cantante Zeynep Bastık è u Jazz Band Uninvited hà datu un cuncertu in u prugramma di apertura di a torre, chì hè stata restaurata in u scopu di u prugettu "Beyoğlu Culture Road" da u Ministeru di a Cultura è u Turismu.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu chì anu apertu a torre in un ghjornu speciale cum'è u 6 d'ottobre, chì era determinatu cum'è u ghjornu di liberazione di Istanbul.

Indicà chì a risturazione precedente di a torre hè stata finita in u 1967, u Ministru Ersoy hà dettu: "À quellu tempu, a torre era classificata cù una funzione assai diversa. Avia una funzione principarmenti per manghjà, beie è divertimentu, è ùn hà micca avutu una funzione accettabile in termini di oghje ". disse.

Rimarchendu chì cum'è u Ministeru, cunsidereghjanu ancu u bastimentu per esse u puntu di attrazione di Istanbul, u Ministru Ersoy hà cuntinuatu cusì:

"Avemu ristrutturatu a funzione di l'edificiu cum'è museu, spazii di mostra permanente è tempuranee, è da avà, a Torre di Galata serà aduprata micca solu cum'è un centru di attrazione, ma ancu cum'è un centru per riferimentu à altri beni culturali preziosi di Istanbul. Avemu pianificatu u museu in l'internu cum'è un museu chì introduce ancu i preziosi edifici è punti di Istanbul, chì pudete osservà da a torre, in detail. A storia di Istanbul hè assai, assai vechja. Dintra a torre, ci hè ancu una zona di mostra chì mostra u sviluppu di Istanbul da a so storia antica à a data di a Republica ".

U Ministru Ersoy hà ancu dichjaratu chì ci sarà ancu una zona di mostra tempuranea in a torre induve i ghjorni significativi di Istanbul è Turchia seranu presentati è documentati, è hà dettu: "Oghje, per esempiu, u 6 d'ottobre, sta settimana una mostra nantu à a liberazione di Istanbul, da u 29 d'ottobre à u 10 di nuvembre, riuniteremu l'esibizioni chì spieganu u significatu è l'impurtanza di i ghjorni speciali di Istanbul è Turchia, cum'è u 29 di maghju è u XNUMX di maghju ". disse.

Ricordendu chì anu decisu di implementà u prughjettu di a "Strada Culturale Beyoğlu" l'annu passatu, u Ministru Ersoy hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"In questu cuntestu, avemu principiatu un studiu in l'area da u Portu di Galata à u Centru Culturale Atatürk restaurà tutti l'edificazioni chì appartenenu à u nostru Ministeru è e nostre istituzioni è purtendu in a cultura è l'arti. In questu cuntestu, avemu lanciatu u Centru Culturale Tarık Zafer Tunaya in u primu ghjugnu. Oghje, dopu à una pesante restaurazione, rimettimu in serviziu a Torre di Galata. U mesi dopu, compieremu u prughjettu visitendu u Museu Atlas è Cinema, dopu l'Appartamentu Mısır, u Museu Mehmet Akif Ersoy, dopu u Centru Culturale di l'Arte Islamica sottu a Moschea Taksim è infine u Centru Culturale Atatürk. AKM ùn serà micca un prughjettu chì appartene solu à u nostru ministeru. Trasformeremu altri edifici preziosi quì in una piattaforma induve e grande cumpagnie participanu. Dopu chì AKM sia messu in serviziu à a piena capacità, cuncerti è attività regulari saranu micca solu in questa regione, ma in tutta sta linea ".

A moglia di u Ministru Ersoy, Pervin Ersoy, è ancu u guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya è u sindaco di Beyoğlu Haydar Ali Yıldız anu assistitu à a ceremonia cù i so sposi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*